Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: lawak kubur...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1203
Date:
lawak kubur...


malam tu..mlm jumaat. Ali dan abu baru sahaja pulang dari tgk wayang kt town..


oleh kerana dah lewat mlm, diorg pun ambik keputusan utk ikut jln shortcut.....lalu kawasan kubur...


tiba-tiba diorg terdengar bunyik ketukan pahat..."tuk..tuk..tuk..."


ali: eh, abu..ko dgr tak, bunyik tu?


abu: ha'ah la....dgr. apa tu ek? jom tgk...


ali: bleh gak walaupun aku rasa mcm nk terkencing ni...


maka, diorng pun berjln ke arah bunyik tu...diorg nmpak ada seorg tua tgh menukul sesuatu kat batu nesan di salah satu kubur kt situ...agaknyer pakcik ni keje mlm kot...


ali: oooo.....pakcik rupanyer...kami ingat hantu tadi..


abu: ha'ah la....apa pakcik buat mlm2 buta ni?


pakcik: huh....bodoh tol! ada ke patut diorg salah eja nama aku kt batu nesan ni....


erk....!!!


 


 



__________________
Copyright Cik Datt Sendirian Berhad. 2006. All Rights Reserved.


Senior Member

Status: Offline
Posts: 204
Date:

Hah..ape tunggu lagii..cabuttt!!!!!

__________________
Sekali ku ditipu..tiada peluang yang akan kuberikan padamu buat kali yang ke2..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1373
Date:

kah kah kah lawak ler citer ko

__________________
love is everything or nothing
man


Newbie

Status: Offline
Posts: 1
Date:

huyooooo... lawak giler...

__________________
man
Anonymous

Date:

Ada suatu hari..seorang budak perempuan ni sungguh berani....tiap2 hari balik waktu malam antara jam 12.00am-1.00am..


Nak dijadikan cerita.. suatu malam, tak silap teman  la...... hari khamis malam jumaat....ada 2 lembaga berbungkus melintas didepan perempuan tersebut, sambil bekejar-kejaran diantara satu -sama lain...Perempuan tu stady je...nak kata takutpun tak atau kencing dlm seluarpun tak ,hebat perempuan ni... jadi dia dibiarkan jee..lembagatu.....


Keesokkan harinye, Jumaat malam sabtu berulang kembali kejadian tersebut......tapi kali nie lembaga tu betul2 berhenti didepan perempuan tersebut......lepastu...dengan selambar dia tanye lembagatu dengan berani.....


kenapa seorang?.....semalam berdua?.......(Nada Marah)...


Dengan angkuhnye Lembaga tersebut terus berdiri dan memberi tahu kat prempuan tu....... 


 



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 279
Date:

lembaga memberi tahu ape die

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 692
Date:

ape ar yus..cite tegantung

__________________
hidOp hARus DIterUSKan..
Anonymous

Date:

Betul ke korng nak tahu nie....nanti tak tidur malam.....!!!!

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 692
Date:

cite ar..siott!! buat saspen jer

__________________
hidOp hARus DIterUSKan..
Anonymous

Date:

Bukan begitu maksud teman!!!! Teman dah cite kat kawan2 ,ramai yg memikirkan!!!!bleh ke ko tahan?



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1121
Date:

apa plak tak tahan nye...ate nak tahan apa...dh nk runtuh sgt ke tiang umah ni yus ooi...cepat ar...aku ngan abby dh penat tahan ni...kang tumbang cepat r cepat

__________________
suka hati aku la..lalalalala
Anonymous

Date:

Coz permintaan Moderator Miss Hanim N Miss Abby.....ish...Temanpun takut gak....nanti korg??

__________________
Anonymous

Date:

Betul ke nie nak tau sambungannye..????

__________________


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

akutnyerr...akutnyerrr

tak leh la aku kutuk2 hanim lagi dah... tapi cuit2 boleh kan hanim?

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila
Anonymous

Date:

Samb-


Dengan angkuhnye Lembaga tersebut terus berdiri dan memberi tahu kat prempuan tu....... 


"semalam aku test beteri biasa!" ...tu bedua je,...."tapi ari nie aku guna beteri energizer baru la bertenaga sikit!"....Aku tinggalkan dia beberapa tiang heheheheh....



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 692
Date:

takutnyer..takutt!! sampai tetanggal bulu ketiak rie mendengonyer..uuuiii..takuutttt...



__________________
hidOp hARus DIterUSKan..
Anonymous

Date:

Kan dah kena kelapa laut punya penangan heheheheheheh....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1436
Date:

aku rase cam nk sekeh je kepale si yus ni...pastu nk humban die dr atas KLCC di atas lawak bodohnye ini... ade sesape nk tolong aku???

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 692
Date:

aku leh tolong quil..nnt aku panggil back up samseng kampung dusun ...br die tauuu sapa kita yearghh!!!

__________________
hidOp hARus DIterUSKan..
Anonymous

Date:

Tu le teman dah cakap..degil macam kotoran degil....nak jugak....kan dah dapat..hehehh..

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1203
Date:

yusran wrote:


Kan dah kena kelapa laut punya penangan heheheheheheh....

huh!....ni jenis kelapa laut afrika ni....tak paham bahase punyer....

__________________
Copyright Cik Datt Sendirian Berhad. 2006. All Rights Reserved.


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 26
Date:

er yus!! crita hg bkn dh seram...dh jadi crita lawk..haahahah elok hg taruk citer hang ni kt ruangan citer lawak baru sesuai.... anywey best gak citer hang..wat ati ku terhibur membacanya aku bagi hang 3 bintang...

__________________
miszlyza


Super Member

Status: Offline
Posts: 1203
Date:

lyza wrote:


er yus!! crita hg bkn dh seram...dh jadi crita lawk..haahahah elok hg taruk citer hang ni kt ruangan citer lawak baru sesuai.... anywey best gak citer hang..wat ati ku terhibur membacanya aku bagi hang 3 bintang...

a'ah la yus...patutnyer ko bubuh kt ruangan cerita lawak la!...eh?...pehal plak?...aku la yg posting crita ni...patutnyer aku la yg letak crita ni ruangan crita lawak.....tak pasal2 dak yus plak kene....wakenabeb!.....

__________________
Copyright Cik Datt Sendirian Berhad. 2006. All Rights Reserved.


Senior Member

Status: Offline
Posts: 283
Date:

2 lukenabeb..

__________________
hakimzz


Super Member

Status: Offline
Posts: 233
Date:

hahahahahha......

__________________
Insan Fana (Segala Lawak dan bahasa ketelanjuran MOHON MAAF Ye!!!!!!)


Super Member

Status: Offline
Posts: 783
Date:

datt wrote:


malam tu..mlm jumaat. Ali dan abu baru sahaja pulang dari tgk wayang kt town.. oleh kerana dah lewat mlm, diorg pun ambik keputusan utk ikut jln shortcut.....lalu kawasan kubur... tiba-tiba diorg terdengar bunyik ketukan pahat..."tuk..tuk..tuk..." ali: eh, abu..ko dgr tak, bunyik tu? abu: ha'ah la....dgr. apa tu ek? jom tgk... ali: bleh gak walaupun aku rasa mcm nk terkencing ni... maka, diorng pun berjln ke arah bunyik tu...diorg nmpak ada seorg tua tgh menukul sesuatu kat batu nesan di salah satu kubur kt situ...agaknyer pakcik ni keje mlm kot... ali: oooo.....pakcik rupanyer...kami ingat hantu tadi.. abu: ha'ah la....apa pakcik buat mlm2 buta ni? pakcik: huh....bodoh tol! ada ke patut diorg salah eja nama aku kt batu nesan ni.... erk....!!!    

heh~~ datt...aku ingat aku dah baca banyak kali lah citer nih...

__________________
sweet november 2006-


Super Member

Status: Offline
Posts: 1203
Date:

a'ah la wes...aku pun dah byk kali baca dah...ye la....setiap kali bukak posting ni...mesti terbaca lagi skali sampai la berkali-kali....

__________________
Copyright Cik Datt Sendirian Berhad. 2006. All Rights Reserved.


Super Member

Status: Offline
Posts: 1121
Date:

bukan banyak kali...tp dh cemui baca...datt ko dh kekurangan idea gamaknya...meh sini charge kepala ko dgn energizer

__________________
suka hati aku la..lalalalala


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

hanim wrote:


bukan banyak kali...tp dh cemui baca...datt ko dh kekurangan idea gamaknya...meh sini charge kepala ko dgn energizer

huahuasbelom ko charge datt nye otak ngn energizer ko kene mntk izin lu ngn yus...kan ke die yang bwk energizer tu kat lam forumni..hehepas 2 meh aku plak charge otak ko,tp bukan ngn energizer,aku charge ngn charger hp aku..huahuahua

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 552
Date:

kenapa cerita ni tak masuk kat otakku ye?yg sambungannya aku langsung tak paham.

__________________
my idol!C.T.. adakah itu rey_mysterio?jeng..jeng..jeng..
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard