Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Mimpi pelik je...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Mimpi pelik je...


Berapa hari lepas, aku mengalami sesuatu yg agak aneh.. .

 

Siapa pernah kena camni?..

 

Rasa macam pernah alami atau pelik kenapa buat benda yg sama? Rupanya benda ni dah buat dlm mimpi, then baru sedar, eh.. 

 

Org barat kata deja vu.. Hmm roh kita boleh rentas masa ke? Bila teringat, apa yg berlaku sebijik dgn dlm mimpi sampai pakai shirt dan seluar apa pun sama..

 

Lagi satu.. Ada suara mak aku panggil nama aku dan aku menyahut 'iyaa'.. Lepas tu aku sedar aku dlm mimpi, dan teringat mimpi antara medium utk kita terima, buat perjanjian dgn mahkluk ghaib.. Risau jugak.. Nasib sekali je, mainan tidur kut.

 

 



-- Edited by Ijoi on Monday 17th of August 2015 03:34:45 PM

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard