Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: GERAM...!!!


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:
GERAM...!!!


YaALLAH rasa geram sangat hati ni dengan masyarakat Malaysia tak kira apa bangsa sekalipun. MELAYU, CINA DAN INDIA. sama je semua. tak suka membaca...!

furious aku tahulah aku ni jaga kaunter pertanyaan dan kaunter mengambil no giliran. tapi semua aku dah labelkan no mana yang patut korang ambil. tapi korang ni

sangat malas membaca. bacalah dulu, tak paham baru tanya. ni datang je tanya terus. yang datang sini bukan seorang dua. tapi beratus kot. yaALLAH, presure nye.

ALLAh swt je tahu perasaan aku ni macam mana. kang tertinggi suara kene aduan pulak. masalah korang ni cubalah baca dulu. tak paham tu tanya aku. tak ade aku nak mara de.

serius sangat-sangat geram. rasa nak je bangun dan menjerit dekat diorang cakap. 'BOLEH TAK EN,PUAN OR CIK NI BACA. KAT SITU SAYA DAH BAGITAHU NO MANA YANG PERLU DIAMBIL. BACA DAHULU.

TAK PAHAM BARU TANYA SAYA.'furiousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousfurious maaflah kalau luahan ni tak de kene mengena kat sini. just nak luahkan sebab hati ni dah rasa tak tahan sangat2.

 

 



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

sabar je la...salah sorang tu aku la tu...nak plak klu awek cun yg jaga no...lagi aku nak tanya...klu boleh bukan no giliran je yg aku nak...no tipon pun rasa nak mintak...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

hahaha... kdg2 dah kehilangan kesabaran... ni dh tambah lg penerangan... lau xnk bc gak, xth nk ckp apa...

lau dh bc xpaham, tanya tu xapa... ni dtg2 trs serbu kite... hadoiii...



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

sabar dik sabar .... jangan  x sabar ..

tu baru orang x baca pasal nombor giliran tu ...

belum lagi kerena orang sumpah seranah maki hamun ...

iskkk .. kolo g keje kt opis wak dikk ...

macaam macam org jumpa ....

cuma malas jer nk citer kt sini ...

biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

cni pon sama wak oiii... setakat maki tu dh biasa sgt.. salah sendiri pn maki org lain...

ko dtg bwk dokumen xlengkap, bila kita mintak lengkapkan, kita kene maki... mc semlm siap kne "cilakak" ngan bangsa Cina..

padahal dia bwk dokumen xlengkap... nsb mood pagi msh ok.. lau x, xthlah.. hilang kesabaran melayan karenah org nih... kne byk sabar...

lau x lei cpt monopos mcmni.. hahahabiggrin



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ooohhh  patutlah dikkk ......

oleh kerana selalu la sangat menjadik tempat pembuangan kemarahan bangse bangse kaum kerabat yg x memahami etikaa kehidupan ...

makanya ........  aku pon telah ke monoposan ........

iskkkk .... sampai aati diaorang kan kan kan ......

menzolimi anak cucu adam ...... no



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

memang zalim...no salah sendiri, kita pulak yang dimaki... sah2 lah kita ni keje ikut prosuder, ikut arahan...

huhu.. tapi nk buat mcm mana.. nama pun tanggungjawab.. redhakan jeklah... wlpn kdg2 lam hati tu dah

hilang ikhlasnya.. huhuhu...disbelief



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

uyoooo .. udah tuko gambor ..

cantik dikk ..... buleh pinjammm?? ......biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

pinjam apanya kekanda badda2...?biggrin ala, 2 semua penipuan camera 360... hahahaha....

sj tuko gambo... gambo lame tu tahun lepas punya... ekekeke...wink



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ehem ehem...mcm aku pnh cakap...bukan takat no giliran je aku mintak ni...ni boleh mintak no tipon skali ni....
ehem ehem...baddar aku pun nak pinjam jgk la....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aaa ....... tnguk adinda ariaga siga raga ....

g preedem pon buleh juga terpedaya serte terpesona serta tercendana dengan gambor nko dik ..

wolopun etika penipuan trik kameraa tiga nam kosong  merupakan kesalahan jenayah kecil ...

namun .... kitaorang maap kan laaa ...

 

err ... pinjam apa?

pinjam apa apa la yng agak agak buleh dipinjamkan .... biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

hahaha... biggrin hadoiyaiiii... jgn tertipu...

jangan..! jangan...! jangan...!disbelief



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

memandangkan aku yang masih membujang ini.. adalah bermanfaat sekali jika aeriega memPMkan no hp dinda kepada kanda...mungkin kanda bisa membantu dinda...hehehehe..

__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

biggrin ngeh3



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

hizz .. otoromen nii ...

pantang jumpa gambor pipi licin ...

terus mintak no hfon ...

nomo rumah x nak?

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

oo... yayang riga-riga ni kije mana?

sabo je la.. cek ni spital penah, klinik yg havoc mavoc pun penah.. la ni kat opis pulak..
lain tempat lain karenah tapi masalah lebih kurang jer..

masa keje klinik dlu hari2 makan sumpah seranah, kena maki hamun, tak masuk kena tengking lagi dikkk...


ada kawan tu sampai nangis2 kene tengking, akuuuu jugakk cover tmpt dia..

lama2 muka ni dah rasa tebal cm kamus dewan, tak kesah dah org nk mrh2 ke hape.. biaq pi la hang pa nk nyanyi lagu pa, yg paling penting ikhlaskan hati biaq rejeki berkat dik..


yang penting keberkatan utk yang masuk kat perut, yg pakai kat badan tu nak bawak ke SINUNN.. tang telinga bernanah berdarah tu stop kat sini je nanti.

ape2 pun... APA YANG PENTING????? KERJASAMAAA....

wonder pen.. wonder pen... kami datang... tolong isikan borang utk aariega.. ngahahaaa...

lain kali beli la pen kilometerko... baru la boleh menulis dengan lancar sambil menyanyi2 riang.. lalaaa...


p/s: tu diaaa... angin pus2 aku dah masuk... STRESSSSS MAAAA... smpai mulut pun dah rasa kering kes berat nih... tulun... tulung... komengaaa...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

kene maki xyah cite lah an.. mmg hangin jek an... tapi cuba sabarkan diri sbb th tu tanggungjawab..

wlpn kdg2 rs nk melawan gak.. cm pkir xde guna lawan.. sbb org atasan xkan sokong kita...

so, tahankan telinga jeklah...no



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard