Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: 3 dara gatal.(sx)
manjo

Date:
3 dara gatal.(sx)
 


3 dara gatal.(sx)
Dalam sebuah hutan tinggal mak yam[dara] bersama-sama 3 org anak perempuan nyer yang sangat cantik.
Minah nama anaknyer yang sulung manakala siah anaknyer yang ke-2 dan tipah yang bongsu.

Nak jadikan cerita..pada suatu hari selepas jer tengok cerita 'titanic', tiba-tiba ketiga-tiga anak perempuan makyam tu
pun mengadu yakni diorg nie nak kahwin.

Punyalah terkejut mak yam. Tapi oleh kerana sayang kan anak, makyam pun naikkanlah poster/sepanduk utk hebohkan ke seluruh kampong.

Selang dua tiga hari akhirnyer ketiga-tiga anak daranyer tu dikahwinkan dengan jejaka pilihan masing-masing.
selepas jer selesai kenduri kahwin, ketiga-tiga anak nyer pun bawalah suami masing-masing ke kamar.

Entah macamana mlm tu teringin sgt mak yam nak 'investigate' bagaimana keadaan anak-anak nyer pada 'malam pertama'.
So.. tanpa melengahkan masa makyam pun pergilah curi-curi dengar.

Mula-mula bilik anak sulungnyer, si minah. Tiba-tiba dia terdengar..seperti anaknyer menangis "waaaaa..ahah ekk". Keadaan nie membuatkan makyam terfikir sejenak ..eh aku dulu lagu tu ka?.
Kemudian mak yam ke bilik anaknyer yang ke-2 ...dia terdengar anaknyer ketawa "hehehehheh". kali nie makyam tercengang seketika.
Dan akhirnyer dia ke bilik anak bongsunyer si tipah . Kali nie .. dia hairan kenapa
senyap jer langsung tak dgr sebarang suara. Makyam akhirnyer buat keputusan utk tanya anak2nyer besok pagi.

Hari esoknyer...

Mak yam seperti biasa bangun awal pagi utk buat sarapan..tapi pada pagi tu dia terkejut kerana anaknyer yang sulung bangun
lebih awal darinyer. Tiba-tiba dia teringat pasal semalam.

Kemudian dgn cepat mak yam bertanyakan kepada anaknyer yang sulung si minah tu..
"eh..semalam kenapa ko menangis", tanya makyam...sambil malu-malu kucing .."alah mak abg tu 'kuat' sangat..sakitlah minah".."oooo",termalu makyam.

Selang dua minit tiba-tiba anak ke-2nyer si siah keluar. Lantas makyam bertanya.."eh semalam kenapa ko ketawa jer seronok sgt ker"
..dgn nada tersipu-sipu anaknyer menjawab.."alah abg tu..dia 'jilat-jilat' ..gelilah siah" ...."ahhh?"terkezut makyam..

Selisih jer anak ke-2 nyer tu masuk bilik..muncul anak bongsunyer..kali nie makyam buat selamba dan tanya anak bongsunyer yang bongsunyer
tu.."em..semalam tidur nyenyak ker..senyap jer"
..lalu anak bongsu nyer berbisik.."alah mak..abg tu suruh tipah 'hisap' " .."ahh?"..lalu makyam pun pengsan.


__________________
benkomud

Date:
 

ganas10X

__________________
miang

Date:
 

GILER...la cerita ko ni!!!! tapi aku suka tau ko punya cerita,,,,,

__________________
azam

Date:
 

ko ni manja cenderung sangat ngan cerita berunsur sx kenapa?

__________________
nightcrawler

Date:
 

Otak ko, memangla kotor tahap kulat kat tepi longkang tu...FUNGUS TUL!

__________________
puting ajaib

Date:
 

gataiiii....

__________________
eminem

Date:
 

woit...kalau nak buat citer sx, masuk kat porno laa...bangang tahap babun la ko ni manja..

__________________
mari junawa

Date:
 

tak lawak pun...ini ruangan cita lawak laaa...

__________________
aku yg best

Date:
 

bengong..

__________________
aquarius_

Date:
 

geli siut........ eieee.... cmne arr ko bleh terpikir cite cmni manjo.....


__________________
MIMI

Date:
 

Engkau rasa lawak ke cerita ni?????

__________________
SHIN CHAN

Date:
 

HOOO! GANAS TUL LA, BULEH MAIN ISAP2, JILAT2 AND JOLOK2!

__________________
dila

Date:
 

woi...ko pernah buat ke manja...cam pengalaman jer..bagi tau kat aku secara terperinci...???

__________________
syed

Date:
 

tak sepatutnye awak masuk cite macam ni dalam ruangan cite lawak ni ....mane adab kesopanan melayu awak tu ...cubelah pikir mak bapak awak oke.

__________________
ctzie

Date:
 

Aku membaca citer nie sungguh lucu bangat sekali... apa tak deker citer lawa nie yg lagi lucu lagi? Selain drpd nie apa kata title 3 truna gatal pula..

__________________
nur iman

Date:
 

cite nie takde kena-mengena dgn cite lawak.castard punya budak:

__________________
eiti

Date:
 

quote:

Originally posted by: nur iman

apalah korang manja nie..lain kali hebat kan lah sikit.



__________________
akuna

Date:
 

best tul citer. buat lg banyak2..

__________________
shidi

Date:
 

quote:

Originally posted by: manjo

"3 dara gatal.(sx) Dalam sebuah hutan tinggal mak yam[dara] bersama-sama 3 org anak perempuan nyer yang sangat cantik. Minah nama anaknyer yang sulung manakala siah anaknyer yang ke-2 dan tipah yang bongsu. Nak jadikan cerita..pada suatu hari selepas jer tengok cerita 'titanic', tiba-tiba ketiga-tiga anak perempuan makyam tu pun mengadu yakni diorg nie nak kahwin. Punyalah terkejut mak yam. Tapi oleh kerana sayang kan anak, makyam pun naikkanlah poster/sepanduk utk hebohkan ke seluruh kampong. Selang dua tiga hari akhirnyer ketiga-tiga anak daranyer tu dikahwinkan dengan jejaka pilihan masing-masing. selepas jer selesai kenduri kahwin, ketiga-tiga anak nyer pun bawalah suami masing-masing ke kamar. Entah macamana mlm tu teringin sgt mak yam nak 'investigate' bagaimana keadaan anak-anak nyer pada 'malam pertama'. So.. tanpa melengahkan masa makyam pun pergilah curi-curi dengar. Mula-mula bilik anak sulungnyer, si minah. Tiba-tiba dia terdengar..seperti anaknyer menangis "waaaaa..ahah ekk". Keadaan nie membuatkan makyam terfikir sejenak ..eh aku dulu lagu tu ka?. Kemudian mak yam ke bilik anaknyer yang ke-2 ...dia terdengar anaknyer ketawa "hehehehheh". kali nie makyam tercengang seketika. Dan akhirnyer dia ke bilik anak bongsunyer si tipah . Kali nie .. dia hairan kenapa senyap jer langsung tak dgr sebarang suara. Makyam akhirnyer buat keputusan utk tanya anak2nyer besok pagi. Hari esoknyer... Mak yam seperti biasa bangun awal pagi utk buat sarapan..tapi pada pagi tu dia terkejut kerana anaknyer yang sulung bangun lebih awal darinyer. Tiba-tiba dia teringat pasal semalam. Kemudian dgn cepat mak yam bertanyakan kepada anaknyer yang sulung si minah tu.. "eh..semalam kenapa ko menangis", tanya makyam...sambil malu-malu kucing .."alah mak abg tu 'kuat' sangat..sakitlah minah".."oooo",termalu makyam. Selang dua minit tiba-tiba anak ke-2nyer si siah keluar. Lantas makyam bertanya.."eh semalam kenapa ko ketawa jer seronok sgt ker" ..dgn nada tersipu-sipu anaknyer menjawab.."alah abg tu..dia 'jilat-jilat' ..gelilah siah" ...."ahhh?"terkezut makyam.. Selisih jer anak ke-2 nyer tu masuk bilik..muncul anak bongsunyer..kali nie makyam buat selamba dan tanya anak bongsunyer yang bongsunyer tu.."em..semalam tidur nyenyak ker..senyap jer" ..lalu anak bongsu nyer berbisik.."alah mak..abg tu suruh tipah 'hisap' " .."ahh?"..lalu makyam pun pengsan. "



__________________
pijan

Date:
 

quote: hulamak  best gila...lawak gila...bagi yg paham jer kate certa nie lawak...wei certa lagi........

Originally posted by: manjo

"3 dara gatal.(sx) Dalam sebuah hutan tinggal mak yam[dara] bersama-sama 3 org anak perempuan nyer yang sangat cantik. Minah nama anaknyer yang sulung manakala siah anaknyer yang ke-2 dan tipah yang bongsu. Nak jadikan cerita..pada suatu hari selepas jer tengok cerita 'titanic', tiba-tiba ketiga-tiga anak perempuan makyam tu pun mengadu yakni diorg nie nak kahwin. Punyalah terkejut mak yam. Tapi oleh kerana sayang kan anak, makyam pun naikkanlah poster/sepanduk utk hebohkan ke seluruh kampong. Selang dua tiga hari akhirnyer ketiga-tiga anak daranyer tu dikahwinkan dengan jejaka pilihan masing-masing. selepas jer selesai kenduri kahwin, ketiga-tiga anak nyer pun bawalah suami masing-masing ke kamar. Entah macamana mlm tu teringin sgt mak yam nak 'investigate' bagaimana keadaan anak-anak nyer pada 'malam pertama'. So.. tanpa melengahkan masa makyam pun pergilah curi-curi dengar. Mula-mula bilik anak sulungnyer, si minah. Tiba-tiba dia terdengar..seperti anaknyer menangis "waaaaa..ahah ekk". Keadaan nie membuatkan makyam terfikir sejenak ..eh aku dulu lagu tu ka?. Kemudian mak yam ke bilik anaknyer yang ke-2 ...dia terdengar anaknyer ketawa "hehehehheh". kali nie makyam tercengang seketika. Dan akhirnyer dia ke bilik anak bongsunyer si tipah . Kali nie .. dia hairan kenapa senyap jer langsung tak dgr sebarang suara. Makyam akhirnyer buat keputusan utk tanya anak2nyer besok pagi. Hari esoknyer... Mak yam seperti biasa bangun awal pagi utk buat sarapan..tapi pada pagi tu dia terkejut kerana anaknyer yang sulung bangun lebih awal darinyer. Tiba-tiba dia teringat pasal semalam. Kemudian dgn cepat mak yam bertanyakan kepada anaknyer yang sulung si minah tu.. "eh..semalam kenapa ko menangis", tanya makyam...sambil malu-malu kucing .."alah mak abg tu 'kuat' sangat..sakitlah minah".."oooo",termalu makyam. Selang dua minit tiba-tiba anak ke-2nyer si siah keluar. Lantas makyam bertanya.."eh semalam kenapa ko ketawa jer seronok sgt ker" ..dgn nada tersipu-sipu anaknyer menjawab.."alah abg tu..dia 'jilat-jilat' ..gelilah siah" ...."ahhh?"terkezut makyam.. Selisih jer anak ke-2 nyer tu masuk bilik..muncul anak bongsunyer..kali nie makyam buat selamba dan tanya anak bongsunyer yang bongsunyer tu.."em..semalam tidur nyenyak ker..senyap jer" ..lalu anak bongsu nyer berbisik.."alah mak..abg tu suruh tipah 'hisap' " .."ahh?"..lalu makyam pun pengsan. "



__________________
asida

Date:
 

butuh ko dah gatal sangat ker......



__________________
azz

Date:
 

quote:
Originally posted by:bodoh tahap mangkuk tandas

__________________
azz

Date:
 

quote:
Originally posted by:bodoh tahap mangkuk tandas

__________________
skodeng

Date:
 

solut la manja! punya la power ko ciplak citer ala p ramlee. tapi unsur *** bagus. bg yg beriman, jan la baca. kan da diberi amaran SX... kan manja kan..



__________________
donat

Date:
 

pengotor......yaksssssss

__________________
farkurha

Date:
 

wooi...klu ye pun nak marah jgn la sampai maki2 org cakap orang dia yg lebih

__________________
anieda

Date:
 

aku tau otak ko memang blue la manjo..yg tak suka ngan citer ko ni jgn lah over sgt...kan manjo dah tulis sx tuuu..yg korang nak bukak dan baca plak lagi apahaal!!! jawab!!! nampak sgt korang pun bukan nye baik sgt puun

__________________
polis_angkasa

Date:
 

sempoi la hang....::

__________________
chickenleg

Date:
 

Itula... kan dah diberi amaran 18 sx. Yang korang gatal nak baca jugak tu apsal. Korang pun sama gatal.


__________________
robocop

Date:
 


lawak tu memangla lawakkk....aku dah hagak daaahhh endingnyer tuuu.....


agaknyer yg si anak bongsu tu ko tak, manja....???!!!! hah..!!! jgn coverlahhhh...



__________________
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard