Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: perasaan yang berbelah bahagi...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
RE: perasaan yang berbelah bahagi...


Memang takde gf kut tapi haku ni takdelah nak tanya straight beliau ada gf ke tak.. Dari gaya memang takde gf.. Sesekali balik rumah tak pernah la pulak cakap pasal gf, kat fb dia pun langsung takde simtom2 org ade gf..

Takpelah, nanti haku try tanyakan ada gf ke tak.. Kalau takde boleh laa haku kenenkan beliau dgn cik arieqa ni.. Kalau nak la..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

niat murni ijoi ni aku nak amin banyak banyak...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aaaa tu ... adidnda areaga siga raga ...

macam green light tuuuu ... apa lagi ......

aku tlg amaikan dulang buleh? sebab .. sekarang nak carik nyiru .. susah dik ...

sedangkan tapak tangan ... kecik bebenor ......

 

kolo dah jadik gf.... kemedian nk jadik wife .. jgn lupakan  kami yea ...

kolo lupakan kanda ijoi x pe ... asal aku ngan g preedem nko x lupakan ....... biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin..



-- Edited by Ijoi on Friday 3rd of April 2015 07:18:29 AM

Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:

biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin..




 

issskkkk .... banyaknyerrr sengehhhhhh ....

 

 

errr ... abang nko yg mane satu ....? biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin

 

 

 

tn-1701139?AWSAccessKeyId=1XXJBWHKN0QBQS6TGPG2&Expires=1429142400&Signature=km2k9UavdZNpfU%2BSy6gbDFum0Jc%3D

 

 

 



-- Edited by badda2 on Friday 3rd of April 2015 11:29:00 PM

__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Yg pakai tie merah tu.. Manyak hensem kan?.. 47× lebih hensem dari haku..

Kawan2 dia suma dah kawen anak 2, 3 org. Dia ni pulak tak kawen2 sampai mak haku naik risau kehkeh.. Belum jodoh latew.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

amat bener sekali akan kata kata mu itu kekanda Ijoii ...

malah dik kerana keenseman beliau laaa ..... mata haku jadik silau menyilau nii ...

apa kata ... nko mintak nomor telpon adinda ariaga siga raga sekarang jugak ...

kemedian .. bagik kepada abang tie merah itu ...... biggrinbiggrinbiggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

bole jek tu pon lau dia sudi nk kenal ngan sy lah.. sbb sy kan pompuan.. xkan sy nk lelebih lak an...

hihihi... biggrinwink



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

aerieqa wrote:

bole jek tu pon lau dia sudi nk kenal ngan sy lah.. sbb sy kan pompuan.. xkan sy nk lelebih lak an...

hihihi... biggrinwink


 

Nanti haku try tanyakan laa abam aku tu.. Tapi jangan mengharap sangat ye, mana tau dia dah ada gf ke, sebab aku memang tatau pun.. 



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

ish..! Jgn wisaulah.. xdelah mengharap sgt..biggrin

kate nk kwn dl je an..? Xjd pn ok jek.. bkn ngah terdesak pn.. hahaha...biggrin



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

hehehehehehe ... (hanya ini yg mampu wak lakukan ...

sebab wak paham ... ) biggrinbiggrinbiggrinbiggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Aku tak taulah camne nak tanyakan kat abg haku tu.. Camne eh?..

Nanti haku fikir camne nak tanya dia ..


__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Ruangan mncari jodoh ke hihi... Nk jugak boleh. Haha... Lme x join.. Knal lg x kite nii uhuhu

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Sasha Aqira wrote:

Ruangan mncari jodoh ke hihi... Nk jugak boleh. Haha... Lme x join.. Knal lg x kite nii uhuhu


 Cik sasha aqira kira kira pun nak carik jodoh jugak ke? Aduh, haku nak tanyakan utk cik puan arieqa ni pun belum sempat lagi..

 

Cuba try tanya waknda badda2, mana tau beliau ada kenal jejaka yg tengah mencari jugak ke.. Beliau kan otai, mesti ramai kenalan punye.smile  



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

ngeh3...biggrin macam-macam...



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Ijoi wrote:
Sasha Aqira wrote:

Ruangan mncari jodoh ke hihi... Nk jugak boleh. Haha... Lme x join.. Knal lg x kite nii uhuhu


 Cik sasha aqira kira kira pun nak carik jodoh jugak ke? Aduh, haku nak tanyakan utk cik puan arieqa ni pun belum sempat lagi..

 

Cuba try tanya waknda badda2, mana tau beliau ada kenal jejaka yg tengah mencari jugak ke.. Beliau kan otai, mesti ramai kenalan punye.smile  


 Xpe laa.... Just bergurau senda.. Xde masa n xde rasa nk mncari.. Sebab xnk sakitkn hati org lagi... Masalah sendiri dah bnyk.. Xnk tmbah masalah lg.. Tggulah.. Hehe..oppa ijoi tu dah boleh jugak cari sorang.. Trang tang tang lg tu haha.. 



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Aku terasa mcm tgh bc mjlh zmn 80an & 90 an dl...de ruangan org letak gmbr comey2...hensem2...
nnt ada la peminat misteri hntr surat betepek bedak wangi dkt sebotol...

Kalau dh jodoh ( bak kata ustaz kazim elias jiran sebelah rumah felda mak bapak aku)... xkan ke mana kannn....

aeriqa...ko jgn le risau benor dgn jdh ni...kun fa ya kun...mn tau jdh dtg bgolek x kira umur..x kira pangkat...jgn streeessss yer

si tokey gambor cupcake...ewah mcelah jg kau dkt sni yer cha cha aqira.

__________________
Aku IBU si Comel...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Haha kak nad... Saje mnyibukk di kala sibukk
Bkn toke cupcake tapi antu cupcake haha

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

ko stkt antu cupcake xde mslh bubur cha2 kira2 oiii

akak ni bkn stkt cup..jar cake...pan cake..pot cake..rice cooker cake...glass cake.. pot pet..pot pet....suma antu tau

b' balik pd ijoi yg dh menyerah tengkuk utk mjadi org ketepi ketengah bg pihak abg' y yg masih bujang trang tang2 tue...ko dh ade petunjuk ke blm nk rekomen cik adik comey tu????







__________________
Aku IBU si Comel...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Tu le cmne oppa ijoii.nk tau gak ni...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

nadia wrote:

ko stkt antu cupcake xde mslh bubur cha2 kira2 oiii

akak ni bkn stkt cup..jar cake...pan cake..pot cake..rice cooker cake...glass cake.. pot pet..pot pet....suma antu tau

b' balik pd ijoi yg dh menyerah tengkuk utk mjadi org ketepi ketengah bg pihak abg' y yg masih bujang trang tang2 tue...ko dh ade petunjuk ke blm nk rekomen cik adik comey tu????






 

Belum berkesempatan lagi, along aku tu pun dah dekat sebulan tak balik..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

hihi.. :D alhamdulillah, sy dah bertemu jodoh sy.. syukur sangat2...winkbiggrinbiggrin



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ko da kawen ke aria siga raga?

sampek ati x jumput jumput kita orang kat sini kan kan kan ...

somi orng mane? sekarang duk mane? ko dah keje ke dinda aria siga raga?

umor ko berapa makanya ko da kawen tu?

bukan ke baru lepas pmr ... pt tree?

iskk .. sile bagik jopan dengan kadar segera

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

hahaha...biggrin  ha'ah, dah nikah dan abg badda2 10.10.2015 thn lepas..
maaflah sebab tak menjemput... jodoh jumpa tetibe... (bole ke mcm 2?)confuse
apapun, alhamdulillah, Allah swt pertemukan jodoh dalam masa singkat dan xdijangka2 ada yg melamar... cewahhhh...!!! bleh

dan sekarang, sedang menanti orang baru plak.. aww
alhamdulillah, amin..
somi orang teluk intan.. ddk kl lah sbb kje kl... somi pon kje kl...
opkoslah udah kje.. hadoiyaiiii...



__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard