Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: « Soalan macam lucah, Jawapan pun memang lucah!!
Siapakah yang paling lucah sekali dalam GC? [77 vote(s)]

Gabriel
28.6%
Rose
13.0%
EllyzaBMW
1.3%
Bob Woohoo
1.3%
Mat The Matics
10.4%
Cactusbiru
2.6%
Fie
1.3%
Princess Sasuke
0.0%
SliparJepun
1.3%
Harun Salim Bachik
1.3%
Fear Factor
3.9%
Judin
2.6%
Lailatul
0.0%
Lucky
0.0%
Eloka
1.3%
abang king
0.0%
Emma is death
1.3%
Aku si H5N1
0.0%
Ariepan
20.8%
Ikie Masane (sebab bukak teratak naluri gender)
9.1%


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
« Soalan macam lucah, Jawapan pun memang lucah!!


aku tengok tempat kedua dan tempat ketiga punya voting tu... takde la jauh sangat...

ntah2 insan yang berjubah singkat sehingga menampakkan aurat muhammadiah tu lebih layak memenangi piliharaya dun kecil Ijok ni...




"betulll rieee... aku nampakk....dia pakai seluar pendek la... si rose tu pakai seluar... seluar berbulu hitam..."

"Hisshhh ko ni... yang ko nampak tu bukan seluar pendek... tapi itulah rimbunan hutan katulistiwa yang menetap kat area pandan indah rose tu.... punyala serabai... sampai dah nampak cam seluar pendek.... tu la... lain kali pakai la jubah singkat lagi"

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1439
Date:

yg penting orng x undi aku sbgai lucah punye org..so aku bersetuju jelah...jadi mmng bebudak GC nie tahu yg aku bukan lah seorang pelucah ataupun melucah....


jadi tiada ape yg aku nak ungkapkan lagi yg penting aku bukan pelucah atupun melucah....ludah pernah lah....

__________________

saya takde facebook nak FACE TO FACE je..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2023
Date:

Makin lama aku bz, makin menjadi sengal cipan seko ni. Kot ye pun ko kalah dlm pertandingan lucah ni, x payah la nk bukak2 baju pulak. huduh no aku menegoknyer. Nah! amek ni kain langsir, buat tutup urat.

Nasib baik elly bg kain langsir, dpt jugak aku nengok bayang2, slurp!!!.. slurp!!!...kata rosnah mat rempit sambil menghirup hingus.

__________________
Sepiásekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

Hoh haliza Misebon sidek ni..aku ingat setelah lama menghilang pergi mendalami agama di skulah pondok kat sempadan Naratiwat nun, maulah jugak beliau menuturkan ayat yg manis dan bersopan..

Tapi sayang...selain masih tetap menayangkan aurat ketiak beliau tanpa segan dan silu, beliau juga makin berani mengutuk insan kamil dan disayangi ramai iaitu ustajah Rosetam..

Insaflah Haliza..jgn sampai ketiak ko dah berkedut2 baru ko nak injek botox..

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

astaga....xsangka rupnye selama ini cik heliza mesbon mnyutik botox di celahan ketiak beliau utk menegangkn urat saraf bulu ketiak beliau....ptt la selama ini ku lihat bulu t'sbt lurus semcm...botox rupenye....knp cik heliza mesbon x wat teknik rebonding jer....

eh...eh..cantik la plak i tgk bulu ketiak u ni heliza....



__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 1937
Date:

hoh!!! jng pndg pada luaran dan bentuk fizikal bulu ketiak eliza tu cik mat oii...ce ko gi dekat...lagi 10 batu ko nk dekat ko dh dapat mencium aroma sebenar rupa parasnyer bulu ketiak encik eliza misbun tu...amat neraka sekali bauannya....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

huh...ptt la ade bau'an yg xenak didgr....rupenye dtg dr bulu2 ketiak botox heliza t'sbt... syhohhh......syohhh....duk jauh....

erkkk......okxigen...okxigen...tulunnn.....amt neraka skali baunye....

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 113
Date:

sila la vote kat atas...vote yg paling bnyk akan memenangi percutian pergi x kembali ke alm bhazah..

__________________

Hidup UmPAMA ****** DIMANA kiTa jUgAk yaNg mERaNa



Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

Trrrr...Trrrr...rasa nak demam AF bila mengenangkan hadiah percutian tersebut..

panadol extent aku mane?? panadol extent???

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

panadol xde rosenah..
yg ade ni ha..cume ubat nyamuk je..
amik...amik..aku kate amik...makan cpt...

lalu rosenah pon mkn ubat nyamuk..

rosenah: trrr...trrr...nk ninggal..nk ninggal...

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Akhirnya kebenaran terserlah jua sama seperti terserlahnya bulu dade aku ni... lihatlah dunia.... para insan yang fana akhirnya telah tersedar sapa sebenarnya paling lucah dalam GC ni.... voting aku dah sama dengan voting rose....

HAHAHAHAHAHAHAHARUNNNNN....

sukenye aku... tu la rose... aku dah cakap... jangan cakap besar... ko lebih layak sebenarnya...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

yeye,,sudah sama taraf,tapi megapa gab yg 'bodyman'menduduki carta teratas??
maknanya ,tahap kelucahan gab mengatasi 'pramugara terlampau'..
dasat tul la gab nie!!!nampaknya gab la akan,memngi pertadingan ini..

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

belum tentu lagi princess sesuka... sebab masih ada nirrajim yang lebih lucah dari gab tu...

bila si rose tu punya voting potong je gab punya vote... aku tutup terus topik ni...


muahahahahaha... mutawassitah giler perangai aku ni...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 847
Date:

hye ceo terlampau.. jum la kita bermadu asmara.. dh hampir 3purnama kita tak melakukan perkara terlarang.. marila.. i tunggu u kt dlm bilik no 3 eh.. jum..

__________________
Kiss me when i cry.. Bless me when i die..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

Giler..giler...mcm x percaya yg tahap iblisi kenirajiman aku dah dinaiktaraf sedarjat dgn syaiton gondol sekor tu..
Ntah lahabau mana le yg memandai pangkah nama aku tu..sungguh x bertamadun..

Apa buktinya yg boleh membuktikan aku ni tergolong dlm kategori insan lucah?

Takkan la setakat meng kiss pelan bangunan Bob Lokman di depan kedai mamak itu pon dah dikira lucah?
Aku ni kan tuan tanah..salah ke aku menyewakan tanah pusaka aku tu?
Kebetulan pulak Bob tgh tercari2 lot tanah yg sesuai sebagai tapak bangunannya kelak..
Maka kami pon terus membuat keputusan utk berkerjasama demi keuntungan kedua2 pihak..kira win2 situation la ni..

Lucah ke tu? lucah ke???


__________________



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

lucahhh!!!

ko sebut pelan bangunan pun dah kira lucah tahap cd lucah... apetah lagi ko menyebut nama bob wahab... terus mencarut bunyiknya... tu tak masuk lagi kelucahan yang ko buat dengan jubah sekerat pusat hingga menampakkan boxer berbulu2 ko tu....

ketahuilah insan madani, sesungguhnya rose lah insan paling lucah di maya pada...


fie... setelah aku abih mengutuk rose seround dua ni, baru aku masuk bilik.... errr... pakai yang kaler unggu yerrr... nanti abang akan tunjukkan pelan bangunan abang... pastu sukahati fie la nak buat apa ngan pelan bangunan tu.... kasik2 tambah ke...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

apa tak cukup,bagus lagi ker pelan bangunan ko skang rie oiii??
apa yang nak ubah lagi,,,aku tengok semua ok jerkkkk,tak der
yang ko!!!kualiti kertas pelan ok,saiz pelan pun ok,,,kira smuanya ok lahh..
fie..ko puas ati tak,dengan pelan bangunan rie nie???tnya rose dengan
kehairanan..mengenai pelan bangunan rie..

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 2023
Date:

meh cni aku nk cite sikit pasal plan mangunan makhluk cipan seko ni. bentuk mangunan mcm mangunan kembar. Ada dua. tajam d atas. ketegakkan mcm menara condong. kompom x blh nk tegak. kesimpulanyer: rejek.

buat pembetulan. lukis balik semula.

__________________
Sepiásekuntum bunga sekeping hati


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

hoh.... ko rejek pelan bangunan aku ellyza misbun.... ko tau tak aku pakai arkitek dari New York masa nak lukis pelan bangunan ni... ko paham2 je la pelan bangunan orang putih cam na... so aku punya pun jenis orang putih punya.... gerenti kentut manis punya sapa yang tengok pelan bangunan aku ni...



"eeeeiiii, besarnya pelan bangunan abang ni.... goreng pun sodap" kata fie teruja melihat pelan bangunan rie yang mempunyai 2 bilik tu.

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

Fie tu puteri sesukahati, jgn kata pelan bangunan Ariepin yg dah bau tahap anai2 busut tu, pelan reban ayam Matematik Tambahan tu pon dia boleh layan dan kata okey..okey..tip top berulang2 kali..
Sungguh cerempet sekali citarase beliau..

Lainlah aku, selain mementingkan kualiti dakwat yg digunakan, aku juga amat memandang serius akan saiz pelan tersebut supaya dpt disesuaikan dgn keluasan tanah pusaka aku..


Bob! cepatlah bentang pelan ko yg aku suruh buat pembetulan tu, x sabar aku nak lihat hasilnya..





__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 2023
Date:

True! true! aku sokong kata2 katak pisang ni. Oleh krn mata beliau berkaler oren, maka beliau memang mementingkn keindahan.

klu takat pelan bangunan yg berhutan amazon mcm cipan tu, layak d sabit jer. Err.. ros, blh aku pinjam plan bangunan bob kejap x. nk photostat la. Mak oi!!.. plan mcm klcc ni dia kata bagus. tobat tobat... menyesal aku sokong, upanyer c ros dgn c fie ni pun sama jugak, juling itek.

__________________
Sepiásekuntum bunga sekeping hati


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

berani korang kutuk pelan bangunan aku...

korang tak nampak ke pelan bangunan aku ni nampak cam taj mahal.... ada kubah besar kat tengah... pastu ada 4 menara.... aku buat pelan ni khas untuk orang tersayang...


Pelan aku ni jugak membolehkan aku kahwin 4.... sebab ada 4 menara... tang kubah tu untuk awek aku duduk..

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 847
Date:

Uwek.. weekkk... Ape ni rie.. Aku baru tgk ko punye rangka pelan bangunan dh rasa loya2.. Dahsyat sungguh pelan bangunan yang ko kepilkan kt aku mlm tadi yer.. Hanya sehari jerk aku dh loya2.. Rosetam.. tulung.. tulunggg.. bangunan rie dh runtuh lalu di himpapnye aku.. tulunggg..

__________________
Kiss me when i cry.. Bless me when i die..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

hanya sehari je ko dah loya? terror sungguh pelan bangunan aku ni... maklumlah... pelan bangunan aku ni pakai simen paling baik di dunia iaitu Siemens C60.... aise... dengan terloyanya fie... maknanya aku kena ubah la tambah bilik pelan bangunan aku ni dari 2 bilik ke 4 bilik....


(1 bilik untuk anak fie... satu bilik untuk bini baru aku)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1613
Date:

Rupa-rupanya usaha aku untuk kembali ke pangkal jalan menjadi jugak akhirnya..Ternyata nama aku dah tak tersenarai lagi dalam kategori paling lucah dlm GC ni..Terima kasih,award yg saya dapat ni utk mak abah saya di kampung..

Jap..Jap..

Sekarang mendahului senarai ialah Gabriel .. Hoh..?? Sepatutnya Riepan la!! Tido malam tak pakai bra,lucah la tu!



__________________
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics



aSya was here ..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

abang memang cam tu nur esah... abang bukan sahaja tidur tak pakai brazil... malah tidurnya abang di atas katil tanpa seurat benang pun... siap terkangkang lagi...





Memang la tanpa seurat benang... dah aku tidur pakai baju besi... baju besi mana ada benang...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 847
Date:

Betul.. Betul.. Rie tido mmg tanpa seurat benang pun.. Dgn erti kata lain terbogel abis.. Dah la tak pakai apa2, pastu siap usap2 pelan bangunan sendiri lak tu.. betapa nazaknye beliau sampai terpaksa mengusap dan mbelai pelan bangunan beliau sendiri.. tula.. suruh kawen ngan rosetam takmo.. tgk skang.. dh kena buat pelan bangunan sorang2..

__________________
Kiss me when i cry.. Bless me when i die..


Super Member

Status: Offline
Posts: 850
Date:

uiks...ganes sungguh kenyataan nko ni fie..apakah riepan tu selalu begitu? tido tanpa seurat benang?..patut le pelan bangunan dia tu selalu kena rejek..dah tentu dia sll tercirit halus kat pelan tu..

sian nko rie...dah..dah, gi lukis pelan tu balik...

__________________
PaStiKan KiSah SeMalam berLalu tanPa kESan


Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

xde maknanya ko soh beliau membina semula pelan bangunan beliau yg telah direjek tu Zeeta..
Ini adalah krn ditakuti pelan bangunan beliau yg x bermutusamy itu akan hanya membahayakan nyawa para pengguna yg mungkin ingin berteduh di bwh lembayungnya..

Dari itu marikah kita sama2 meng apply pelan bangunan baru yg lebih mantap dan jitu iaitu buatan negara Bangladesh..biggrinbiggrin

__________________



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

giler...gilerrr... setelah jejaka malaysia yang huduh2 cam gab dan bob wahab tu menolak cinta rose ni... kini rose beralih arah dengan menekel jejaka bangladesh sehingga dikenakan kad merah dan dibuang padang...

walaupun bangunan di bangladesh besar-besar dan tinggi, namun struktur dalaman dan paksi2 sekeliling tidak teguh sekali, sebab itu bangunan kat bangla banyak runtuh... tapi untuk seekor katak seperti rose yang berbadan lembik dan berlekit ni, lelaki bangla memang sesuai untuk dijadikan suami tercinta mahupun alat penimbang beras dikala beras naik harga.

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila
«First  <  1 2 3 4 5 6  >  Last»  | Page of 6  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard