Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: cambest jer
polis_angkasa

Date:
cambest jer


ade la sepasang suami isteri tue hidup dah dekat30 tahun dah,kahwin dah dekat 10 tahun tp tak ade anak.sian.sisuami nak anak sesangat.maka suatu hari nak dijadikan cerita,berkatalah siisteri,bang tak lame lagi boleh la kiter tinggal bertiga.suami pun seronok la.esoknye lak isteri pun cakap kat suami ,bang pi amik mak saya kat pudu, die nak tinggal ngan kiter sampai tua.ape???????

__________________


Member

Status: Offline
Posts: 10
Date:

Haha

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Adoi..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

kalau ko nak hadoi pun kasik la bebanyak cam haku tu... tak ler rugi kertas.... pelihara lah alam sekitar....

moral ' jgn pegang anjing' haram.... bedose...!!! mak marah... ayah pon marah... tak manis...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi..

Adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi adoi asoi..

Kalau buat festival jom pegang GaBRiEL, ada yg nak join tak? Pm saya.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aaa .. betol betol ... aku setuju ....

anjing tak buleh pegang ... ayah mak kawan semua marah ... berdosa ..

pegang incik asberiong buleh x?

 

kempen jum pegang GaBriEl ...... aku x nak join la Ijoi ...

suh beliau kempeskan perot dulu laaaa ... nguah nguah nguah ....

 

(harom betul aku punya posting ni .... )



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

pegang anjing berdosa???

????

sape yg berdosa?? anjing? pegang??

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

pegang anak dara org dosa tak?? haram tak??

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Huhu. Pegang anjing tak bedose, najis je.. Tapi jadik bedose kalau mak abah marah kite tak kasik pegang kite pegang jugak, ha gitew..

Pegang encik asberiong? Boleh je, kecik tapak tangan, ketiak beliau tadahkan kan kan..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Serius, abah haku bela anjing, kat kebun utk jaga supaya babi tak masuk, no problem nak pegang, samak pun senang je. Tapi haku pun tak suka nak pegang macam pegang kucing, tak best pun..

Pegang peluk kucen lagi best.. Cium2 lagi.. Bukan kucing kuning kat gc ni, yg itu memang muntah la kalau pegang..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

adoiii ... camne laa aku nak donlod pasal memegang anjing ni berdosa ....

sebab datangnya dosa .....

beginilaaa ... anjing dan babi najis berat ... najis mugholazah ...

terutama babi .... kalau anjing ... jika bulunya kering .... jika x senghaja ... tersentuh ... x jadi apa apa ....

dah entulah agama Islam mengharamkan dua haiwan tu ,.... mustilah ada sebab musabab ....

terutama memudaratkan kepada manusia ..... Allah tu sayang akan hambaNya ... setiap larangan ada sebabnya ...

 

bab kempen jom pegang anjing tu ...'

legi la berdosa ... pegang anjing ... unntuk menghina agama islam tuuu .... adoiii anak bangsa ...

sedihlahhh ... malas nak cakap ...

 

ewah ... macam oztazah pulak ...

adik adik abang abang akak akak nenek nenek ok tok waan ....

sila la baca komen uztad Elias kazim  dan lain lain ostad ... dalam mukabuku pon ada ...

dalam kitab sudah barang tentu ada ...

 

adoiiii .....

memalam jumaat nie ....

pegang anak dara orang tanpa beralas kulit ngan kulit sudah tentulah berdosa ....

tapi kulit anak dara bukan najis mugholazah ..... x perlu disamak x perlu disertu ..... adoiii g predengggg oiiiiitttt  ....

 

t lah tunggu bro blues keluarkan dalil-dalil yang ada ...

x pong uztad Ijoii ...

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

huhu...

badar bukan maksud sentuh pompan ngan sentuh anjing ni sama...

cuma bagi aku kes sentuh anjing yg kita tau haramnya sibuk di bincangkan...

tapi kes lelaki jongos duk sibuk bawak anak dara org ke hulu ke hilir takde sape peduli...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ala adinda ananda g preeeng ...

aku tau laaa ... saje je usik nko ..

sebab uztad kazim aliaas pon ada cakap ..

dok sebuk kempen pegang anjing .... ramai yg bising dan bantah .....

tp x sebuk pullak tang lelaki bukan muhram pegang anak dara ...

yg tu ... lamaaaaa dah para alim ulama dan masyarakat bisingkan ....

tapi yg berkenaan x peduli  ....

 

 

ni haaa ... bile baaby dlm perot nak keluar tu?

x d nak ngidam apa apa ke?

hehehehe

saje jer tanya ... kolo ngidam pong .. aku x dapat nak antor .... hehehehehe

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Ade2...
aku ngidam nk g jalan2 rumah ko ler waknda
nk pegang kucing gebus gebas
tp predeng xnk bawak....

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

bukan taknak bawak baddar...tapi dah tugas aku mcm perdana menteri uganda mana sempat nak jalan jalan kuar dari uganda ni...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

dtg la sini si comel mak buyung Nadia ...

t bleh la aku hidang apa yang ada ..

order mee bandung ke .. apa ke ... dtg umah ..

ari tu ade nasik arab lagi nkorang balik perakk ...

 

 

nie g preedeng ... uganda tu bukan negara bz sangat pong ....

apa la salah bawak mak buyung tu ke mari ....

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

tak bizi ko cakap...ni dah dekat nak pilihanraya kat uganda ni...

aku tengah sibuk nak pancing undi ni....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard