Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: gambar apa?


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
gambar apa?


Ce teka gambar apa ni?

1zml6ahE001.jpg

bullet-hellE001.jpg

hqdefault (1)E001.jpg

hqdefault (2)E001.jpg

tumblr_m8o6sv8uhh1rn48fqE001.jpg



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:

Ce teka gambar apa ni?

1zml6ahE001.jpgy

bullet-hellE001.jpg

hqdefault (1)E001.jpg

hqdefault (2)E001.jpg

tumblr_m8o6sv8uhh1rn48fqE001.jpg


 meh ... wak badda2 teka ...

1zml6ahE001.jpg

(i) yang ni ... x lain x bukan ... kuku jari jemari aku nan runcing bak buluh perindu ..

cantik kan kan kan ...

 

bullet-hellE001.jpg

(ii)   yang ni pulak ... buih buih .... tatkala aku bersiram dan bermandi buih ... main buih buih sabun ..

aaa ni la hasilnya ...x sangka kan ... ade nilai artistik gitu ...

 

hqdefault (1)E001.jpg

 

(iii) yang nie pulak ... apa lagil.. sudah barang tentulah rambut ku yang ikal mayang

bak mutiara di susun ..... jangan jeless ....

 

hqdefault (2)E001.jpg

 

(iv)  aaa .. yang ni ....? iniilah lobang idongku ...

rambu ramba bak bunga kemboja .... sekali hirup udara ... nah kau .. kembang idong aku ....

 

tumblr_m8o6sv8uhh1rn48fqE001.jpg

 

(v)  aaa yang last nii ... er .. jap aku pikir dulu ... nak bagi nama apa ...

`plup' (idea bak mentol menyala ..)

 

air lior aku laaa .. apasal banyak? gigi pon dah tinggal duaa batang ...

bila aku ketawa jer ... tu diaaa .... berterabur air lior akuu .... punya cantik ...

org nak beli pong .. aku x bagi .. sayang beb ...

 

*****------------*********------------------*********-------------------------

 

 

Oiiiii Ijoiii ... apalaa nko nie .. soklan yang lagi senang x de ke ...

aku nie dah la tua ... gigi pon tinggal berapa batang jer ... 

 

(no (i) burung merak

(ii)  dua batang pokok kelapa

(iii) obor obor sedang bercengkerama ..

(iv) siput ... sedang bercinta ... ada taman dlm ati ...

(v0 bunga matahari ,,, yg berterabur tu ,,, brudu .. anak katak) ...

 

bak adiah .... aku jawab betul tu .. sebab itulah mata aku tenguk ... kolo lain jopannya .. siap ko eh Ijoiii



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Tahniah waknda, jawapan anda salah, sila cuba lagi, kalau berjaya bagi jawapan betul, ada hadiah, berupa doploh lai daun mempelam muda.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

kanda ijoi main game tak ajak yer...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

g_freedom wrote:

kanda ijoi main game tak ajak yer...


 

Betul jawapannya, ni adlh game arked kat jepun.

Senang je gameplay, cuma kena elak semua peluru dalam skrin je...



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Cizzzz .... main game hupernya

Penat jer aku olah jopan aku tu

Seecubit abok pon tarak 

 

Bak piza hat ...

Upah aku kerna memberi jopan yg amat beras bernas faiza tu ..

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard