Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: iklan tv lawak bila.......


Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:
iklan tv lawak bila.......


Iklan iklan tv tu jadi lawak bila soalan2 cmni keluar... Sbenarnya berapa kali wan maimunah kene ragut dal Wei...Peragut wan maimunah dah kena tangkap belom? betol ke sampai skg peragut wan maimunah masih bebas? Betol ke wan maimunah dah maafkan laki yg ragut dy tu...? Pinggan rumah aku tak banyak... Tapi betul ke pencuci pinggan JOY boleh mncuci hingga 1000 pnggan?? Betul ke sabun cuci Joy berupaya membasuh pinggan dari Malaysia ke Singapura???? betul ke ada mak yg sanggup kayuh basikal kejar bas yg dinaiki anaknya hanya kerana terlupa sapu planta kat sekeping roti? Mak dia sempat kunci pintu tak sblm kluar tu? Ank dia x jemu ke hari2 mkn roti planta? Tapi rasa betul sbb hrtu perasan ada kakak tu blari2 smata2 nk sapu planta mse lalu sekolah Pastu terus npk masuk tv.. Mana korang ni..... Aku cuma nak tanya, lelaki yang minum 'kopi kapal api' sampai terpelanting kat langit tu dah balik bumi belum.. ?? Apalah nasib kura kura yg digilis bas yg dipandu macha tu..dlm kes ni siapa yg bersalah??? Betul ke rambut boleh tersekat di skala 6?kalau botak macam mana pulak? Nak Tanya Kalau Qu puteh Pakai kat org negro boleh jadi putih tak? Tak pe hitam hitam si tompok manggis walau awak hitam tapi tetap manis. Betul ke kalau kita mandi pakai CARRIE JUNIOR ade gajah ikut kita mandi?? Betul ke ada bomba dgn hos nya dlm tekak klu kt sakit tekak? Betul ke rambut joe jambul keras smp gunting pkok pon tpelanting? MAK.... KENAPA MEGGI NI KERINTING? ADIK TAU...BARULAH BYK BOLEH MUAT.... MAK....KNP DARI JAUH PON BOLE BAU? SEBAB MEGGI GUNA CILI SEBENAR? MAK.... KNPA HARUS MEGGI? SBB MEGGI MCM KARI MAK? PNDAI MAK AJAR MEGGI BUAT KARI.. Terus jadi lapa. Kan.



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Antara semua tu, iklan ni paling lawak..biggrinbiggrin

 

IMG_1556603302855798.jpeg



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard