Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: al fatihah untul tgna


Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:
al fatihah untul tgna


jom ramai2 sedekahkan al fatihah untuk ne;iau....al fatihah.....

 

 



__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Aku cemburu sangat dgn allahyarham tuan guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, masa hidupnya memperjuangkan agama dan hukum Allah, mengajar ribuan org ilmu agama.

Dan masa ajalnya disolatkan puluhan ribu org, didoakan jutaan org, dihadiahkan surah al-fatihah oleh puluh juta org.. Itu tak masuk yg fitnah beliau macam2, semua tu pahala utk tuan guru..

Tiada lagi dunia yg hina ni utk beliau, semoga beliau sedang tidur bak pengantin dalam kubur hingga hari dibangkitkan..

Sayang tok guru walaupun tak berpeluang bertemu beliau, sayang ulama sebab mereka pewaris nabi.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

dia dah maafkan semua orang yang hina,fitnah dia......

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

aku pun tak berpeluang jumpa dia... :( bila dia dah xde baru menyesal.....:( al fatihah untuk tgna

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

Salam Sayyidul Aiyyam..

Orang kata dia nyanyok....tapi 30 juzu' dalam kepalanya,

Orang kata dia memecahkan ummah....tapi cina india terimanya,

Orang kata dia gila....tapi ulama' dunia menyanjungi kehebatannya pada dirinya,

Orang kata dia bukan ulama'....tp ulama' sedunia mengeruninya,

Orang kata dia gila dunia....tapi tiap2 minggu dia dukk ajar ilmu akhirat,

Orang kata dia banyak harta....tp rumah nya hanya berdindingkan kayu dan zink,

Org kate dia bla bla bla.....tapi dia tenang sepanjang masanya sebab dia tahu dunia ni hanyalah sementara baginya untuk bercucuk tanam dan menanti kepulangan besar d'Akhirat walaupun dia dimaki hamun kerna keperibadiannya untuk menegakkan SYARIAT ISLAM di bumi ALLAH.... pada 9.45 malam, 12/2/2015 (Malam Jumaat) dengan usianyanya 84 tahun, beliau menghembuskan nafas2 terakhir meninggalkan kita semua.. AL-FATIHAH buat tetamu Murabbi ALLAH, Tuan Guru Dato' Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat.. damai lah engkau di sana... ALLAHU RABBI ALLAHU RABBI ALLAHU RABBI..

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ، وَعَافِهِ، وَاعْفُ عَنْه

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

gambar dan kata2 hikmah beliau... buka profile facebook aku tengok cover photos....sorry aku tak reti upload kat sini...kalau orang lain reti.....tolong buat yer :D biggrin



-- Edited by izat_raikkonen on Monday 16th of February 2015 03:10:56 PM

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

ni facebook haku www.facebook.com/one.izat

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Insha Allah .. Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz ditempatkan bersamaa para solihin para shuada' ..

terus terang aku katakan di sini aku bukan ahli PAS ... akan tetapi aku tetap menyanjungi TGNA ...

jika aku duduk di Kelantan ... sudah barang tentu aku akan mengundi PAS ...

walau bagaimana pun .. biar pun aku tinggal di Johor .. aku tetap menyokong seratus peratus biarlah PAS memerintah Kelantan ..

 

telah sampai janji Allah padanya ...

akan fitnah dunia fitnah ahli politik fitnah penyokong ahli politik biarlah ...

dan seperti kata TGNA ... Allahyarham telah memaafkan mereka semua ...

begitulah sifat sifat para alim ulama' ....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 41
Date:

sedih rasanya



Attachments
__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard