Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Relakan Perpisahan ini Sayang


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:
Relakan Perpisahan ini Sayang


tahun baru bakal tiba
tak sabar hingga tak terkira
inilah peluang kita semua
untuk mengubah nasib yg durjana

icu manusia biasa
azam sudah ada plan
ingatkan baik atau mulia
rupa2nya nak kawen lain

gayat pompuan yg dasyat
impian bukan mainnya pesat
akhirat tu dah makin dekat
tak reti2 lagi nak taubat

siapa tak kenal dengan abe fiziekal
peramah dan baik sentiasa kekal
bukan nak saje2 sengal
maklumla..ramai gadis nk kawen ngan abe fiziekal



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

sedap sungguh si pisang goreng
lagi sedap si pisang nangka
masuk gc saje nak mereng
tetiba lain pulak jadinya

aduh..malangnya nasib diriku
hajat hati selalu terbuntu
aku saje nak ubat hati yang pilu
walaupun hati selalu ragu

maafkan gayah wahai abe fiziKAL
gayah janji takkan naKAL
walaupun abe fiziKAL ajak ronda naik basiKAL
gayah takkan terima selagi beraKAL

esok, tahun baru gayah dah tahu
gayah dah tekad hendak berubah
maaflah segala yang telah berlaku
gayah janji takkan buat dah

pada kengkawan lainpun gayah nak minta
jika terkasar bahasa dan terkata yang tak kena
ampun dan maaf jua yang dipinta
moga persahabatan kekal selamanya


selamat tinggal tahun 2007

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

indah sungguh puisi mu
tapi puisi fiziekal lagi merdu
gayat si ceria menyebabkan abe fiziekal rindu
maklumla dah bertahun tak bertemu

maaf bermaafan adat kita
tak salah kalo meminta
abe fiziekal yg berhati mulia
kemaafan gayat abg terima

(lalu membawa gayat pegi jumpe tok kadi ajak kawen cepat2 ngan abe fiziekal...)



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

wahai abe fiziKAL aku tak rela
untuk berlaku derhaka
jgn kau goda aku yang setia
pada abe ZUI berhati mulia

pergilah abe fiziKAL cari yang lain
kudoakan agar abe fiziKAL bahagia
jgn suke main-main
nnt abe fiziKAL kena naya

selamat bahagia abe fiziKAL..huk..huk..huk


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

jgn tersilap jgn mengharap
godaan gandaan bukannya sebab
jiwa raga kesemua punah
kerna gayat sangatlah lembab

zui oh zui mengapa engkau
mungkinkah engkau terkene pukau
gayat yang setia lakonan santau
baik en.zui blah kang nnt mengagau

di mana en.haruan aku mencari
tolong aku yang telah dicaci
gayat dan zui sepakat lagi
menjatuhkan abe fiziekal yg tampan ini...

(lari...lari....gayat dan zui dah datang!!huhuhu)

-- Edited by Fizie at 14:26, 2008-01-09

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

gayah dan zui mmg suka bermadah2
jgn ingat mereka berpisah dah
melepas la ko si fizieKAL yg tengadah2
si gayah tu mmg mata keranjang tak sudah2

abg haruan itu katanye aje tidak berselera
tetapi itu la ari2 yg pujaan hati dan lara
abe zui tak perasan si gayah tu byk selera
dpn aku zui puji gayah tu adalah jiwa dan raganya

utk bermadah lagi akan aku teruskan
aku akan kembali semua slps aku memenuhi tuntutan
harap abe zui dan fizieKAL tak bermuram durja kan
harap gayah merasa keinsafan

(lalu aku bergegas memnuhi tuntutan bos aku........ MEEETIIINNGGGGGGGGG)


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

hidup ini x selalunya indah,
kadang2 gembira,kadang2 gundah,
kadang2 di atas,kadang2 di bawah,
kadang-kadang berdiri megah,
kadang-kadang tersungkur rebah,
kadang2 demam,kadang2 kebah,
kadang2 ditimpa jua musibah,
langit x selalunya cerah,
itu tandanya kita perlu muhasabah,
dalam hidup ini kita perlu tabah,
kita perlu berubah,
setiap perkara jgn dipandang mudah,
disini aku mengambil kesempatan mencelah,
selamat tahun baru maal hijrah........



__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

satu..dua...tiga...empat
sape cepat dia dapat,

mai..mai...aiskrim2....bli satu percume satu.....kehkehkehkeh.....

__________________
Biso Bonar
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

jangan fikizal jangan kau goda
gayah ku sayang yang amat setia
memang hati nya aku yang punya
tapi yang lain bangla lah tuanya


wahai radinaz usah mengata
untuk memburuk gayahku yang setia
memang abg haruan gayah xda selera
sudahlah pendek dan juga tidak lama

pada icu aku berpesan
jika berkerja biar ada keikhlasan
jangan mengular jadi pegangan
kerana itu sifat syaitan




__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

ku tak sangka diriku diburukkan
oleh perangai yg syaitan
zui yg manja lagi penyegan
itulah sbb si gayat jadi mainan

selalu berkata selalu mengutuk
sudah tua lagi buruk
mmg itu perangai haruan yg teruk
tua kerepot lagi berkedut

sedarlah cik radinaz kita
jgn mengata pada mereka
hidup ini makin tua
menyesal lambat tiada guna




__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

amboi...amboi.... pandai pula kau memberi nasihat ye si fizieKAL oii....
pdhal sblm ni berbakul2 kau dah mngutuk di sini oiii....
tapi takpe la utk menghormati thn baru kita ini oiii...
aku menginsafi diri aku yg kerdil di bumi tuhan ini oii...

pesanan buat si zul yg suka bermuka2 itu
jgn ditinggalkan lagi gayah yg mmg pujaan hatimu
nanti lari lagi si gayah itu susah hatimu
silap2 ramai lagi buaya yg ingin mnerkan si gayah pujaanmu....

si gayah pula cuba2 la bawak bersabar..
si zul itu wp kdg2 gatal tp itu la juga boleh jadi penawar
jgn la si gayah asyik nak bg penampar
nanti idupmu akan jd hambar.....




__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

ZUl, Fizie, radinnaz, suka mengutuk,
mengutuk org tak kira masa, tmpt dn saat,
henti kn lah perbuatan terkutuk korg tu....
dikala saat sedang menyinsing
taburkn la...kemaafan seblum terlmbat...

Wahai kwn2 ku...
mari lah kte barsatu padu...
menuju ke jln yg satu...
barulah idup bersatu padu...

Gendang gendut tali kecapi....
Zul, Fizie n radinnaz kentut berapi2....kuikuikuikuikui

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

rajinnaz suka bermadah helah,
apa yg org wat semua salah,
lebih baik ko kembali ke sekolah,
nnti menyesal x sudah.......

tukang sapu nama diberi,
dari bangla datang ke mari,
tersangat buruk budi pekerti,
pikiran lembam x terperi.....

ZUI suka bermuaka-muka,
memang itu sifat semula jadinya,
pada orang serba x kena,
aku pun dh x tau nak ajar cam mana....

gayah lari ikut bangla,
bdk itam jgk yg dia tergila2,
cam dh xde org lain kat dunia,
insaplah gayah sebelum teraniaya....

fizieKAL budak lembam pikiran,
sebab itulah terlalu kuat meroyan,
lagaknya dh hampir menyamai gabAN,
akibat terlalu banyak memendam perasaan.....

ICU seorang doktor sakit puan,
hal berkaitan ngan masalah pompuan,
selalu menjadi tempat rujukan,
akhlak terpuji dijadikan amalan.........

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

tandas mas tandas mamak
banyak taik lagi semak
tukang cuci jgn lari ke demark
sbb mmg tandas tu ko je yg bole buat gempak

ai radinaz banyak sungguh mulutmu
bukan mulut tapi kata2mu
nasihat bagus di ikut bertalu-talu
jgn betolkan diri org betolkan diri dulu

amat pelik amatlah hairan
sbb icu doktor sakit puan
membuat rujukan dari perempuan
byklah dosa sbb tgk yg bukan-bukan

zui dan gayat menjadi perkara biasa
tempat org untuk mengata
tak salah kalo kita berbahasa
supaya zui dan gayat berubah sentiasa





__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

gayah dah tak rasa
apa yg ZUI rasa
sebab fiziKAL dah rasa
ICU pulak asyik suka merasa..


mengantuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sabar menanti yg tersayang
entah dimana dia menghilang
ZUI telahpun tergila bayang
gayah!!mana ko sekarang.....

entah dimana dia menghilang
kejap ada kejap melayang
rajinnaz jgn ko berlaku curang
sanggup ko tinggalkan abross sorang...

kejap ada kejap melayang
lorong taik andak tempat persinggahan
disitulah tempat fiziekal berdagang
tubug badan menjadi ratahan...........

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

pantun icu makin bermutu
ayat yang dibina hebat gitu
tapi syang satu yang buruk ada padamu
kenaper yang gay juga yang kau mahu

sudah hilang lagi kesepian
ibarat cinta tidak kesampaian
siang dan malam masih lagi dgn harapan
moga gayah pulang ke pangkuan

wahai fizikal aku berpesan
jika bercinta gay jgn jadi pilihan
dosa dan pahala harus diutamakan
semoga hidup dapat kerelaan

sudah monopus sukar diterima
walaupun bukti sudah nyata
janganlah radinaz jangan bermuka²
terima saja dgn hati dgn rela




__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

wahai zul keayuanku jgn la kau dengki
wp ko kutuk aku monopos tp aku still aktif lagi
ank berderet n still nak proses lagi
jgn la jeles dgn kelebihanku ini

gayah yg kau sayang ke mana menghilang
itu la aku dah ckp ko asyik gila kepayang
dgn awek lain ko asyik je nak sayang-sayang
kan dah bila gayah lari balik dkt bangla ko juga yg mabuk meroyang

haiiii... si ICU tu mmg la pandai bermadah
tp satu habuk pun tak leh caya semuanya helah
habis satu GC di hebah-hebah
kunun dia la hebat dia segala2nya dialah

wahai si gayah...kenapa kejap ada kejap tak ada
si zul bgai nak meroyan mncari merata-rata
abis depan semua org dia memukul2 dada
tanda gilernya mncari gayah yg asyik tiada saja

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Senior Member

Status: Offline
Posts: 203
Date:

cinta tak semestinya kita bersatu sayang.....
huhu..

__________________
~ the love between us~ no one can separate it


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sudah monopos x nak ngaku,
sesungguhnya semua org dh tahu,
wahai rajinnaz nape ko cam tu,
masih berdalih,masih mmbisu.....

ZUI n gayat terputus hubungan,
semuanya kerana penangan bangla,
hidup ZUI sudah x keruan,
melihat gayat n bangla berkepit sentiasa.........

tukang sapu bangla durjana,
kasih orang kau rampaskan,
ko x ingat ke dosa pahala,
jgn smpai ke neraka jua.....

sudah lama x kelihatan,
mgkin sedang bermesra ngan pasangan,
fizieKAL kini sudah berteman,
mat matematik menjadi pilihan..............

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

aduhai resahnya jiwa
bila ada org mengata
mencari diriku merata-rata
sampai hilang akal dibuatnya

walau dah monopos tapi masih jelita
jaga bodi pandai bergaya
bijak berasmara itulah ubatnya
monopos tu hanya permainan minda

walau bang bangla hanya tukang sapu sampah
bila hati dah berkenan aku tak kisah
dia bijak melegakan hatiku yang gundah
penawar diberi dengan kata-kata yang indah

wahai radinaz muda jelita
aku salute pada nko punya idea
walau monopos dan org mengata
nko bagai kilang yang sentiasa berbaja
subur sentiasa..alahai indahnya

aku hilang bukanlah ke mana
hanya bermukim di pusat spa
mengawet bodi biar sentasa lawa
sbb itulah si ZUI masih tergila-gila



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Member

Status: Offline
Posts: 7
Date:

abg zui ilov u....
siang dn mlm asik tringt kt u..
knape nko pergi dahulu
knape x ajak aku....
x kan x boleh tunggu.....
bukan lame cume 45 minggu...
sanggup nko ber senggama tanpaku..
knapa nko pilih penyapu itu....
patutla aku cari pnyapu x ketemu...

apa yg aku merapu,
sdgkn apa yg dtulis aku pn x tahu,
jd apa lg yg dtunggu,
bek aku blah dulu,
tata titi tutuuuu....

( petikan kata2 riecipan kpd abangzui )




__________________
pemborong ubi..nk order,sms taip ubi[jarak]no.surt branak.antr ke 994..stok terhad..!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

wahai ozon, aku tak sangka nko dah mereng
kat tengah jalan nipun nko nak bareng
aku tau nko menunggu tenggileng
sayangnya tenggileng tu dah ke rumah rie kereng..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

oz0n3 wrote:

abg ICU i lov u....
siang dn mlm asik tringt kt u..
knape nko pergi dahulu
knape x ajak aku....
x kan x boleh tunggu.....
bukan lame cume 45 minggu...
sanggup nko ber senggama tanpaku..
knapa nko pilih penyapu itu....
patutla aku cari pnyapu x ketemu...

apa yg aku merapu,
sdgkn apa yg dtulis aku pn x tahu,
jd apa lg yg dtunggu,
bek aku blah dulu,
tata titi tutuuuu....

( petikan kata2 Ozon3 kpd abang ICU )



Wahai ozon3 aku berpesan
rie cepan itu hak milik gaban
jika ekau xmahu kena lempan
hentikan fitnah dan juga hasutan

usah kau merayu usah kau meminta
cinta ku hanya untuk wanita sahaja
klau icu bolehlah kau cuba
kerana ia pun spesis yg sama (gay)

sudah monopus tapi jelita
kalau bermesra kalahkan dara
tapi hakikat perlu lah terima
klau dah monopus xdapat anak punya

bukan body mu yang aku puja
untuk tatapan aku sentiasa
tapi hati ini meronta- ronta
jika ditinggalkan jauh setiap masa









__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

monopos n dara jd ukuran,
ukuran terhadap orang pompuan,
hidup rajinnaz dh x keruan,
dalam mencari hala tujuan,
tujuan membaiki sistem peranakan,
maklum la sekarang dh peringkat persaraan.........

ZUI n gayah kembali bersama,
tukang cuci lak dh kembali ke bangla,
kini idup mereka lebih bermakna,
tiada gangguan org ketiga,
tp bahgia x kekal lama,
tiba2 mat matematik menjelma,
mengharap kasih teman setia,
ZUI n mat kembali bersama,
gayah pilu menanggung sengsara,
menjadi meroyan tahap dewa,
dh cam OKU lagaknya,
kenapa ZUI bertindak sebegitu rupa,
mat matematik gak yang ko berselera........

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

aduh..aduh.... makhluk2 durjana
di sana sini mengutuk mengata
semoga perbuatan kalian akan dicela
merana la bdn di akhir usia

wp aku dikutuk dan dihina
tp keanggunanku masih tertera
berbuih mulut kalian mengumpat menghina
tetapi lantak kalian la apa aku nak pedulik punya

wahai gayah..kenapa gorgon tiba2 dtg mengganggu
makhluk itu juga yg zul ketemu
cepat2 la gayah ambil balik abg zul kesayanganmu
kelak binasa hidup zul begitu

wahai cimpanzi 2 ekor itu
siapa lagi kalau bukan zul n ICU
mengutuk aku suka suku gitu
tak kisah la pahal juga yg aku dpt akhirnya tu


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Sorong papan tarik papan
Buah keranji dlm perahu
Ape la...yg korg nk heran
cik gayah hanyut jom kte beradu...

si ICU suke bercumbu
Bercumbu dgn mat gedikmu
insf la..wahai icu
jgn wat pekare terkutuk didepan mateku..

tengiling terbang ala supermen
utk dtg tolong batman
wahai en zui pegi becermin
mukamu huduh mcm simen

Pagi petang siang mlm
kejenye asik nk melaram
wahai nenek radinnaz yg tembam
monopos sudah tahap plumbum...




__________________
Biso Bonar


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

nirrajim sungguh ayatmu kini
kerna berguru dgn sape lagi
mat, zui n ICU itule yg kau ikuti
wahai ceaning insafilah diri

wp monopos ko kata diriku
sbnrnya yg ondropos adalah abg jofireku
bagaimana hndak menyubur benih jika jadi begitu
sungguh tersiksa jiwa batinku

wahai cleaning yg huduh rupawan
kutuk mengata tidak keruan
hentikanlah insafi perbuatan
nanti kelak kau jugak yg terima habuan

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

hai radinaz, ape la yg nko nak heran
dorang suma ni memang mcm cendawan
tumbuh hanya di musim hujan
kalau tak dipetik habisla kelayuan

tengok je la perangai si cleaner tu
kesana kemari mengutuk aku
aku dikutuk bertalu-talu
namun aku juga yg diajak beradu

si ICU pulak asyik meroyan
dh giler bayang hingga tak keruan
apakan daya harun siikan haruan
dah menghilangkan diri berbulan-bulan

pada suma jejaka di Geng Cerita
jgn la korang dok asyik mengata
walaupun aku ditinggal si ZUI dan si bangla
namun nak ikut korang aku takkan rela





__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

wahai gayah sudah lama ku tunggu
akhir datang jua mu pada ku
siang malam xmimpi² wajah mu
melihat wajah mu seram lah aku

jangan di kutuk atau ditegur
bila cinta sudah subur
biarkan ICU biarkan clearner
mereka berdua memang dah kaper



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU
«First  <  1 2 3 4 511  >  Last»  | Page of 11  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard