Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Lawak hambar


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
Lawak hambar


Seorang isteri meminta izin suaminya utk belajar berenang di kolam renang awam berhampiran.

 

Isteri: abang, saya nak belajar berenanglah, nanti boleh slim sikit kut body saya ni kalau selalu berenang.

 

Gab: takyah laa yang, ikan paus tu hari hari berenang pun gemuk jugak..

 

Suatu hari si isteri nak keluar beli barang dapur, si suami mencelah.

 

Gab: ayang, belikan buah buahan sikit.

 

Isteri: nak buat apa?

 

Gab: makanlah, buang toxin, kasi sihat sikit, kulit licin.

 

Isteri: toksah la, monyet kat hutan hari hari makan buah, huduh serupa abang jugak.

 

 

Copy paste fb



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

hohohoooo... tumpang gelak jap.. tgh stressssssssssss nih..

meh tumpang tepek setapak..



adam : abah, boleh tak abah tanggalkan gigi abah?

abah : tanggal?

adam : ha'ah, tanggal pas tu pasang la balik.

abah : mana boleh tanggal gigi pas tu pasang balik. dah cabut tak boleh masuk balik.

adam : bukan cabut. tanggal kejap pas tu pasang balik.

abah : mana boleh.

adam : abah tipu, nenek boleh... (nenek beliau pakai gigi palsu)


heheeee...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

Krikkk.. Krikkkk... confuse



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

tang tang lawak nie ... aku lemau sikit la ...

apa pong ...... okehlaaa ... layan laaa ijoi dan cengkodok punya persembahan ...

apa? x banyakkkk .... aku bagik 3 bintang suku jer ...

 

 

kanda GaBriEL ..... x kan krikk krikkk jer ..

sombong la kanda GabRiEaL  sekarang yea ...

sedih dinda tauuu .....

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

krik2..krik...bunyi cengkerik dh keluar
maapla kekawan aku jrng benor bk GC skang

semenjak 2 menjak pindah tmpt koje ni....
mood kelaut... jiwa kacau la katakan

ditambah lak anak sulung aku
dh jd ank teruna pingitan
baru lepas berkhatan

bkn mcm Ijoi..ank teruna terrrrlajak laris
opsss..tiada niat kutuk ye..
gurau2 manja jer

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Erk saya memang terlajak laris, tapi malangnya hanya dikalangan gay, kalau yg hensem tu ok la jugak, ini yg macam gab dan icu je..

Krik krik krik.. Sedap jugak bunyi lipan bara ni.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Qu Puteh2..baruLAH PUTEH
maap dato Vida
tumpang glamer jap erk

plzzzz jgn mtk royalti dr aku
GST pn blm tentu mampu nk bayar

Krik2 tu bunyik ape Ijoi
lipas terkepit celah lemari baju nko ker?

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

krik kerik kerikkk tu ...

bunyik gigi bertemu gigi....

maklom laaa ....

kolo g preedem nie tidoq .... memang x sedor apa ...

memang berlaga gigi tu ....

lagi lagi gigi kapak g preedem pasang emas cam mat daud x berkilau ...

memang nyilu kolo dengar ....

 

 

err .. relevan x apa aku tulis ni?

 

 

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Releven la sgt..waknda
gigi kapak,gigi kacip,gigi tukul suma salut emas 999 tau
nko hado???

pokcik jg y kayo
si Predeeem tu waknda
usahla diseru
malas benor skrg nk timbul dkt sni

maklumla bini dia Queen Control
dr keje cucic jamban,cuci logka ,cuci parit
suma dipaksanya

mlm tido berdegkur Krohhh..krohhh
xde bunyi krik2 lg

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

nko tetinggal dinda Nadia Qut ...

selain keje-keje luar beliau buat ..

keje dalam umah ko x sebut ke ....

akitibti memasak.. aktibiti mencuci ...

cuci pinggan cuci cawan cuci baju cuci kain cuci seluar dalam seluar x dalam ...

tu .. belom lagi cuci berak kencing anak .. opsss .... x elok kan cakap berak kencing .....

skip perkataan tu yea ...

 

lagi apa?

banyak ooo...

kolo nak kira dengan jari kaki aku jari tangan aku .. x cukup ..

pinjam jari jari g peredem la ...

tu belom lagik keje dan tugas di malam ari .....

 

nko x kesian ke dengan g peredem tu?

berat sungguh jiwa raga beliau menanggung beban kerja yang amat banyak ..

aku? kesian x kesian .. sapa suh kawen ..... kena la tanggung ..

yea x ?

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

kahkahkahkahkahkah kay lawak kahkah ahaha ahahahahahhaa

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard