Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Kemana Hilangnya Taring GC


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:
RE: Kemana Hilangnya Taring GC


Eh carik aku wat ape...
Ade baik org yg cari aku jenis jenis yg mcm awek comey je...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

aku selaku lelaki maskulin lagi penuh ketampanan tidak akan sesekali melayan gay cam korang, usahlah kalian memujuk rayu serta menawarkan dirimu... aku xkan termakan pujuk rayumu.... rrrrr pesanan untuk yang muda belia, wanita sahaja tau sila pm aku agar bolehlah kita membuat sesi pengenalan sambil minum sirap....

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

incik ICU ...ini lah huper Gab setelah menjalani misi pembedahan dengan jayanya

di singapura bulan lepas ...

jap .. haku post in gamabr terbaru beliau ...

jangan terpesona udah ......

 

 

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

alahaiii .. terpost pulakk

jap ...... haku testing lagikkk  .....

 

FAZURA KOLEKSI GAMBAR.jpg

 

jap lagi yea ... haku post lagi ...

yg hitu .. Gab udah ade anak ....

 

GAMBAR FAZURA 3.jpg

 

Amacam cun x ... oooouuuuuwwww ... ade hanak jugak ..

 

jap .. haku hamik lagik ...

 

 

gambar fazura 2.jpg

 

 

 

 

waaa.. sob sob sob ..  Ijoiiiii .. haku udah pandaiii ....

Alhamdulillah ...... udah berkurun lamenya mengambel spm subjek nih ..

hari ini baru lulus .....



Attachments
__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

tahniah wak...



akhirnya di kala anak2 kita tengah pulun amik upsr wak dah lulus dulu upsr dengan jayanya..


lepas2 ni jangan diupload pulak gambo retis boliwud udah ler..

bukan pe..


takut meleleh hingus ijoi sama incik ICU..


hahaaa...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

lohhhh ...

donlod gambor cumer tahap tahap upsr yea cengkuduk ..

 

sob sob sob ...... bile la haku nak amik SPM nihhhhh ....

 

 

lain kali ler wak post gambau baru yek ..

la nie pala dah pening ..

siang td cbut gigik ...

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 257
Date:

dalam gc nie.. sorang pun aku tak penah nampak muka dye.. hahaha
harap2 ade la yang sudi letak gambok ..
macam dalam pesbuk kome tu....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Huh.. Lama jugak haku tak menyondol masuk gc(gay ciritan), sekali masuk, wak badda pun dah pandai mengupload gambau.. Punyelah lama tuu...

Tapi yg pelik, sejak bila GaBRiEL jadik cun tahap fazura? Setahu akulah, gab tu memanglah lawa, adalah iras2 pelakon Acapan, tapi formula apekah yg beliau amalkan sampai boleh transformer jadi cun gitu?.. Nak jugak, auww.

.... ..

Sebenarnya lama haku tak login sebab pakai tenet maxis facebuk je.. . bukak fb je boleh, lain2 tarak.. . topup 5hinggit baru dapat login, pun pakai basic tenet, lembab tahap lelunut bukit.. .


__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

Tahniah la baddar...dah pandai upload gambau...aku ni dulu pandai upload tapi sekarang dah tak tahu mcmn nak upload...hai pelupa sudah aku ni...sape nak tolong ajaukan aku ni...harap yg ajau tu cun mcm fazura la harapnya...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

tengkiu tengkiu tengkiu .....

naik lenguh dan penat sungguh  lobang hidung haku kembang kempis kembang kempis 

dik kerana pujian pujian yang mokchik g preedem ni ...

 

nak upah ....

 

 

ANAK KUCING 2.jpg

 

Lagi upah ni

 

 

ANAK KUCING 1.jpg

 

 

lagi upah upah dan upah ...

 

POKOK BUNGA 2.jpg



Attachments
__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

meh sini haku belanja selpie lagik ...

jarang marah yea incik g preedem ...

sementara  ade ruang masa nii ..

 

BABY 1.jpg

aduhaiii ... peningnye kepala ku ... (nie g reedem waktu beliau belum ingat haper haper ..)

 

 

 

BODY TATOO.jpg

 

lorr ... ihoii .. bukan ke haku dah kate ...

tatoo tu haram .... kolo toto x haram (toto = tilam nipis yg dijual banyak di kelantan tuuu ..)

 

 

KATUN BACA BUKU.jpg

cik cengkodok itam putih kelabu asap ....

khusuk sungguh kamu mentelaah yea ..

 

 

ANAK KUCING 3.jpg

 

hamboi hamboi cik Nadia Qut .. comel sungguh awak yea ...



Attachments
__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Cis!.. Amat mazmumah skali incik waknda mengaplod gambau aku seseksi itu... .

Namun disebabkan ni malam raya aidil adha yg mulia.. . aku maapkan la walaupun gambar tersebut bakal mengundang ramai gay macam gab utk pm aku kelak.. .

Selamat hari raya aidil adha. Aku maafkan kalau aku ada sengaja atau tak mengguris, menghiris, melukakan atau menetak perasaan korang.. .



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard