Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: APAI YANG PANDAI


Senior Member

Status: Offline
Posts: 132
Date:
APAI YANG PANDAI


Selepas penat menoreh, Apai pergi ke warong Pak jabit untuk mengeteh. Bila dia duduk je, dia pun bacalah menu hidangan di kedai Pak Jabit yang siap tertulis dengan harga sekali. "GST takde" tu ayat last kat papan menu

Apai : Pak Jabit oiii....saya nak teh panas satu!!

Pak Jabit : Ok siap!!!

Beberapa minit kemudian, Pak Jabit membawa pesanan si Apai. Teh panas pun diletakkan di hadapan Apai. Tiba2 dengan sepantas kilat Apai terus menghirup teh panas tu! terperanjat gak Pak Jabit.

Pak Jabit : Eh Apai kau biar betul!! panas tu!! Kenape tak minum perlahan lahan?

Apai : Apa Pak Jabit ingat saya bodoh ke? sebelum teh ni jadi sejuk, baik saya minum selagi dia panas lagi

Pak Jabit : Kenapa pulak?!!!

Apai : Tuuu..nampak kat menu tu? Teh panas sembilan posen, teh sejuk RM1.30. Kang dah jadi sejuk mau tak saya kene tambah             lagi 4 posen. Dah lah, saya tau Pak jabit cuba menipu. 

 

 

 

 

 



__________________
like2 u jeee


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 27
Date:

AAihh sengal bebeno apai..*geleng kepala secara drastik*

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Pandai apai.. Kalau haku la mesti tunggu teh suam baru minum, tak sejuk lagi tak kena tambah kut patposen tu..mesti tambah doplohsen je.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard