Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ® Pesanan bila berbicara tentang agama


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:
RE: ® Pesanan bila berbicara tentang agama


Memang benar kate2x mu en. riePAN..

Yang baik itu datang dari tuhan dan yg buruk itu datang dari kita (manusia)..



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

hoh.. tetiba je ketiak ko muncul kembali wahai fizie yang lembam fikiran... kemana ko menghilang selama ni?

ooo lupe... ko kan menghadapi tuduhan liwat mat the gaytics dan rakan gaynya iaitu si zul... sebab tu ko lama takde..

kalau ko dah insaf bagus la...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

Mister Rie wrote:

hoh.. tetiba je ketiak ko muncul kembali wahai fizie yang lembam fikiran... kemana ko menghilang selama ni?

ooo lupe... ko kan menghadapi tuduhan liwat mat the gaytics dan rakan gaynya iaitu si zul... sebab tu ko lama takde..

kalau ko dah insaf bagus la...






--> ooo lupe... ko kan menghadapi tuduhan liwat mat the gaytics dan rakan gaynya iaitu si zul... sebab tu ko lama takde.. (mana nama kau riepan?? ooo...diri sendiri tak nak ngaku ye?? ish2x...)

((aku sibuk dgn keje la before ni..susah nk online sbb kerap outstation pastu keje byk gile..ni disebabkan aku rindu kepada warga GC..aku dtg kembali dgn penuh tampan))

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

ehh betul ke ni tengkorak yg aku kenal? cam tak caya jeee hehehehehe....

__________________
buduh cam lembuuu


Member

Status: Offline
Posts: 12
Date:



btol tu btol.... aku sokong 200%

__________________




" THE SMARTEST THING THE DEVIL EVER DID WAS TO LET PEOPLE BELIEVE THAT THE GOD DIDN'T EXIST "






Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

btul btul.. tuh mister rei .. tang agama.. eg solat puasa.. n rukun-rukun islam yang lain jangan buat lawak.

snda guaru dah ler sebenarnya tak dibenarkan dalam islam kecualai lawak yang betul ..

contoh...

dari sirah nabi saw ..

bermaksud.. Rasulullah bergurau bersama anaknda baginda Saiyidatina Fatimah... ....`bukan anknhda orang pertama yang masuk syurga ' .... maka saiyidatina fatimah pun bertanya `.. kalau bukan anaknda siapakah dia ..." .. Rasullulah pun menjawab bermaksud ...` hamba yang membawa `kudamu' yang melangkah dahulu memasuki syurga ...' ...lalu saiyaditina fatimah pun tersenyum  ....


tu dia lawak yang benar.

nie kan pule agama nak dilawak-lawak kan...

dan aku sungguh terkezut.. apabila.. seorang artis mempersenda-sendakan Sayidatina Khadijah .. isteri kesayangan Rasullullah  di muka tv.. ditonton se malaysia, singapura.. brunei ... kate-katenya .. lbh kurang ... tidakah Khadijah pun berusia lebih tua daripada nabi.. tua nak mampus ... astgarhfirullahah azim...

mudah2an artis itu mendapat keampunan Allah dan menerima syafaat Rasul Allah yang penyayang kepada umatnya .. dengan syarat dia memohon keampunan dan tak mengulangi lagi..

...aku pun hamba Allah yang banyak berbuat dosa.. yang banyak kelemahan sendiri ...

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

aku benci betul artis tu!!!!!!!!!!!!!

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

salam..maaflah...aku nk bkongsi.nirrajim ni adalah 1 ayat yg bmaksud "yg direjam"..ia x smestinya bkaitan dgn syaitan..cth Mister Rie : Gab... ko ni memang nirrajim... sifat ko yang suka rogol ayam tu amatlah nirrajim...ayatnya sdh xkna...mksd dlm bhs melayu jd mcm ni... Mister Rie : Gab... ko ni memang yg direjam... sifat ko yang suka rogol ayam tu amatlah yg direjam.. tp apa2 pn...tq diatas nasihat sahabat kta ni...salam

__________________
cba yg terbaik


Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

salam..maaflah...aku nk bkongsi.nirrajim ni adalah 1 ayat yg bmaksud "yg direjam"..ia x smestinya bkaitan dgn syaitan..cth Mister Rie : Gab... ko ni memang nirrajim... sifat ko yang suka rogol ayam tu amatlah nirrajim...ayatnya sdh xkna...mksd dlm bhs melayu jd mcm ni... Mister Rie : Gab... ko ni memang yg direjam... sifat ko yang suka rogol ayam tu amatlah yg direjam.. tp apa2 pn...tq diatas nasihat sahabat kta ni...salam

__________________
cba yg terbaik


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

ohh ye ke? taktau ponn... ..
(untuk pengetahuan encik muhamad fazli kuman, kitorang sume tau apa maksud perkataan2 arab yang digunakan dalam GC ni..

contoh: nirrajim sunggoh sifat kolera yang suka menonton ranchangan boboiboy sambil menghisap hingusnya sendiri..

mummayyiz: ternyata mikey yang belum mumayiz itu sengaja masuk ke kamar suha untuk menghisap susu, akibatnya beliau dilempang oleh suha dengan kekuatan atomic bom..

kembali ke rahmatullah: akibat meminum air rendaman tayar beskal puan eliza misbon, rantai kaki asben pun kembali ke rahmatullah.

laknatullah: sunggoh laknatullah sekali perbuatan mister rie yang menjaja ayam jantan di lorong taik andak setiap malam..

ada lagi, malas gua nak tulis.. )

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

alahai..sian betul..
meh kita sama2 mahasabah diri dan teruskan berfikir dan
menjaga bicara dan menjaga tuturkata dan menjaga
tingkahlaku dan menjaga adap dan menjaga amalan
(begitulah nasihat seorang ustazah kepada lelunut bukit jogra)


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 864
Date:

Ijoi wrote:

ohh ye ke? taktau ponn... ..
(untuk pengetahuan encik muhamad fazli kuman, kitorang sume tau apa maksud perkataan2 arab yang digunakan dalam GC ni..

contoh: nirrajim sunggoh sifat kolera yang suka menonton ranchangan boboiboy sambil menghisap hingusnya sendiri..

mummayyiz: ternyata mikey yang belum mumayiz itu sengaja masuk ke kamar suha untuk menghisap susu, akibatnya beliau dilempang oleh suha dengan kekuatan atomic bom..

kembali ke rahmatullah: akibat meminum air rendaman tayar beskal puan eliza misbon, rantai kaki asben pun kembali ke rahmatullah.

laknatullah: sunggoh laknatullah sekali perbuatan mister rie yang menjaja ayam jantan di lorong taik andak setiap malam..

ada lagi, malas gua nak tulis.. )


 tu la pasall..

haku rase mamat tu xpaham kot pe yg rie cipan nie tulis...
adehh 



__________________

I'd RaTheR wasTe My LiFe pReTeNdiNg !

ThaN havE To FoRGeT you FoR oNe WhoLe MiNute !!

gaara.gif                



Super Member

Status: Offline
Posts: 791
Date:

true true kate ijoi gonjengan tuh..
ape yg beliau nyatekan benar2 belake..
malahan segala sifat songsang dlm GC neh adela hakmilik mutlak beliau
beliau la ijoi perogol ayam bersiri..
so encik fazli gimik jgnla dikau berase gusar kerane ruangan GC neh
ade sistem tapisan pemeringkatan 2 kali ni jah..mane yg elok kte tapir..yg keruh kte amik

__________________

tumblrln61knlyhk1qbz3uh.gif

[saya lembam sekian terima kasih]

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard