Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Kebodohan apakah ini?


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Kebodohan apakah ini?


Lepas ni jangan ditanya lagi kenapa bencana alam berlaku di negara ni.. Janganlah ditanya kenapa puting beliung menerbangkan rumah, kenapa banjir menghanyutkan harta, kenapa kemarau mengeringkan tanaman, bila terjadi semua ni, jangan ditanya salah siapa, tak perlu melatah lemah kuatkuasa.. 

 

Cukup tanya, kenapa Allah murka, menurunkan bala..

IMG_27844543842537.jpeg



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Atas nama hak asasi manusia, rasanya lepas ni, homosexual bakal dibenarkan, murtad utk keluar Islam juga hak individu, syiah dibenarkan juga atas hak manusia utk beragama..

Tak mustahil satu hari nanti, ada lelaki berkahwin dgn lelaki dinegara ni.. Pun dibenarkan mahkamah atas nama hak asasi manusia..

Mungkin bukan sekarang.. Moga bila sampai masa tu, aku dah takde lagi kat dunia ni..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

IMG_895367086834464E001.jpeg

IMG_895367086834464E002.jpeg



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aku takut dengan keadaan sosial di Malaysia sekarang ...

takut dengan fitnah dunia akhir zaman nii ...

(fitnah dunia= angkara angkara kejahatan oleh manusia)

takut dengan jenerasi dan anak anak bangsa ...

kerana segelitir manusia ... insan lain yang x bersalah turut  menerima akibatnya ..

 

Ya Allah ...peliharalah kami zuriat kami ahli keluarga kami semua

dari kemurkaan mu dan kekalkan lah kami dalam hidayah dan rahmatMU Ya Allah ..

Amin ya Rabbal Alamin ...

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

sepatutnya undang2 syariah tak boleh disentuh walaupun oleh perlembagaan.

tapi kat kat malaysia semuanya demokrasi... sampai macam dah tak de had.. sangat la demokrasi sampaikan hal2 agama pun didemokrasikan..

demokrasi terpimpin konon.. konon laa...

tapi hak bersuara tak ler pulak 100% demokrasi.. slap cakap kalau tak tangkap kena saman..

orang malaysia kaya dgn saman..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard