Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Assalamualaikum.........


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
RE: Assalamualaikum.........


Sasha Aqira wrote:
nadia wrote:

btl3...hny y setia jer sudi mjengah gc ni
byk kenangan nad dlm ni..sjk 2006 lg

ok la shasha sht@ tak perut kn bwk jg
nk pas baton pd preesom xblh
hik2...bdn pn dh mkin bam3

xpe jnji predom rela dbuli
dgn karenah ibu mgandung & ank bujang dia y sorg tu


 Haha..untung sgt kak nad..dpt somi yg rela di buli...bagus la..bkn senang nk bawak zuriat..apelah sgt karenah ibu peknen harap abg fredem lebih ringan tangan n tulang ye..haha..


 

Saya amat menyetujui kata kata puan Sasha Aqira tersebut, jadi masa ni la nak ragging abam peedem puas puas.. Abam peedem, lepas cuci pinggan tu, basuh baju, cuci kipas, lap almari, berus kasut, cuci jamban, cuci tayar keta bla bla bla...

 

Apa lagi ye?..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Member

Status: Offline
Posts: 20
Date:

Anaknda Nadia sedang berbadan dua ye.......alahai....seronoknya, teringat wak masa wak macam tu......memang masa ni masa yang sesuai kalau nak buli suami.....dia org mesti tak berani komplen punya......hehehe......kalau banyak sangat komplen tanya dia orang balik, ini semua hasil kerja siapa?.......kan anaknda gpredem....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

haa... dah lama nak komen tapi tak berketempasan... eh.. berkesempatan..


tahniah gab... nad.. yg kedua ek? tahniah lagi skali. aku baru je... stat keje balik. alahai, cian pulak tengok muka si comel tu nak tinggal pepagi gi keje.


pedem.. ko jaga nad tu bebaik. buat la pape yg patot hokeh? malam2 bancuh susu, utk mummy baby la.. siang2 bancuh sabun.. dlm mesin basuh dgn kain baju, petang2 bancuh teh... ke milo ke. utk mummy jugak..

kalo lagi rajin tolong masak, sapu lantai, mop lantai, gosok baju, jaga anak... macam patner aku.. hehe.. (sambil kembang kempis idung walopun tak semua dia buat..)

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

jengh jeng jeng... pertama kali dlm sejarah aku upload gambo anak tecit aku ni dlm tenet...

nilah rupa beliau ketika berusia 2 minggu lebih.. la ni dah 3 bln dah.. hahaaa..

997049_10202631546010837_3194801571697261672_n.jpg?oh=a0677da076b7ed57ec0de3867ba41ba5&oe=54DF5C9A&__gda__=1423900400_0ac013d91524ccd897398dce10cf67c0

 

*paling kanan.. nur 'aini sumayyah bersama sepupu sepapat setahun beliau..



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

wahhh .. pandai nko meng donlod gambo anak nko adinda cengkodok itam putih kelabu asap ..

ehhh ... macam muka aku pulakkk .... err..... errr ... err.... napa muka macaam aku Nursumayah?

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Oo yg paling kanan.. Nur Aini Sumayyah ye? Ingatkan dapat kembar 3..hehe..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ni saje aku nak memenuhkan ruang gc. nak mempromot anak aku kat nad pun buleh jugak kut.

kot2 beliau dapat bby girl bley la aku booking.. ahaks...


ni gambar anak bujang aku konvo.. alaa.. konvo tadika 5 taun je pun..

 

10388183_10205194963539697_403146070702463363_n.jpg?oh=9cb01ce764fe5d2689e7c45d2e1d6600&oe=551AEF29&__gda__=1423557187_42d7a173c253f0b345f72f60568b0454

 

beliau yang ada taik lalat manis kat molot tu, no. 3 dari kiri... cepattt jalannn.. eh???

 

amacam, ensem tak anak aku.. macam bapak dia la.. har har.... haruuuuun...

 

p/s: harun bukan lah nama sebenar beliau yer...



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

cengkodok puteh wrote:

ni saje aku nak memenuhkan ruang gc. nak mempromot anak aku kat nad pun buleh jugak kut.

kot2 beliau dapat bby girl bley la aku booking.. ahaks...


ni gambar anak bujang aku konvo.. alaa.. konvo tadika 5 taun je pun..

 

10388183_10205194963539697_403146070702463363_n.jpg?oh=9cb01ce764fe5d2689e7c45d2e1d6600&oe=551AEF29&__gda__=1423557187_42d7a173c253f0b345f72f60568b0454

 

beliau yang ada taik lalat manis kat molot tu, no. 3 dari kiri... cepattt jalannn.. eh???

 

amacam, ensem tak anak aku.. macam bapak dia la.. har har.... haruuuuun...

 

p/s: harun bukan lah nama sebenar beliau yer...


 

Adakah harun salim bachik nama sebenar beliau?

 

Oo ni gambar kat pesbuk tu ye.. Saje je tak like, kang like kang bapak dia pelik sapa pulak yg like ni, hehe.. 



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

pesbuk? dh berjaman aku tak tengok pesbuk. bizi sgt. aku ni kn penasihat perdana menteri

ini x lain ni musti bapak dia yg masukkan. nk wt cm ne kn. pesbuk ku pesbuk mu jua....

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cengkodok puteh wrote:

ni saje aku nak memenuhkan ruang gc. nak mempromot anak aku kat nad pun buleh jugak kut.

kot2 beliau dapat bby girl bley la aku booking.. ahaks...


ni gambar anak bujang aku konvo.. alaa.. konvo tadika 5 taun je pun..

 

10388183_10205194963539697_403146070702463363_n.jpg?oh=9cb01ce764fe5d2689e7c45d2e1d6600&oe=551AEF29&__gda__=1423557187_42d7a173c253f0b345f72f60568b0454

 

beliau yang ada taik lalat manis kat molot tu, no. 3 dari kiri... cepattt jalannn.. eh???

 

amacam, ensem tak anak aku.. macam bapak dia la.. har har.... haruuuuun...

 

p/s: harun bukan lah nama sebenar beliau yer...


 

 

aku carik carik budak yang ada taik lalat kat molot ...

x nampak pong ....

adoiii .....

aku nie bukanla rabon ...

cumer cermin mata surat kabo aku pakai ni .. power kurang kot ...

 

 

apa pong kongrat laa .. anak nko dah konvo ...

aku dah berapa taun x konvo konvo pong .... lemau betol .....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

argh...letih nyer..
baru basuh baju...basuh pinggan... mop lantai...basuh kete...kete tolak...basuh kete dia... kete aku...kete jiran..dan kete jiran...termasuk kete ijoi n kete pak baddar...

rajin tak?rajin tak?

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

wahhh nko g preedeng ...

segala benda nko nak basuh ....

sampaikan kereta aku pong nko basuh jugak ...

 

apasal peti ais aku nko x basuhkan?

mesin basuh x basuhkan?

dapor gas dua tungku x basuhkan?

lesung batu dua bijik x basuhkan?

alang alang rajin tuuu ....

basuhkan la kan ...

kata rajin .... kan kan kan kan ...

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eh.. ni...pinggan mangkuk aku semalam ko tak basuhkan pong..


ni nak kena potong gaji ni.. tolak elaun makan pat blas hari..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Patutlah berkilat je kete haku, ingatkan ada siapa yg cucikan senyap2 masa haku tidur.. Baru ingat nak report kat suruhanjaya syarikat malaysia, rupanya nko peedem yg basuhkan ea?.. Tak jadi la haku nak buat report..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 130
Date:

ahai..comei beno anak mu cengkodok
nasib baik anak ku smua gegurlz
kalau boboboi mau ku pinang dengan bismillah tadi
hua hua..
seronok tengok baby.. ingin rasenye..
eheii baby org la..akak pencen dah
tunggu cucu la gamak nye..
haila anak blom tamat sekolah lagi.. bile nak merasa bercucu ni..

__________________

Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. 
Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. 
Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan.

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard