Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: I'm backkkk


Super Member

Status: Offline
Posts: 864
Date:
I'm backkkk


Wahhhh Wahhh Wahhh... 

Telah sekian lame Haku bertafakur di Gunung pasir..akhinyaaa

Haku telah pun kembali..

Rindu koranggggg...ekceli.. Haku xsidenn..kih kih kih

Dan Haku tlah brenti kereje..tu yg tak bukak mane porum2 Perdana v6 nie..pok bado maneerrrr! 



__________________

I'd RaTheR wasTe My LiFe pReTeNdiNg !

ThaN havE To FoRGeT you FoR oNe WhoLe MiNute !!

gaara.gif                



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Apehal nko eksaited sgt ni kazekage? Nko eksaited sebab eksiden ke sebab dah stop keje ke sebab dah kawen?

Kalau eksaited sebab gc ni, amat memusykilkan kepala lutut tu, apa nak eksaited dgn gc ni, geng muka sume taraf bangla jual karpet je pong.. Ke nko minat mamat2 bangla jual karpet?

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

Hahaha.. Itu laa nko gara,rempit hang c ajak!! Kan dah excident... Cuba ajak aku ni haa,x kn excident punya.. Tp,amin sebab ko sihat..

Gara blm kawen lg ijoy,tunggu nko kot.. Hak3

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

GaaRa wrote:

Wahhhh Wahhh Wahhh... 

Telah sekian lame Haku bertafakur di Gunung pasir..akhinyaaa

Haku telah pun kembali..

Rindu koranggggg...ekceli.. Haku xsidenn..kih kih kih

Dan Haku tlah brenti kereje..tu yg tak bukak mane porum2 Perdana v6 nie..pok bado maneerrrr! 


 

 

wahh adinda gara garau niii ...

kambek la pulakkk .... welkambek laa ... to gay ciritan ..

 

apasal nko eksiden dik? naik motor la tu? ...

adoii .. apasal? nomor plat x nampak ke.. makanya nko sondol kete depan nko ..

tulaaa ..... kecit kecit .. nko asik nak menyusu jerk sampek mpat tahun ...

tu sampai besar pon nak menyusu jer  ... kan  ...

 

ehh .. apa kene mengene sondol ngan menyusu? peniinnnnn akuuu ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard