Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: tak sengaja..


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:
tak sengaja..


Assalamualaikum...nak tanya ni..saya dengan tak sengaja..ter daftar kat gc ni..klau boleh nak tahu..bole x klau kita nak delete account ni..mekasih..hehe..



__________________

Hargai apa yang ada di depan mata..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Boleh boleh.. Tapi kena bayar penalty berjumlah rm 5400 ringgit duit America ke akaun aku dgn kadar segera.

Sekian terima kaseyy.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

Laa..yeke..x bole lebih kurg ke..hahaha..

__________________

Hargai apa yang ada di depan mata..



Super Member

Status: Offline
Posts: 699
Date:

kalau nk murah boleh jer....

byr penalti kat kaunter urusetia gc...

dlm rm 7500.00 jer...

murah kan...?

__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...



Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

murah la sgt.hahaha..

__________________

Hargai apa yang ada di depan mata..

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard