Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Salam Ramadhan


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:
Salam Ramadhan


Salam Ramadhan kawan2 semua

dh nk masuk 1 minggu Ramadhan baru sempat nk jenguk kome semua kat sni

ate camne posa kome ni

suma ada bagus ke idok?

 

klu budak2 hingusan tu teman cayela

klu posa yang yok

tengah hari dh buka periuk

kome dh tahap bapak budak dinosur jgn bt gitew aje yey

tobat lahom

teman xngaku kawan

 



__________________
Aku IBU si Comel...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

Aihhh...awat la makin lama makin malap lap lap je
GC...huhuhu

Hai kaka nadia...selamat menyambut bln ramadhan...
Muahcikeddd

P/s: engko puasa x kaka nadia oiii..xpe ko bisik je kt haku
Umpah haku x cite kt org lain....

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Pstt lolipo meh aku nk bisik
jgn kasik itu Ijoi dengar

aku sebenarnya xposa malam td..
pg ni aku diet arr

mau xlesu..selesu ekonomi poket aku jg
aku rs geng2 lain sdg bertapa bawah selimut

simpan tenaga nk marathon terawih mlm ni
jgn tersalah marathon g bazar tawaf 44 buah gerai udahler

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

salam ramadhan jugak..

korang ada miss tarawikh x? aku? heheheee... kalo sempat buat seirik la kt rumh, kalo dh penat sgt kebabomm.. bgn2 dh taim sahur..

mana pegi semua org ek? kosong je aku tgk GC ni..

kalo ada pun citer seram.. citer seremm..

jadi la drpd x de citer langsung kan..

buka hr ni amacam? dh pikior ke nk msk pe? ke bazaar je? ahakss...


ijoi.. ko pose x? semalam aku nampak macam ghupe engko je tgh ratah kambing bakar belakang reban itik incek gab..

wak... ooo wakk... selalu meriah je kat sini, bulan2 pose ni lesu ye wak.. rehat sebulan drpd mengkomen ekkk...

hmm... aku pun x tau nak cakap pe sebenarnya.. hahaa...

sekian...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ramadan Ya Kareemmm ...

 

da nak dekat abis ramadan baru dapat jengah GC

ape citer?

kuih raya biskut raya kad raya

jalan raya .. balai raya ... hari raya ... hari raya ...

duit raya  ... duit raya duit raya

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

trivia raya...


raya apakah yg selalu sesak menjelang hari raya?
= lebuh raya

raya apakah yg selalu sesak pabila hari raya?
= jalan raya

raya apakah yg selalu sesak dgn jamun raya? (kampung especeli)
= balai raya

raya apakah yg membuat double sesak? sesak napas + poket sesak
= duit raya
*sesak napas bila tgk bebudak ramai sgt ngulor tgn, ada pulak yg beratur 2-3x mintak duit lebih.. ish.. ishh...

raya apakah yg membuat org sesak (berebut) lari?
= hantu raya

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard