Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Takde apa pun..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
Takde apa pun..


Betapa kemuliaan seorang muslim itu, bila mendapat rahmat ia bersyukur, maka pahala untuknya. Dan bila ditimpa ujian ia bersabar, maka pahala untuknya.

 

Tidak tercucuk duri pada kaki seorang yg beriman melainkan diampunkan dosa. Subhanallah.

 

Sekadar nasihat dan peringatan, buat diri ini yg selalu terlupa, bahawa sihat atau sakitkah aku, miskin atau kayakah aku yg akhirnya pasti kembali ke sisi Allah jua.

 

Hidup sentiasa berubah ada naik dan turunnya, sedang malam pun ada bulan yg terang dan yg gelap gelita, apa yg penting adlh utk teruskan perjalanan dalam terang atau gelap, kerna manusia sentiasa ada harapan utk hari esok yg lebih baik.

 

moon-phases-08-131008.jpg

Sekadar gambar hiasan..



-- Edited by Ijoi on Monday 17th of November 2014 07:28:52 AM

Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ala Joiiii .... nko nie nape joiii ...

aku macam paham jer .. apa yang tersurat apa yang tersirat ....

sabor je dik banyak banyak ...

bukan kah .. sesuatu yang berlaku ada hjikmah dan ada pengajarannya?

cuma kita sebagai insan kamil ...... kenala mencari dan memahami ...

sabarr yea dikk .....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Haku tak tau waknda ni sebenarnya seorang farid kamil rupanya ye..

Nak autograp..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

lorrrrrr ...... baru nko tau yea Ijoi .... aku nie insan farid kamil yea ...

udah banyak kali  .. aku dok mempromosikan diri aku yang hensem lagi ganteng kat sini sejak jaman azali lagi ...

baru ari nie kehadiran insan farid kamil macam aku niii dipandang .....

uwaaaaa .. uwaaaa ,.... uwaaaa ....(berjujuran air mata aku ...... smbel aku menguling gulingkan diri bawah jejambat .....akibat sedih yang amat ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard