Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: yg dicari pada lelaki sekarang?


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
yg dicari pada lelaki sekarang?


Kesian betul terdengar kisah ni kat radio..

 

Bila lelaki datang merisik, ditolak mentah˛ oleh ayah si perempuan. Alasannya?..

Sebab nak cari yg kerja kerajaan... 

 

Hinakah kami lelaki yg tak bekerja kerajaan? Tiada lagikah rezeki Tuhan bagi kami?..

 

 



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

xda salah pun sebenarnya x kerja bwh kerajaan...
x kerja bwh kerajaan pun bnyk gaji juga..

lain orang lain pandangan la tu ijoi.. mungkin dia ada alasan dia sendiri tolak...



__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ala ijoii .. bukan ke nko pon kerja kerajaan?

itu pon kalau nko yang g merisik laaa ...

kalau bukan nko .. aaa .. bapak budak perempuan tu ... dia nak menjamin kehidupan anak beliau laaa ...

konon kerja kerajaan dapat menjamin masa hadapan ...

akan tetapi masa hadapan itu bukan kita punya .... (Allah lah yang punya dan maha Mengetahui ...)

 

walau bagaimana pong adinda Ijoi yang ensem bukan kepalang ...

kolo nnko yg g minang tu ... jangan gundah gulana atau berdukacita ..

nko g minang intik MisTeRie ..... kompem beliau terima punya ... asal yg minang tu lelaki ..... biggrin

 

sorry lawak yg x lawak ....wink



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Dari haku minang misterie, baik aku minang nora danish ke, emma maembong ke, tak pun fauziah latip..

Err fauziah latip dgn najwa latip tu adik beradik ke?

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

owwwh ....hpernya kanda Ijoii udah berpaling tadah ...

napsu udah tidak songsang ....

bagus laa ... perubahan tu perlo kanda ijoii

kolo x kang ... sapa pulak nak minang nora danish ... emma maembong ...

kan kan kan ...

 

najwa latip ngan fauziah latip .. adik beradik laaa

adik beradik lain mak lain bapak ....biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

xsemua oranglah mcm tu.. sebab kakak ngan adik sy kahwin dgn lelaki yg xkje kerajaan, bahagia jek..

__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

org tua mmg mcm tu ijoi...dari dulu dah di momokkan yg kerja ngan kerajaan terjamin hidup...

klu tak caya tanya baddar...wlaupun sibuk memanjang tapi nnt dah pencen goyang kaki ngan lutut sekali...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard