Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: lucah lawak
syed mirza

Date:
lucah lawak
 


Cerita ni mengisahkan sebuah keluarga yang hanya mempunyai sorang anak lelaki yang berumur lebih kurang 10 tahun...nak dijadikan cerita ...


Suatu malam, si suami ni nak mengadakan hubungan sex dengan si isteri...jadi dia pun buat la plan nak halau anak dia kuar jap dari rumah sebab dia takut kalau2 anak dia dengar bunyi yang bukan2 dari bilik tidur dia...pepaham je lah..kan diorang nak tuttt....Oii Mat!!


Kau pegi jap tambat kambing kat belakang rumah kita tu...ko bagi lah makan ke, apa ke...kata si bapak ... si anak pun hairan...ape pak...malam2 buta ni nak tambat kambing....besok je lah....Ahh aku tak mau dengar alasan... ko pegi je...jadi si anak ni pun pegi la tapi sebenarnya tidak..si anak ni sembunyi bawah kolong rumah betul2 bawah bilik diorang...


Haa...mulalah program aku malam nie, bisik hati si bapak... wei Minah...awak tu tunggu apa lagi, BUKA LAH LALANG PANJANG AWAK TU...kata si bapak.... si mak pulak menjawab...awak pun BUKALAH TIANG BENDERA awak tu....lepas tu ape lagi mulalah....berbalik semula pada si anak tadi, dia pun dengar semua yang berlaku tapi dia tak berapa paham sangat...biasalah budak2 lagi....setengah jam kemudian si anak pun balik..


Ha sudah kau tambat kambing tu tadi Mat?? sudah pak...jawabnya....kat mana kau ikat kambing tu? kat TIANG BENDERA pak....kau bagi makan ape? LALANG pak.... kuang ajo punya budak...ko dengar ye tadi??


abis dah cite....harap terhibur...



__________________
minah_2004

Date:
 

aper nyer lawak ntah....kan tak elok buat citer lawak cam tu...cuba..yg buat citer ni tukarkan situasi citer ni kepada...adik atau kakak korang..marah takk....

__________________
jebatmoden

Date:
 

quote: boleh la lwk ni.. tp baik ko bg lawak lain ler..

Originally posted by: minah_2004

"aper nyer lawak ntah....kan tak elok buat citer lawak cam tu...cuba..yg buat citer ni tukarkan situasi citer ni kepada...adik atau kakak korang..marah takk...."



__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard