Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Pomen dan Doktor..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:
Pomen dan Doktor..


Ada seorang pomen yang tak dak kerja.. Dalam dok pikir nak buat kerja apa, lalu dia pun bukak la satu klinik walaupun dia bukan doktor atau ada kelulusan doktor... supaya orang datang, dia pun buat satu iklan: kalau sembuh bayar dekat dia RM300 dan kalau tak sembuh, dia akan bayar RM1000.
 
Ada seorang doktor terbaca iklan itu dan berasa nak cuba.
 
Pomen: sakit apa?
Doktor: tawar mulut, tak berasa apa-apa
Pomen: eh assistance tolong beri obat kotak 22, 3 titik dalam mulut.
Doktor: weh! Minyak petrol ni!!!
Pomen: hah, boleh berasa dah. Bayar RM300.
 
Doktor tu tak puas hati, selang seminggu dia pi pulak.
 
Pomen: sakit apa pulak?
Doktor: saya hilang ingatan.
Pomen: eh assistance tolong beri obat kotak 22, 3 titik dalam mulut.
Doktor: weh! tak mau tu minyak petrol kan ?
Pomen: hah, dah boleh ingat dah? Bayar rm300 .
 
Doktor tu dok serabut perut sebab tak puas hati lagi. Lepas seminggu dua pi pulak dah.
 
Pomen: sakit apa pulak ni?
Doktor: mata rabun tak nampak apa sangat dah.
Pomen: maaflah, saya tak dak obat hat ni. Ambiklah RM1000 ni( sambil hulur RM500 shj)
Doktor: woii! ni RM500 saja ni.
Pomen: hah, nampak terang dah ? Bayar RM300.


__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

adoi pesal aku bru terbaca cite lawak ni
hilang streees jap
lawak kot

aku pn nk tukar kerjaya gak
jd pomen
mn tau dptb untung 2.6 bilion
aku tutp arr klinik pasni

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Pomen tu nak kena simen tu.. Dokter sekarang jgn main2 wooo...

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

simen skrg naik rega bganda2 ooo
aku nk renovate rmh pn ttangguh
kos dh naik

dr korg suma duk buang simen dlm tong dram
baik sedekah kat aku
blh aku wat banglow 7 tingkat
utk 7 keturunan

x habis makan dek nonnnn
camne nk hbs
keturunan aku
bkn keturunan anai2
ngeh2

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

er .. nie citer ape nih ..

hehehehe .. x paham .. simin...?.. 2.6b pendermaan? tong deram? dr?

wahhhh .. bnyk benda tuuu .......

ngeri la skg kan ... main simin simin .. main tong deram tong deram .. main 2.6b .... pehhhhh!! hebatt gilerr ..

 

dulu time jaman haku mude belia ..... main teng teng ... main lompat galah . main selembat ... itu kire udah hebattttt

 

hummmmmmmmmmmm....confuseconfuseconfuse

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

jgn pening2 waknda badda
ni kan zmn generasi XYZ

mcm2 istilah baru diguna pakai
simen tu adelah sejenis bhn blh dibuat mainan

zmn kita dl main peluru getah je waknda
plg samseng pun tahap Sarip Dol
samseng Kg Dusun tu
naik beskal keliling kg

40 penyamun berumah tangga dlm gua
mn ade rumah besau 2.6 bilion

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

owhh gitu yea cik adindaku Nadia Qut ...

pasal waknda nie jenis atau spessis bukan muda lagik ..

jadinya agak lambat la nak kecap ... hahahaha ...

kalau kecap jalen haku tau laaaa .. ngeee ngeee ngeeee

 

hagaknya cik ckun kunyah nie pon fening fening lalat ...

tengkok hengkorang cakap ala ala sape makan cili gituuuu ..

nguahahahahaha .....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

nadia wrote:

jgn pening2 waknda badda
ni kan zmn generasi XYZ

mcm2 istilah baru diguna pakai
simen tu adelah sejenis bhn blh dibuat mainan

zmn kita dl main peluru getah je waknda
plg samseng pun tahap Sarip Dol
samseng Kg Dusun tu
naik beskal keliling kg

40 penyamun berumah tangga dlm gua
mn ade rumah besau 2.6 bilion


 

Simen tu bukan sperma ke? 

 

Wahhh.. Boleh jadi bahan mainan? Eikk ngerinya.. Larikkk..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:
nadia wrote:

jgn pening2 waknda badda
ni kan zmn generasi XYZ

mcm2 istilah baru diguna pakai
simen tu adelah sejenis bhn blh dibuat mainan

zmn kita dl main peluru getah je waknda
plg samseng pun tahap Sarip Dol
samseng Kg Dusun tu
naik beskal keliling kg

40 penyamun berumah tangga dlm gua
mn ade rumah besau 2.6 bilion


 

Simen tu bukan sperma ke? 

 

Wahhh.. Boleh jadi bahan mainan? Eikk ngerinya.. Larikkk..


 

 

Pehhhh ........

gitu pulak makne siminnnnn ....... dah puluhan taun haku hidup kat dunia nihhh ..

la nie baru tahu simin tu sperma ......

 

serr .. sperma tu haper ek ..?


tolong bagi jopan yek...

 

(wah wah wah ijoiiii ........ bukan maen lagi hengko ekk ...

meh sini ...... haku timbang tinggi tinggi .....

err  .. kata g preedem pada nama hanak kambeng beliau yang namanya Ijoiii ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

(Kesian sungguh anak kambing preedom yg bernama ijoi tu, dah la kambing, di timang tinggi2 sampai cucur atap, belum tumbuh gigi dah sampai cucur atap. Kalau lipan ke, cicak ke takpe la nak timang tinggi2 kan, ini kambing...)

Semenjak saya berkawan dgn Ellyza BMW, sel sel otak kian berhubung, inilah hasilnya, nirajim betul pengaruh beliau tu..


Sebut ellyza bmw atau eliza misbon, teringat pulak kat sorang otai, mana si mrbingka kuih bingka tu lama hilang?..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:

(Kesian sungguh anak kambing preedom yg bernama ijoi tu, dah la kambing, di timang tinggi2 sampai cucur atap, belum tumbuh gigi dah sampai cucur atap. Kalau lipan ke, cicak ke takpe la nak timang tinggi2 kan, ini kambing...)

Semenjak saya berkawan dgn Ellyza BMW, sel sel otak kian berhubung, inilah hasilnya, nirajim betul pengaruh beliau tu..


Sebut ellyza bmw atau eliza misbon, teringat pulak kat sorang otai, mana si mrbingka kuih bingka tu lama hilang?..


 

 

ijoiii hanak kambeng g preedem .... (sayugia diingatkan .. aku sedang berkata-kata kepada hanak kambing .. Ijoi ... terer jugak beliau yea ... 

rajen pulak melayan GC ....... wa caaya luuu ......)

apa rase kena timang ..?

x gayat ke .. tenguk tu tenguk tuu ...

kok yea gayat pong ..... kuku kkai bercabang nko tu jangan ler julor kat ...... lobang idung haku ... hadoiiiiii)

 

 

(mrbingka ... sejak menjak beliau menjadi cikgu cikgi niii .. bertabah ler bizi beliau ...

maklum lerrr ... pendidik anak bangsa .... GC nie x terlayan laaa ..

cer hengko tanya g preedem dan cik Nadia Qut tu ... beliau hada FB merbingka ...

Nota: aku mintak nk add fb Mrbinga tu ... hummm .. x denyer beliau nak bagik ......hmm)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Err bingka ubi ker bingka tepung
kome cri arr sndri friend list dlm FB aku tu
klu dh rindu-rinduan sgt dgn bingka

aku maleh nk kcau cikgu cikgi ni
nak2 lak musim exam
klu gagal ank murid beliau

aku jg dipersalahkan
sbb asyik duk bjimba-jimba dgn cikgu cikgi dlm GC

__________________
Aku IBU si Comel...


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:

Haha. Best gak lawak2 kt sini

__________________

BLUEEESSS FOREVER... AHAK..AHAK..

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard