Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Nak Dapat Laptop Percuma? Daftar PERCUMA sekarang!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:
RE: Nak Dapat Laptop Percuma? Daftar PERCUMA sekarang!!!



itu adalah kejujuran yg perlu aku kate utk memberitahu asal usulnya krn beliau teringin sgt nk tahu..kite sebagai laki gagah tidak harus menipu gadis2x..jika itu kebenaran perlu lah kite jujur kpdnya...sikap ini adlh kegilaan gadis2x dlm GC ni..(pstttttttttttt...cik watikus..meh sini masuk bilik abg..kite main ekk?? brg baik ni..tak main rugi tau...)





Erk...mana en fizie tahu saya nie lahir taun tikus.......confuse.gifconfuse.gifconfuse.gif

bilik en.fizie no. ? erk...tak jumpa larr...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

Mat tHe MatiCs wrote:

takpe Cik Waty, jangan pedulikan mamat sorang nie...
wat tak reti jer..
ape yang kuar dari mulut longkang beliau,
adalah dusta, tiada yang benar melainkan semata-mata dusta belaka...
dan kalo Cik Waty nak menangis, saya sudi jadikan bahu saya ini untuk dijadikan sandaran....







abis tue sy nie keturunan ?? en mat...... bahu cik mat tggi sngt lar..tak smpai nak bersandar,,,bagi kat sarah jer larr...sandarkan pada kenangan

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

waty wrote:


itu adalah kejujuran yg perlu aku kate utk memberitahu asal usulnya krn beliau teringin sgt nk tahu..kite sebagai laki gagah tidak harus menipu gadis2x..jika itu kebenaran perlu lah kite jujur kpdnya...sikap ini adlh kegilaan gadis2x dlm GC ni..(pstttttttttttt...cik watikus..meh sini masuk bilik abg..kite main ekk?? brg baik ni..tak main rugi tau...)






Erk...mana en fizie tahu saya nie lahir taun tikus.......confuse.gifconfuse.gifconfuse.gif

bilik en.fizie no. ? erk...tak jumpa larr...



ish3x...takkan la dah lupe no.bilik abg fizie syg??? jgn la buat2x tak tau..smlmkan baru je dtg..hikhihik >:)

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard