Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Urmm...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 302
Date:
Urmm...


 

 

GETTING BORED

WHY??bored.gif

 

 



__________________

aNAK maK abAH akU



Member

Status: Offline
Posts: 17
Date:

Aku ingat apa lah tadi....

I'm also bored....Urmm...

__________________

Mencari penawar untuk hilangkan kebosanan dan kesunyian...



Super Member

Status: Offline
Posts: 620
Date:

ape nyer yg bored?? yg korang tenggelam timbul berkurun kenapa? lepas tu ckp makin boring pulak..lain kali join la sekali,jangan dok baca je.. kongsi la cerita seram tu semua.. baru meriah mcm dulu..

kepada yang masih baby tu,jangan nak blah terus nanti.. ada,yg x sampai seminggu jd member dah lari ke sempadan,polis GC cari tp x jumpa.. haaa

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 302
Date:

ika syg wrote:

ape nyer yg bored?? yg korang tenggelam timbul berkurun kenapa? lepas tu ckp makin boring pulak..lain kali join la sekali,jangan dok baca je.. kongsi la cerita seram tu semua.. baru meriah mcm dulu..

kepada yang masih baby tu,jangan nak blah terus nanti.. ada,yg x sampai seminggu jd member dah lari ke sempadan,polis GC cari tp x jumpa.. haaa


 mananya xboring ika syg...dah kurang posting2 baru..aku nak karang pown dah beku otak ni ika...tu yang aku cakap boring..lama2 sekali aku bukak ingat nak la merasa cerita2 baru tapi...aku hampaaaa tau.....crying.gif



__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ohhhhh ... adik adik wak yang manis-manis nie boring yea ...?

x payah nak boring boring ...

x baik tauuu  ....

meh sini dengan wak badda2 ....

 

kita bikin eksesais sikit ... lari keliling bangunan opis wak ....

barang doplo kali pusingan  ke    ........

udah barang tentu adik adik wak yang manis-manis nie x boring ... biggrinbiggrinbiggrin

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

boring yer...


bukak pesbuk tadi jumpe gamba ni..


10687041_878471325509223_3610275320713616948_n.jpg?oh=adb0ce5ef1802bee83e5647da65ff036&oe=54DC6E95&__gda__=1426630473_eba79d98923e94a31963c4344d5f384b

bebudak abis spm..

 

korang2 dolu abis spm buat hape? aku? heheheeee... x pyh tanye la.. aku tak pandai cam hengkorang...



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Nak gtau gak ! Ambe habis spm dulu, buat jahanam sekolah. Duduk lepak dalam kelas kosong makan2 plastik2 habis dicampak sana sini. Meronda satu sekolah macam dulu tak pernah buat je. Konon2 lepas nie tak mai dah (mmg betul pun lama dh ambe tak singgah sekolah). Pastu ambe nie baik, masuk bilik guru minx maaf bagai2. Pastu ambe take a selfie with teacher2 yg ambe teringin nak selpie.. Heuheuheu.. Lepas habis sume tu, ambe lepak pondok ramai2 menyanyi lagu bahagiaaaaa !!!! Rekod amik gambar makan kek bagai2.. Then rasa2 sekolah tu dh sunyi sepi (sbb dak tgh exam lg) ambe n the gang pakat2 balik. Ambe sorg je wanita yg dh bwk motor.. Masing2 belum lagi. Jadinya, ambe nganto la sorg2 balik rumah. Ambe baik ht tak minx tambang minyak. Rumah depa sume dekat2... Pastu ambe pun baliklah rumah. Itu jaa.. Ambe tak lah membakar sekolah tu. Potong rambut guru disiplin ke. Ish tidak tidak.. Ambe nk kua sekolah dengan nama ambe yg mewangi~

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 620
Date:

hihihi.. klau aku dulu2 laa,bawa tepung g skolah.. hbs je paper,hbs muka member2 putih melepak..pakaian pun dh kotor kena tepung..ada juga member yg bawa kek.. sisa2 kek tu calit2 kat muka.. hihihi.. main kejar2 mcm budak2..

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard