Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: novel dari GC untuk GC


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:
novel dari GC untuk GC


novel ni terbit daripade topic "meh sammbung cerita".. dan dicompile kan
menjadi novel sejagat.

  novel dari GC untuk GC

Setelah jatuh dari kapal terbang, Mister Rie telah terdampar di sebuah pulau,keadaan pulau itu seperti terlalu banyak menyimpan beribu-ribu kisah misteri.
    Mister Rie takut... mungkin misteri pulau itu akan menghantui beliau.... kemudian seekor labi-labi berlalu di sebelahnya... labi-labi itu berkata....

    "kenapa raut wajah tuan begitu menakutkan..dan kenapa tuan seperti dalam keadaan takut..?"
Mister Rie menjawab "Muka aku menakutkan ni sebab masa aku terjatuh dari kapal terbang tadi muka aku terkena kipas enjin kapal terbang, abih tersiat kulit aku... dan aku juga takut kalau-kalau pulau yang menakutkan ni takde jamban... dimanakah boleh aku nak melepaskan sisa kumbahan aku wahai encik labi-labi?"
    oooo..begitu rupe nye..di sebab kan muke tuan begitu menakutkan saye,dgn tidak sengaje saye telah melepaskan sise kumbahan di atas kaki tuan,di harap tuan tidak marah,ini bukan salah saye..ini sume salh muke tuan..kalau tuan ingin melepaskan sise kumbahan tuan,tuan boleh lah mencari jamban di hujung pulau ini,tetapi untuk masuk jamban tsebut tuan perlu membayar 2hengget terlebih dahulu..
    Tak amik SPM punya labi-labi.. ada ke beliau melepas sisa kumbahan kat kaki aku... tapi takpe.. biar aku pusing-pusing pulau ni dulu untuk meninjau apa bende yang cerempet akan ku jumpa nanti...
    selepas itu,mister rie pong beredar dari situ...beliau berlegar-legar di kawasn pulau yg penuh dgn misteri itu untuk mencari makanan yg boleh beliau mkn..sambil di dalam fikiran beliau terfikir akan makanan kegemaran beliau,beliau begitu sedih kerane terfikir mungkin di pulau itu tiada makann febret beliau..iaitu katak masak merah..
    Dalam kesedihan mengenangkan tak dapat makan katak masak merah tersebut, tiba-tiba Mister Rie dikejutkan oleh satu bunyi... Mister Rie bergegas ke tempat dimana datangnya bunyi tersebut... rupa-rupanya..... ada sebijik lagi kapal terbang turut menjatuhkan diri beliau di sisir pantai pulau misteri itu lalu kelihatan la seorg jantan yg berperwatakan budiman melangkah keluar dari sisa2 bangkai kapal terbang lalu dgn lemah lembutnya memberi salam..
    "assalamualaikum.." salam bergema...lalu beliau memperkenalkan diri beliau..
"Aku Sultan Gabriel Shah Badigolzaman...bagaimana dan kenapa kau berada di sini..??" tanya pemuda budiman lagi lemah lembut umpama ayam sedang dingorati..
    waalaikumussalam, hamba pacal yg hina dina ini bernama glamor cipanzi tuanku tenuk, eh! silap tuanku gabriel, dan sbnrnyer jet pejuang hamba tlh telanggar taik burung lalu terhempas ke dlm longkang di pulau yg misteri ini sekaligus membuatkn hamba ceret beret akibat sengaja minum air longkang kegemaran hamba ini.
    "Oh.. Sama la kita, senasib, kerna jet pejuang beta pun baru sahaja terhempas akibat beta terlupa nk mengisi minyak semalam.. tp takpe, beta org kaya, lebih kaya dr Dato' K.. kat dalam garaj rumah beta, ada 166 biji jet pejuang lagi.." kata Sultan Gabriel Shah Badigolzaman atau nama glamer beliau Abg. Gab sambil mengorek2 hidung beliau tanpa rasa malu..
    Mengenangkan nasib Mister Rie dan nasib abang Gab sama kerana jatuh dari jet pejuang, lalu Mister Rie pun ajak abang Gab pergi memburu, namun sebelum memburu, Mister Rie nak mandi dulu...

Tengah Mister Rie membuka baju untuk mandi... Abang Gab telah.......
Abg Gab telah menonton badan Mister Rie dgn rakusnya...Dgn hati yg tidak sbr dan jiwa yg meronta-ronta,Abg Gab bertanya...

"Err...tuan hamba berkurap rupanya..?" Akan tetapi, secara tiba˛ Encik Rie berkata dgn mata yang kuyu..
" Aww... Buat apa tu.. Don't stare at me.. (wpun Englishnya teruk!!).. I malu la.. Aww.."

Kerana kurap yang berlapis-lapis di belakang peha mister rie, telah membangkitkan nafsu berahi Abang Gab yang sememangnya tidak boleh nampak kurap, sekiranya beliau nampak... secara otomatik nafsu nirrajim beliau bangkit dan beliau pasti ingin mencari ayam. Namun mister rie mententeramkan keadaan dengan berkata,
    "Encik Gab.. kenapa resah smcm aje ni? Ibarat sesuatu telah membangkitkan aura nirrajim saudara untuk melakukan perkara mungkar je saya tgk? Adakah saudara berasa teruja pabila melihat kurap2 air yg berkerak2 di tubuh badan saya yg munggil ini?" rayu Encik Rie penuh mesra.
    Mendengar jawapan Mister Rie yang mengghairahkan itu, Gab membalas madah dengan penuh perasaan "Yaa... memang aku suka kurap, tambah-tambah kurap air yang dah bernanah dan berulat, ia sememangnya menjadi pujaan hatiku.... Bolehkan aku menciumnya dan mengambil air lelehan kurap itu untuk disapu ke hidung ku? Aku juga adalah penternak kurap yang berjaya, mari saya tunjukkan kamu" Lalu gab pun menyelak baju dan menunjukkan kurap siplisnya yang bercerigi di keliling perutnya. Dengan selamba beliau mencalit dan rasainya di lidah.... Mister Rie pengsan...lalu

alu labi labi yg tlh menjadi pemerhati yg setia sejak dr td termuntah muntah berkaler hijau sampai nk terkeluar soma isi perutnyer tatkala melihat tingkah laku ALIEN yg dua ekor ini.

    Setelah tidak puas hati melihat perangai dua ekor cipan (pada pandangan labi-labi tadi rie dan gab dianggap cipan) tadi lalu labi-labi tersebut telah membuat bom dan isytiharkan diri sebagai pejuang berani mati... tujuannya ialah untuk meletupkan rie dan gab kerana berperangai macam nirrajim.... lalu beliau pun berlari ke arah mereka berdua dengan bom penuh dibadan... tetapi malang... lagi 20 langkah nak sampai ke rie n gab tadi... labi-labi tadi tersadung kaki sendiri lalu terjatuh dan meletup... maka labi-labi tadi telah pun menghembuskan hingusnya yang terakhir... Gab yang melihat kejadian itu, terus berkata...
    
    " Fuyoo... Ade kapal jatuh lagi ah.. Meh pi tengok. Mana le tau, ade lagi kurap˛ yang lebih istimewa, yang lain rasenya, yang nikmatnya berbeza..."
Lalu, Rie berkata pada Gab,
    "Jangan pergi dulu gab.. mana la tau itu kapal terbang musuh yang nak membunuh kita". Kemudian Mister Rie telah mengangkat jenazah labi-labi yang meletup tadi untuk ditanam ke dalam plastik sampah. Gab masih terpinga-pinga dan berlari ke arah kapal terbang yang baru sampai itu.. Lalu muncul...
    seorang gadis yang memegang bakul yang berisi pelbagai jenis biskut yang sedap....tanpa disedari air liur dari si gab dan mister rie mula meleleh lalu ditelan semula oleh mereka berdua akibat kelaparan yang amat sangat......maka
    Lalu mereka berdua tanpa rasa bersalah terus menerpa gadis tersebut dan memakan kesemua biskut didalam bakul itu... namun... kecerempetan telah berlaku... biskut yang mengiurkan itu rupanya biskut perasa siput amazon yang rasanya persis hasil kumbahan gabriel yang nirrajim tu.... Lalu mereka pun pengsan... Gadis ini tersenyum lalu telah...
    tertidurlah kedua dua cipan ini krn termakan biskut beracun yg d bawa oleh gadis itu. gadis hanyer tersenyum sinis memandang dan tiba2 ketawa mengilai ngilai mcm pontianak demam.
    beredar dari situ sambil berkata"padan muka korang. Tu lah sape suruh makan semua biskut nie...ape ingat biskut nie bapak ko punye ke hah!!!! makan tu bayarlah dulu....tak bayar nati aku tanggalkan ko semua barang2 baru padan muka hahahaha".....  
    hahahahahahaha hehehehehehehe muahahahahaha wakakakakaka keh keh keh kih kih kih hilaian gadis biskut semakin membingitkan ketiak setiap haiwan yg tinggal d pulau itu. sambil berjalan menghampiri kedua tubuh yg sudah tidak bermaya lg, matanyer tajam melirik setiap kurap yg berteritip mengelilingi pusat dan dada cipanzi2 itu.
    Entah bagaimana, tetiba terbuka pula selera gadis penjual biskut itu untuk turut merasa kemanisan dan kelazatan keping2 kurap di ketiak Rie Cipan dan di perut Encik Gab seraya tanpa berasa segan silu beliau terus duduk bersimpuh sambil menjilat2 dgn rakusnya kurap2 di tubuh nirrajim berdua tersebut lalu berkata...


__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:

"sesungguhnya kurap2 di tubuh kalian berdua lebih sedap daripada biskut2 yang saya bawa..". Dalam kerakusan
gadis biskut itu meratah kurap2 tersebut, tiba-tiba datang dua orang lelaki berpakaian ala orang Amazon yang entah dari mana
datangnya, lalu berdiri di sisi beliau. "siapa nama saudara berdua?" tanya si gadis biskut, lalu lelaki itu menjawab, "nama saya judin, dan yang ini chek am"....

" Apakah yang kamu berdua ingin kan...nak makan kurap2 nie ke silakan lah...." kata gadis biskut tu kepada mereka berdua....kedua-dua pemuda tersebut tanpa berlengah-lengah terus makan dengan lahapnye...sampai pengsan....

Setelah Mister Rie, Gabriel, Gadis Biskut, Judin dan Chek Am pengsan akibat kecerempetan biskut perasa siput itu, muncul pulak seekor tupai bernama parisya dimana tupai ini memakai kasut saiz 10, tujuannya memakai kasut itu adalah untuk menempeleng nyamuk2 yang ada dalam pulau tu. Parisya ni adalah tupai yang paling bizi body sekali kat pulau ni... setelah melihat mereka2 ini pengsan sambil terbaring, tupai yang bizi body ni telah menyelinap masuk ke dalam baju masing2 atas tujuan untuk membuat spot chek, dan ketika tupai ini menyelinap masuk ke dalam baju gab, tupai ini telah terserempak dengan lipas belaan gab yang menginap di bulu ketiak gab. "Dah berapa lama ko menetap disini lipas?" Tanya Parisya sambil menunjukkan gigi jongangnya. "Oooo... hampir 100 purnama juggak shaya menjadi penduduk tetap di ketiak encik gabban ni" Jawab lipas dalam loghat jawa. Lalu Parisya berkata.....
"sungguh lame kamu menjadi penduduk tetap d ketiak cik gaban tu..emm..dah boleh lah wat ic jd warganegara trus kat ketiak cik gaban tu..sok senang nk cari keje kalau dh jd warganegare ketiak cik gaban tu..emm..takpe la wahai lipas,ko duduk la kat ketiak cik gaban nie,beta tak thn dh ngn bau-bauan yg keluar dari ketiak beliau nie,mcm mane la ko boleh thn"setelah itu parisya pong blah dari ketiak cik gaban,kemudian beliau masuk pule kedalam baju encik biskut..tetapi dalam baju encik biskut hanye ade beberape keping biskut....setelah itu parisya pong beralih kedlm baju cik rie..tetapi sungguh beliau tkejut kerane di dalam baju cik rie ade......
timbunan kurap yang meloyakan.... dan lagi terkejut kerana parisya telah berdiri atas kepulan kurap sehingga kaki parisya ni terbenam masuk ke dalam daging tanda dah lembut dah kurap tu... maka parisya pun keluar dari baju Mister Rie sambil muntah-muntah. Encik Lipas yang menetap kat ketiak gab tu keluar dari penempatan dan melihat parisya muntah2. "Wahai encik parisya tupai, kenapa dinda muntah2? Siapakah bertanggungjawab menodai dinda? Adakah hamba yang punya angkara?" Tanya lipas itu sambil menunjukkan gaya aksi seorang nyah... parisya tupai pun menjawab...
cerempet tol la ko nie lipas...PANGGG!!!hinggap satu tamparan wanita di kaki lipas belaan cik gab.."jgn ko bk prasan la lipas,ko adelah seeko lipas tak lyk untuk jd bapak ank beta..beta adalah seorang tupai yang cantik lagi bsopan santun(sambil menggedik2 kan mate dan diri beliau)..sedar la cikit diri ko tu sp...kalau ngn cik gab boleh la ko menodai beliau,tetapi dgn beta jgn ko sesekali igin menyentuh beta..tak pasai2 beta bg hang makan kasut beta saiz 10 nie..err..tapi kan lipas sp die bapak kepada ank beta nie ek..beta lupe la sp..?"
"Aku leeee" jawab Mister Rie yang baru sedar dari pengsan. Lalu parisya tupai pun terus bergayut manje di leher Rie sambil menyanyikan lagu kuch hotak hei... Mister Rie terkejut.."oii..oii.. apsal ko bergayut kat leher aku ni.. bukan parisya ko la tupai.. maksud aku parisya bini aku kat umah tu"... Lalu parisya tupai di smack down ke lantai akibat perlakuan kurang sopan bergayut di leher Mr.Rie.. Parisya bangun dan...
judin menjadi sgtlah amarahnyer pabile melihat tupai pujaan tlh d smackdown dgn sebegitu rupa. Tanpa memakai kasut, judin berlari dgn sekuat hati lalu menanduk perut mister rie.
parisya pong menerajang pipi cik rie..cik rie rebah ke tanah..beliau pengsan sekali lg,tetapi care beliau pengsan lain dari yang td sungguh kurang sopan gaye beliau pengsan,adeke patut pengsan menonggeng pastu goyang2kan ponggong plak....raut wajah beliau pengsan betol2 mnampakkan ketekejutkan beliau sewaktu di terajang oleh parisya..setelah itu.....
Parisya pula dgn pantasnyer mengambil safetyshoes judin dan melibas kasut itu ke arah mister rie. namun libasannyer tersasar...
plak!! libasan itu terkena pulak dada Gab yg mmg dipenuhi kurap hingga mengeluarkan lelehan yg berbau amat dahsyat. maka menyebarlah bauan itu ke seluruh pulau sihingga semua hidupan mati akibat bau yg amat nirrajim..
KEMUDIAN.......

pling...!! (aku tiba dan mendarat dgn penuh gaya). Huh!! apa dah jadi dgn pulau ni..?? apa benda yg tergolek do sana tu..baik aku pergi tengok.....
Wey! korang bedua, blh x jg kebersihan diri.. kata Judin dgn nada terketr ketar krn menahan kentut.
Kini di pulau itu telah ada Mister Rie, Gabriel, Gadis biskut, Judin, CHikun, Chek Am dan terbaru yang muncul ialah aku satu....

si parisya tupai yang menggedik kat pokok tu tiba-tiba sahaja teruja melihat akan Judin yang tengah mengoret hidung.... lalu parisya pun melompat ke atas judin dan.....
dan terjadilah satu episod baru yg tidak mereka duga..lalu parisya dan judin bertentangan mata...lagu tema titanic yg dari mana dtgnya tiba2 berkumandang...sinar mata judin mempersonakan hati parisya yg tadinya gundah gulana,bertukar menjadi tenang...suasana menjadi sunyi seketika,hanya bunyi kicauan burung kedengaran...benarlah bak kata pepatah,walau hanya dgn pandangan mata,manusia mampu dikuasai cinta..

Dgn hati yg berbunga-bunga cinta,parisya berkata...
" walau lubang hidungmu besar ttapi lubang idungmu itu tetap menjadi pujaaan hatiku...."

ohhhhhhhhhh syahdunya cintamu riesya..kata2 ini diluahkan oleh judin sambil menutup mata.tiba2...
tiba-tiba datang pari-pari dan berkata....


" Woii judin... ko ingat sikit yang ko tu dah berbini, dan bininya ialah aku, siti pari-pariah binti kuda laut.... aku pari-pari yang cun ni... si tupai gedik tu jugak ko nak... jaga ko.. meh sini aku cubit" Marah pari-pari sambil mencabut telinga judin dan mengunyahnya... parisya tupai tidak melawan.. tetapi beliau telah merembeskan hikmat bauan ekor busuk dimana mata pari-pari yang membaunya telah berkunang-kunang kemudian mata pari2 telah menunjukkan simbol campur (+)(+).... tanda telah nazak yang amat sangat... namun mister rie hadir memberi bantuan pernapasan melalui hidung... kemudian...

dia tersedar dari lamun mimpi...nafas yang tersekat membuatkan ia terjaga rupe-rupe nye hidung dimasuki lalat..

Akulah Pari2 cinta, tp ayah aku panggil aku cupido, x kisah lah apa nm pun yg penting skrg ni kamu parisya mubin dan judin judan tidak mungkin bersatu, kamu cuma teman tapi mesra, lalu pari2 pun mengetuk kepala judin dgn tongkat saktinyer.Pling!!..

udin terus merebahkan dirinye..lalu...

hai tongkat sakti keluarkanlah segala lalat2 yang masuk dalam hidung judin nie..bersame saki baki yg tak diperlukan...supaya dia boleh bernafas kembali

justeru itu..judin pong bangunkan diri beliau..tetapi secare tetibe,lalat itu pong bkate"akulah lalat yg bname akole,aku akn menetap di dlm lubang idong sesape,tetapi tempat aku menetap itu mastilah di kalangn owg yg durjana,hahahah"tetibe lalat yg menggelarkan dirinye sbg akole itu terpandang akn muke si cik rie..dan beliau pong terus menerbangkan diri beliau sepantas yg mungkin ke arah cik rie...tetibe....

rie terjerit2 auwwww...auwww....mcm hazami lagaknye...sambil tangan dia terus korek hidung sehingga terkeluar semua sisa2 bendalir di dalamnye lalu berkata....

adusss..ciss..durjana sungguh ko lalat, tak sekolah punya lalat,*&$#, rie memaki hamun sambil terbang menuju ke arah akole yang berdiri kaku sambil terpinga2.. rie dgn rakus hinggap di dada ekole lalu mengunyah sisa ulat sampah yang masih ada akibat terjatuh ke dalam longkang..



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 362
Date:

fuhyooo....rajinnye ko ni pikir...
ni boleh dibuku kan ni...
tapi ada ke org nak beli erk???

__________________

Siapa Adamku??? 



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

Sebagai CEO paling budiman dan hensem di maya pada ni, aku ingin mengucapkan selamat deepavali kat pikir sebab membuangkan masa mengumpul kembali cerita2 laknat dari mulut2 busuk ahli GC ni... dan setelah dikompilasikan... ternyata cerita ni memang best dari cerita BUDAK KELANTAN, REMP-IT, SEPI dan juga SALAM PANTAI TIMUR... ternyata air kentut yang dihasilkan dari idea bebudak GC ni memang tahap punggung cipan punya, aku yang cipan ni pun tergelak 7-8 kali membaca cerita ni...


Adlin Aman Ramli - "Aku rasa penyampaian cerita ni amat bersahaja dan sampai lah apa saja yang nak disampaikan.... aku rasa... aku rasa... cerita ni memang patut menang award anugerah festival filem telugu"

Steven Spielberg - "walaupun masih tak mampu lawan teknologi filem saya, namun CGI yang dikenakan pada watak labi-labi tu amat realistik sekali, sejak dari kecil hingga dah kerepot ni saya sentiasa fail nak buat scene labi-labi tercirit, namun pengarah filem ini dengan mudah je mengimplikasikan watak labi2 tercirit"

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

walaupun jalan cerita amat laknat sekali
tapi amat menghibur kan hati....
tahniah ahli pikir....

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

dia copy dari topik "meh sambung cerita" la zullabi....

maknanya cerita ni diceduk dari pemikiran buah pinggang aku ni la...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

Mister Rie wrote:

dia copy dari topik "meh sambung cerita" la zullabi....

maknanya cerita ni diceduk dari pemikiran buah pinggang aku ni la...




walaupun ko CEO kat dalam GC nie
aku tetap xmahu akui kehebatan otak lembam ko tu...
aku tetap nak ckp ini hasil karya ahli pikir...


(lalu zul jadi tengiling bukit akibat disumpah oleh Master Rie)





__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:

xde kesinambungan yea ke pikir? best l0r....

(btl2.. dye ciplak citer 'meh smbung citer'.. tp best l0rrrr...)

__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

tu la emma is death...

apa saja yang ko cakap best sememang ditujukan untuk aku... sebab aku hensem bukan kepalang... cuba tengok ketiak aku ni emma... tengok.. ketiak aku ni pun jauh lebih kacak dari muka Zul labi@Pepaya tu... tengok la.. muka zul takde misai ngan janggut... ketiak aku ada jambang... so hensem la tu...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:

0hhh... abg rie... bape panjang bulu ketiak abg rie nie? akuh nk 9kaki 6inci.. bau dye kene kasi lagi wangi drpd cirit kasar abg rie yg xpernah kuar kn sejak byi lg 2... bulu idung ade x? kal0 ade, pnjang yea nk 5kaki 6inci n taik id0ng nk cm b0la g0lf.. rambut kasi b0tik abes! kasi kilat gune minyak gamat... silau pnye la... bulu kaki kasi cukur... kasi licin cm sutera...hehe... ape lg yerk? bulu dada nk kasi tebal n lebat mcm king k0ng, kal0 b0leh smpai blakang badan p0n ade bulu 2 n last skali, kal0 ade jerawat batu kt muke 2 jgn picik tau... nnt akuh nk sed0t jerawat2 2 smue gune mul0t... mesti kacak punye la abg rie nie kal0 smue ciri nie ade kt abg cipan... mat n ZULaikha 2 p0ng jel0s! mamp0s gant0ng diri d0wg tgk abg rie nnt... n tiap2 mlm dtg mas0k bilek kite maen game yea... hehehehe...

(kite maen game smackd0wn nk x?)

-- Edited by Emma Is Death at 18:21, 2008-11-14

__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard