Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: SAPE SINI GAY MUTLAK? CEH.. SOKLAN TAK DE TAPIS LANGSUNG..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:
SAPE SINI GAY MUTLAK? CEH.. SOKLAN TAK DE TAPIS LANGSUNG..


Assalamualaikum.. sori ler aku bukak thread baru. aku tak tau sebenornyer nak campak mana artikel aku jumpe ni. ayat gile 18sx tapi sangat humorous dan bermakna. sangat sesuai utk gay2 mutlak yg nak bertaubat. boleh buat gay2 mutlak nirrojim yg merindu neraka jahannam pun insya Allah ada perassan nak bertaubat.

aku nak masuk dlm kolum agama, tapi cam tak religious sgt, nak masuk kat teratau nuri, cam de nuri sangat pun.. kenapa nuri ek? hehee..

so aku campak sini la ek atrikel ni. kalo nak marah sila tepon aku, jgn mrh kat gc ni. aku boikot tak masuk seminggu kang. lelama tak leh, kang aku meroyan.

artikel ni memang ada bunyi 18SXXXX sket tapi buat aku meleleh air liur gelak. mana taknyer aku tgh makan. aik..lunch hour musti la aku makan, nak2 pulak kena tambah stok utk baby sumayyah kan.. gila kenyang aku makan nasi bukhara dgn ayam goreng rempah siram kuah ayam madu.. perghhh.. muak aku. sungguh tak masuk akal buat resepi sendiri. padan muka aku.

hokeh.. chek it out beb. aku jumpe dlm pesbuk aku, selamat meroyan..

*****************************************************************************************************************

Semusim di Syurga part 50
--------------------------------

Tajuk: Menyepak Gay dipintu Shurga?

(Amaran: 18SX+18SG: Entry ini untuk Gay sahaja, penulis tidak bertanggung jawab bagi mereka yang bukan gay membaca lalu salah faham, terutama bagi yang slow, dan bagi yang nak baca, sila baca sampai habis)

Siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang perokok tegar, kuat gila hisap rokok, satu kotak minima sehari, tapi sekarang dah berhenti.., siapa?

Atau siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang pelancap tegar, kuat gila melancap, sampai pancut air mani darah, kemudian dah berhenti, siapa?

Atau siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki betina, walhal kaki korang sebenarnya jantan tapi maksud aku, korang adalah suka berzina, siap buang anak lagi, kemudian dah berhenti, siapa?

Atau mudah sikit, Siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki skodeng, kuat gila berskodeng, kemudian dah berhenti,

Siapa?

Kepada mereka-mereka yang aku maksudkan di atas, tentu korang telah melalui pengalaman getir untuk berhenti lakukan semua itu, bukan?, pengalaman yang sulit untuk di kongsikan, sungguh bersusah payah, mujahadah kata orang arab, be in the hot soup kata orang putih..

Namun, Merujuk kepada hadith riwayat Al Bukhari, iaitu:

Allah tidak menurunkan penyakit kecuali Allah menurunkan ubat untuknya.

Dan juga hadith lain yang bermaksud lebih kurang semua penyakit boleh di ubati kecuali jadi mayat maka korang akhirnya berjaya jugak untuk SEMBUH sepenuhnya, 100% sembuh! Alhamdulillah!

Yang mana membuatkan mereka yang dah berhenti merokok tak boleh lagi tercium asap rokok, terus batuk berdarah.., yang suka melancap akan rasa loya bila terpandang kemaluan sendiri, yang suka berzina akan menangis bila melihat anak gadis berpelesaran.., yang suka mengintai akan rasa diri selalu di perhatikan.., begitu lebih kurang

Namun!, simpan sahaja pengalaman berhenti korang semua dalam poket masing masing, tak perlu bersusah payah berkongsi di sini, sebab aku simpan soalan ini hanya kepada seorang sahaja.. iaitu..

Siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang lelaki GAY, suka main belakang, tapi sekarang dah berhenti.., siapa?

Jika ada, tolong ceritakan pengalaman anda berhenti daripada GAY, bagaimana anda bermujahadah, atau apa kaedah yang anda lakukan sehingga sembuh

Bagi yang tak tahu, Gay merujuk kepada pelaku Homoseksual, atau "hubungan sama jantina" atau nak lebih faham hubungan luar tabie atau liwat, atau senang lagi nak faham, memasukkan kemaluan lalaki melalui lubang dubur lelaki juga

Jadi, soalan ini, telah aku tanya dalam blog keretamayat sejak tahun 2008 lagi, namun sehingga kini, tiada seorangpun yang sudi berkongsi pengalaman berhenti jadi gay..

Adakah mereka semua telah tinggal di neraka yang membuatkan mereka gagal berkongsi suka duka di sini?

Adakah?

Lalu aku terkenang zaman muda muda dulu, ketika beribu ribu ekor kambing biri biri sedang makan rumput di pergunungan Brokeback Mountain, dari jauh, kelihatan dua pemuda Cowboy sedang berkhemah.., kemudian mereka melakukan angkara durjana berkenaan Things We Don't Speak Of

Namun, babak di atas tak de kena mengena, kerana di garisan Khatulistiwa, di sebuah asrama, kelihatan seorang aku sedang tidur dalam keadaan yang cukup menghairahkan semua gay, lalu salah seorang dari mereka telah membuka seluar aku yang buat aku terjaga, sebelum Things We Don't Speak Of berlaku, terus aku menyepak lelaki gay itu, dan beliau terkejut kerana aku dah tahu rahsia beliau, lalu pujuk aku dengan tangisan agar tidak menceritakan pada sesiapapun akan rahsia nafsu pelik beliau dan berjanji akan menjadi gay yang bertaubat.

Akupun meraba punggungku, takut takut ada air mani ke apa, alhamdulillah, aku masih teruna, lalu beliaupun berlalu dengan penuh malu dan menjadi gay beriman, mudah mudahan

Di luar asrama, kelihatan sepohon pokok yang baru nak membesar, tak lama kemudian, pohon itu mulai membesar, daunnya mulai lebat, lepas tu berbuah, kemudian, buah di petik orang, lepas tu berbuah lagi, di petik lagi, juga sesekali bergoyang dipukul ribut, kadang kadang buahnya buruk lalu jatuh, juga di timpa hujan, dan angin kencang, kini, tak lama kemudian, daun daunpun mulai berguguran, dan lepas tu, tiada daun lagi, hanya ranting ranting yang tinggal, akhirnya di tebang JKR..

Ops!, prosa di atas adalah kesan khas cinematography bagi menggambarkan masa yang telah berlalu selama 15 tahun.

Ok, 15 tahun kemudian..

Sejak tulis blog keretamayat, Aku terima banyak email, termasuklah dari gay yang mengadu masalah macam mana nak berhenti..

Terkini:

Bro, Aku terpaksa create email ini untuk meluahkan masalah yang paling besar dalam hidup aku, aku tak tahu, kenapa aku jadi begini, iaitu aku tak terangsang tengok perempuan, tapi aku terangsang tengok kaum sendiri, (lelaki). Aku cuba kawal, baca Al quran, solat, dan ikut nasihat macam bro selalu tulis, perasan sibuk. Tapi masalahnya Bro, Aku berkawan dengan lelaki, belajar dengan mereka, pergi kelas sama sama, main game bersama, tidurpun bersama mereka, dan bila mereka tidur pakai kain pelikat tak pakai baju dan terselak nampak paha, aku tak tahan bro, nafsu aku naik, aku lepaskan dengan melancap, aku masih waras, tak pernah cari gay untuk melepaskan nafsu, jadi macam mana ni bro, baca Al quran, puasa, tapi hari hari bersentuh dengan lelaki.., terangsang bro., tolong!

Jawapan:-

Pening kepala pakcik dengan masalah gay ni, pakcik takde pengalaman, dan pakcik pelik macam mana dalam dunia ni, ada orang lelaki yang tak stim tengok perempuan.., maksud kamu, tengok kareena kapoor menari pakai Sari,, pun kamu tak stim?

(garu garu kepala)

Terlebih dahulu, pakcik nak bagitahu, adalah sangat merbahaya mintak tolong orang yang tak pernah ada pengalaman menjadi gay, akan cara atau kaedah nak berhenti, tapi sebab dah banyak sangat email yang tanya, maka pakcik kena jawab jugak, maka, pakcik cuba adaptasi masalah korang dengan mengSynchronizationkan saiz kasut pakcik (If I were in your shoes)

Tapi jangan gelak pulak, jika pendapat pakcik tak masuk akal, dan jika salah dari konsep lelaki gay, tolong betulkan pakcik..

Sebelum itu, pakcik nak kongsi pengalaman pakcik sendirilah, bukan masalah gay, tapi adalah lebih kurang, yang mungkin dapat membantu semua gay yang ingin menjadi lelaki beriman di luar sana..

Ok, masa pakcik muda, pakcik mudah stim melihat orang perempuan, rasa nak berzina sajer.., lepas tu ada pulak amoi yang minat sama pakcik, korang tahulah, amoi pakai seluar pendek dan peha putih macam telur dikupas, rupa pulak ada iras-iras Maria Ozawa, meleleh air mazi pakcik dibuatnya, seksa sungguh..

Tapi pakcik orang islam, pakcik percaya Allah Maha Melihat, dan Allah sentiasa melihat pakcik, dan apa yang pakcik buat, akan dinilai oleh Allah, yang mana jika pakcik buat baik sebesar zarahpun, Allah akan balas, buat jahat sebesar zarahpun, juga Allah akan balas..
Pakcik percaya, api neraka sangat panas, dan azabnya sangat dahsyat..,

Jadi pakcik yang cuba belajar menjadi lelaki beriman di akhir zaman, melalui gaya pulang ke pangkal jalan, telah yakin bahawa, jika kita taat semua perintah Allah, ikut cara Rasullullah, maka pakcik akan masuk shurga, dan dalam syurga, mengikut Buznama, BOLEH MINTA APA SAHAJA.

Nak minum arak, boleh, nak bersetubuh siang malam dengan sejuta gadispun boleh! Nak berbogel ke sana sinipun boleh, tak nak solat, tak nak puasa dan tak nak pergi haji, pun boleh, pendek kata, memang semua kat shurga boleh.., dan Allah akan gandakan nafsu kita kat shurga sebanyak 70 kali ganda, dan nafsu kita akan dapat dipuaskan dalam shurga, ha ha ha!!

Maka dengan keyakinan macam tu, pakcik tahan semua nafsu gelora muda asmara pakcik, pakcik dah tak heran tengok amoi yang ada iras-iras Maria Ozawa tu, sebab bidadari sejuta kali ganda lagi best,

Bidadari mengikut hadith, sentiasa dara, umur 16-18 tahun, pakai baju seksi, anak mata bewarna warni, degupan jantungnay berbunyi aku cinta padamu., cukup pandai melayan lelaki, jika tersenyum, shurga akan bercahaya, jika meludah air liur ke dalam laut, maka laut akan menjadi manis seperti madu..,

Kan best!

Pakcik juga tak jelas tengok amoi yang ada iras-iras Maria Ozawa tu minum arak berbotol botol, sebab pakcik dalam shurga nanti akan minum arak satu empangan sungai,

Pakcik tak heran tengok orang kapir berpoya poya dalam dunia yang sementara, sebab mereka mati masuk neraka selamanya sedangkan pakcik bebas nak berbogel dalam shurga sampai bila bila, ha ha ha!

Tapi semua itu, nak kena sabar, nak kena tahan nafsu dulu, dan kena taat perintah Allah, ikut cara Rasullullah, tak lamapun, tak sampai kot 60 tahun umur pakcik, dan bila dah jadi mayat, insyAllah, ditakdirkan masuk shurga, ha! Bersetubuhlah pakcik di dalam shurga di hujung kelopak bunga gergasi selama 500 tahun untuk sekali projek, ha ha ha..

Maka jadilah pakcik lelaki yang beriman dan bertakwa, yang mana bila melihat Karenna Kapoor menari dan menyanyi sampai terselak sari, pakcik terus tundukkan pandangan sambil beristigfar lalu bayangkan kenikmatan di layan bidadari, yang jauh lebih jelita dari Maria Ozawa..

Pakcik juga akan selalu ingat mati, dan buat usaha agar menjadi mayat yang diredai Allah, biarlah ujian keingian berzina ini hanya diketahui oleh Allah dan pakcik.., semoga berita tentang bidadari, akan membuatkan pakcik lupa pada artis Bollywood dan Hollywood yang lain

Mudah mudahan..

Jadi, balik kepada masalah gay, pakcik berpendapat, sekiranya, pakcik seorang gay, yang mana bila tengok Bangladesh potong rumput pun rasa stim, tengok Faizal Tahir jauh ke dalam kolam pun rasa teransang.., maka pakcik akan sabar, dan bentukkan keyakinnan bahawa, jika pakcik masuk shurga kelak, pakcik tak nak bidadari, tapi pakcik akan pilih bidadara, (pelayan lelaki) sebab dalam shurgakan boleh buat apa sahaja dan boleh mintak apa sahaja.., ha ha ha, maka jadilah pakcik lelaki gay yang beriman dan bertakwa, yang mana bila melihat artis Tomok menyanyi, pakcik terus tundukkan pandangan sambil beristigfar lalu bayangkan kenikmatan di layan bidadara, yang jauh lebih macho dari Maher Zain, woha!

Pakcikpun pernah dengar hadith, yang mana bila orang beriman jadi mayat, dalam kubur lagi akan ada lelaki kacak teman sebagai teman sebelum hari kiamat, best tu!

Maka, Pakcik akan selalu ingat mati, dan buat usaha agar menjadi mayat yang diredai Allah, biarlah ujian gay ini hanya diketahui oleh Allah dan pakcik.., semoga berita tentang bidadara, akan membuatkan pakcik lupa pada rakan rakan gay yang lain

Mudah mudahan

Baik, itulah jawapan pakcik kepada semua gay di luar sana, semoga korang sabar dengan ujian Allah, dan tahan nafsu, lalu menjadi lelaki beriman lagi bertakwa..

Tapi,Jangan pulak datang shurga aku, dan terangsang tengok aku, lalu request about Things We Don't Speak Of, aku terajang korang, aku tak kira!!

Woha!

Ps: Ketahuilah, apabila kita masuk shurga, kita akan menjadi lelaki sempurna, yang mana jika atas dunia kita mati pucuk, bila masuk shurga, kita akan jadi lelaki sempurna dengan kamaluan yang besar dan tegap menongkat langit, dan jika korang gay, bila masuk shurga, korang akan jadi lelaki sempurna yang tidak terangsang melihat bidadara, tapi cintamu hanyalah untuk bidadari, pergh.., naik syekh dah aku ni!! About Things We Don't Speak Of, Hanya Allah yang tahu rahsianya menguji kamu dengan nafsu gay dan apakah belasannya untuk gay yang bertaubat.., Wallahulam.

sumber: klik je kat pesbuk HAMKA (KERETA MAYAT) nih..



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

wahh .. nko cengkodok (kali nii ......... aku x panggil beliau nii cengkuduk itam putih kelabu asap .. memandangkan aku nak tulis benda yang agak serius .. cewahhh yeo yo ooo ..) ... mengkopi pes kan tajuk yang buleh mata kecik jadi beso ... mata beso jadik lebih beso ... mata lebih beso jadik sangat beso beso ...   dann ... memandangkan ada ... ada ayat ayat yang cengodok ni kopi pes adalah ayat yang 18xlllxxxxlll ... makanya adalah dinosihatkan bagi anak anak dara .......anak anak gadis yang malu tuu .... x payah laaah baca ...... buat nkorang jadi kemalu maluan yang amat sangat nanti ..... bagi anak bujang .... lelaki nie lain sikit .... agak terbuka sikit pemikirannya ...... walaupun malu .. tapi x segan ... ehhh .. betul ke?

 

permasalahan gay itu .. sebagaimana yang diterangkan oleh `pakcik' (HAMKA) ..... begitulah jalan yang terbaik ..... bukan sahaja nak buang tabiat buruk dan maksiat yang dilakukan dari segi kegay an .. tetapi juga permasalahan lainnya yang melibatkan dosa dosa besar ....... jalan terbaik ialah .... patuh dan ikulah ajaran Islam sebenarnya .. ikut sunnah Rasullullah ... dan kena kuat semangat dan kesabaran yang sangat tinggi ...... bukan senang bagi meraka yang dah sebati dengan perbuatan itu nak buang  begitu sahaja ...... akan tetapi perlu diiringi dengan IMAN yang tinggi .... dan TAUBAT NASUHA ..

 

ewahhh ..... macam oztazah la pulakk ...

 

apa pong ... cayalah nko cengkodok  ...... buat aku tersedak sedak sendirik nii ...... ngauh nguah nguahhhh ...

 

(sama-samalah kita mendoakan diantara kita dan ahli keluarga kita dan zuriat kita agar senantiasa dirahmati Allah dan dilindungi Allah SWT dari segala gejala sosial akhir zaman ini ... dan senantiasa di bawah keredhaan Allah SWT .... Insha Allah ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Panjangnya....

Nasib baik kat tajuk ada sebut gay, kalau tak memang haram la aku nak baca..

 

Eh.. Waknda, aminn.



-- Edited by Ijoi on Friday 14th of November 2014 06:01:35 AM

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

punya laa panjang incik cengkuduk tu buat posting ..

takat tiga baris jerk nko beri jopan Ijoii? ...

uat abiskan beras jerrr ....

tulaaa .... mase soklah ..... time belajor sabjek bahasa melayu je.. nko ponteng ..

tu tulis panjang panjang pong x taw ...

meh sini ikut aku g tusyen orang dewasa .... bayor sepoloh hengget jer sebulan ....

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Sebenarnya.. Kemahiran aku adlh menulis dgn panjang lebar sampai berjela-jela, tapi kekadang tu saja je aku taip pendek2, aku nak tengok gay, eh..geng lain ada tak yg nak komen sekali atau cuma tau keje makan, main, tido, makan, main, tido je...

Niat nak berasmara dgn bidadari syurga yg berkulit putih, bidang dadanya dan besar matanya, mereka tidak mengalihkan pandangan mereka daripada kamu, yakni pengantin mereka dan mereka kekal dara selamanya..

Kalau niat nak beramal atau elakkan buat maksiat dgn niat camni, amatlah susah utk nak istiqamah, ni niat org2 awam je.. Bagi org2 yg lebih tinggi niat amalnya, mereka tak kisah pun dgn nikmat2 syurga, buah buahan dan bidadari di dalam syurga..

Mereka beramal sebab takut dgn neraka, yg seksa didalamnya bukan main dasyhatnya.. Mereka beramal dan mengelakkan maksiat sebab takut dosa, sebab dosa tu, balasannya neraka, yg didalamnya dibakar kulit dan daging mereka sampai masak otak mereka, yg berterusan selama mana berapa banyak dosa2 yg dilakukan di atas dunia.. Tiada mati bagi ahli neraka, seksaan dasyhat yg berterusan selama beribu, berjuta, berbillion tahun akhirat..

Bagi org yg lebih tinggi nilai taqwanya, bukanlah syurga atau neraka yg mereka fikirkan dalam beramal atau menjauhkan diri dari maksiat, tapi mereka beramal semata mata sebab nak redha Allah SWT semata, dan menjauhi laranganNya hanya utk menjauhi murkaNya semata mata.

Macam org yg bercinta, ia suka buat sesuatu yg disukai pasangannya hanya utk menggembirakan kekasih hatinya dan menjauhi berbuat sesuatu yg dibenci kekasih hatinya semata mata utk menjaga hati yg dicintainya itu..

Beginilah taraf taqwa mereka yg betul2 ikhlas beramal kerana Allah SWT, sebab mereka mencintai Allah dan Allah pun mencintai mereka.

.............................................................................................................

Bagi golongan org awam, tak salah nak beramal dgn niat nak berasmara dgn bidadari dalam syurga selama sejuta tahun pun, sekadar dorongan utk mengelakkan maksiat dan kuatkan niat nak beramal, tak salah.

Tapi ingat, secantik cantiknya bidadari syurga, mereka hanyalah dayang2 yg membantu ketua bidadari syurga, jadi taraf mereka adalah bawah dari ketua biadadari di syurga, jadi tentulah ketua bidadari syurga sebilion kali lebih cantik dari bidadari syurga kan?

Siapa pulak ketua bidadari syurga ni? Ini yg aku suka..

Ketua bidadari syurga adlh isteri2 yg solehah pada suaminya masa diatas dunia, bila masuk syurga, dijadikan ketua bidadari syurga bagi suamnya yg soleh jugak masa di dunia..

Contohnya puan congkodok dgn waknda lah, kalau dapat masuk syurga (insyaallah), akan jadi ketua bidadari syurga, dan dibangkitkan dgn rupa yg teramat cantik jelita, akan kekal dara sunti selamanya, khas utk melayan suami korang nanti, dan suami yg soleh pun akan kekal muda selamanya..

Bidadari syurga yg lain tu? Takat tolong bawak buah dgn air jela..

Sebab tu moga percintaan tu kekal sampai ke jannah..

Hah panjang tak haku tulis? Kih kih..







__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Gay atau homosexual bukanlah tak dapat diubati, ianya sama je dgn keinginan lelaki normal yg nakkan perempuan. Lelaki yg baik akan menahan diri dari perempuan yg haram baginya. Kalau lelaki homosexual yg baik dan sedar, ia mesti dapat menahan diri dari keinginannya, cuma dalam hal ni, ia nak lelaki..

Sama jugak lelaki normal pun kalau jenis takde agama atau ada agama tapi macam takde agama tu, semua perempuan dia nak tibai, mana tau dosa ke apa..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard