Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Racun Menantu


Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:
Racun Menantu


Aku anak tunggal dari sebuah keluarga yang sederhana..kejadian berlaku ketika aku masih lagi baru dengan bau-bauan dunia aku masih mentah..umurku ketika itu baru menjangkau 8tahun,suatu hari ibu telah meminta tolong untuk ke kedai memberi sedikit barangan dapur.Hari itulah hari terakhir aku mengengam jari jemari ibu dan melihat senyuman ibu. Ketika dalam perjalanan ke kedai aku telah dihampiri sebuah kereta.

'Adik..jom ikot abang,abang ada belon untuk adik'

'Ehhh..cantik belon tu,tapi ibu suruh adik ke kedai...tak apalah'sambil aku berlalu

'Adik...adik,tak apalah lepas adik main belon ni abang akan hantarkan adik ke kedai ok'

'Saya tak nak...tak nak!!'

'Haishh..budak ni degil betul la'kata lelaki itu sambil mengangkat aku masuk ke dalam kereta.Aku hanya berusia 8tahun ketika itu,apalah daya aku untuk melawan manusia bertopengkan syaitan itu.Aku mungkin diberikan ubat lali sehingga aku tidak sedarkan diri.

Ketika ubat pelali itu sudah habis keberkesanannya aku telah terjaga dari tidur,aku terkejut apabila melihat sekeliling bilik yang gelap dan sempit itu,tambah mengejutkan aku dikurung dengan beberapa lagi kanak2 perempuan dalam umur lingkungan 7-13tahun.Aku melihat mereka menangis ketakutan..begitu juga dengan aku. Aku mahukan ibu..aku menangis sambil berpeluk tubuh.

'Woiiii!!korang boleh diam tak!dari tadi menangis jaa..memekak ja tau tak!! '

'Abang tolong la lepaskan saya'rayu seorang budak perempuan '

'Haa?apadia?lepaskan kau??'soal lelaki tu kembali sambil mencekik leher budak perempuan itu.

'Korang semua ni harta karun aku....mana boleh aku lepas macam tu saja'kata lelaki jahanam tu sambil ketawa.

'Boleh...kalau korang nak aku lepaskan korang,korang kena tolong aku buat duit...lepas aku dah kaya aku lepaskan korang ok??'lelaki tu berkata sambil ketawa lagi. Aku masih muda ketika itu,tidak terfikir lansung jenis pertolongan apakah yang dimaksudkan oleh lelaki itu,aku hanya membayangkan pekerjaan yang pernah ibu minta aku segerakan mungkin itulah pertolongan yang lelaki itu maksudkan.

Kami dikurung selama dua hari,sehari kami hanya diberi makan dua kali...pagi dan malam,itu pun hanya berbekalkan nasik dan telur rebus.Pada malam hari yang ketiga,lelaki durjana telah membelikan kami seorang sehelai baju,baju yang aku rasakan tidak sesuai bagi seorang gadis atau kanak2 perempuan memakainya. Selain diberi baju baru,kami juga diminta untuk melukis wajah kami,itulah kali pertama aku kenali peralatan make up seperti gincu,pemerah pipi,pewarna mata.Aku gembira malam itu,seperti tiada apa2 yang berlaku dan akan berlaku.

'Haa..bagus macam ni,baru la berselera sikit customer2 aku,kau ikot aku'lelaki itu mengarah kakak Mia untuk ikot dia,tetapi kak Mia berdegil tak mau ikot dia lalu dia menampar pipi kak Mia.

'Aku kata ikot..lain kali ikot!!jangan nak degil sangat!!'sekali lagi penampar hinggap ke pipi kak Mia.Aku kesian melihat kak Mia,tetapi apakan daya,aku tidak punya kudrat untuk menolong kak Mia. Kak Mia telah dibawa keluar,aku dan yang lain hanya mampu menangis..tiba2 dari luar aku dan yang lain terdengar suara kak Mia mengerang kesakitan,dicelah daun pintu aku dapat lihat kak mia dipukul ditendang dan dipijak perutnya.Aku semakin takut dan risau dengan nasib aku.

'Kalau korang xnak senasib dengan perempuan bodoh tu tadi..jangan dok pandai2 melawan aku!!paham!!'terang lelaki jahanam itu.

'Kau..ikot aku gantikan tempat dia..jangan nak melawan!!'lelaki itu segera mengugut,aku menuruti langkah dia,aku tidak membayangkan apa yang bakai terjadi akan merubah hidup aku untuk selama2nya.Apa yang tejadi malam itu bukanlah atas kerelaan aku jadi aku menyifatkan ia adalah perbuatan rogol!!aku telah dirogol oleh seorang lelaki yang layak untuk aku panggil datuk!!! Setelah puas lelaki jahanam itu melampiaskan nafsu serakahnya itu,aku lihat dia telah memberikan sejumlah wang yang banyak,aku mula paham akan pertolongan yang dimaksudkan oleh si penculik jahanam itu!!

Seusia 8tahun,hidupku sekelip mata musnah...aku menangis dan terus menangis,tidakkah ibu berusaha mencari aku??ibu..aku takot aku nak balik kedakapan ibu!!!!aku hanya mampu menjerit didalam hati...

15tahun berlalu,aku masih tinggal di rumah tumpangan itu,cuma yang bezanya aku bekerja sendiri,hasil lacuran aku itu tidak perlu aku bahagikan kepada sesiapa..lelaki yang menculik aku itu pun telah pergi dari situ,mungkin kerana telah kaya dengan hasil lacuran kami selama beberapa belas tahun.Aku membesar sebagai pelacur,jijik dan hina aku rasakan..aku tidak akan berhenti selagi aku tidak menunaikan sesuatu yang aku hajatkan dari dulu lagi..

Aku telah berjaya memikat seorang lelaki dan memerangkap dia pada malam dimana aku berjanji untuk melayan dia.Kami dicekup oleh penguat kuasa agama islam,dan malam itu juga kami dikahwinkan.Zaid menerima aku seadanya,kerana dia juga menaruh hati padaku dan dia tidak kisah dengan masa hitam gelapku sebelum ini.Zaid telah berjanji akan membahagiakan aku..tetapi bukan kerana kasih,sayang atau cinta yang membuatkan aku memilih Zaid,aku punya agenda lain.

Setelah dua bulan kami berkahwin,Zaid membawaku pulang kekampung untuk berjumpa dengan ayahnya..ibu Zaid telah meninggal dunia,jadi dia hanya punya ayahnya saja.Ayahnya Pak Dolah seorang ketua kampung yang sangat dihormati dan disegani..Agak terkejut Pak Dolah apabila melihat anak tunggalnya Zaid pulang kekampung dengan membawa seorang perempuan muda.

Zaid memperkenalkan aku sebagai isterinya kepada ayahnya pak dolah,agak sedikit kegusaran diwajah ayahnya mendengar berita itu.Ayahnya mempelawa mereka masuk.

'Sayang,berehat..abang nak duduk di luar sambil sembang dengan ayah'

'Kau tahu asal usul budak tu?dia dari keluarga yang macam mana?'soal ayah kepada Zaid

'Dulu..ayah sendiri kata,ayah xkisah saya nak kawin dengan sesiapa pun..sekarang saya dah kawin ayah mempersoalkan pulak'

'Memang ayah xkisah,tapi biarlah dari keluarga yang baik..ni kau tiba2 balik bawa isteri kalu orang kampung tanya apa ayah nak jawab nanti? 'Alaa..ayah kata jala yang Zaid buat kenduri sebelah isteri saja.



__________________

aNAK maK abAH akU



Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:

Sesungguhnya aku memang mempunyai kelebihan tersendiri untuk memikat lelaki,pakej yang cukup pada diriku membuatkan lelaki hidung belang selalu melanggan aku tanpa jemu sebelum ini.

'Ayah..minum Sara ada buatkan teh susu buat ayah'

'Erm..terima kasih'

Aku berlalu kedapur,dihujung mataku aku dapat melihat ayah mengekori setiap langkah aku..Petang tu sebelum Zaid keluar aku meminta izin untuk berjalan2 di sekitar kampung.

Petang tu aku jalan berseorangan,tiba2 aku disapa Zul rakan kepada Zaid

'Ehh..Sara buat apa kat sini sorang2?'

'Saja..jalan2,Sara ingat nak mandi sungai'

'Sara..xtakot ka mandi sungai sorang2 ni?'

'Nak takot buat apa?'

'Tak la..kalu jadi apa2 nanti sapa yang susah?'

'Kalu macam tu apa kata abang Zul teman kan Sara...boleh??'

'Rrrrr..tapi......?'

'Kalau xboleh xpelah'

'Ehh..boleh2,Sara nak naik sekali ngan abang ka?'

'Abang...kalau nak benda ni jadi rahsia kita kena mulakan dari awal,Sara tunggu abang dekat pondok hujung kampung tu ok'

Hampir 2jam aku berasmara dengan Zul kawan rapat Zaid..

'Sara,xtakot ka kalu Zaid sampai tahu perkara ni?'soal Zul sambil mengenakan bajunya

'Abang...kalu Sara or abang xbuka mulut perkara ni xkan ada siapa yang tahu,abang rasa Baiyah masih sayangkan abang Zaid?'soal aku perihal Baiyah bekas kekasih kepada suaminya.

'Abang rasa Baiyah masih sayangkan Zaid,sebab abang pernah nampak Baiyah menangis masa dia dapat tahu yang Zaid balik kampung bawa isteri'

'Owh...dia x khawin?'

'Pernah berkahwin tapi dia dah bercerai'

'Abang tahu kenapa?'

'Tu abang x pasti Sara'

'Ermm..boleh x abang bawak dia jumpa Sara dekat sini besok?'

'Boleh Sara..boleh'

'Ok..Sara balik dulu,lepas setengah jam baru abang balik'

Keesokkannya pula aku berasmara dengan bekas suami Baiyah,dari situ aku mendapat bukti yang kukuh bahawa Baiyah masih sayang dan cintakan Zaid sampai bila2.

2jam kemudian aku pulang kerumah,seperti biasa aku sering diperhatikan oleh ayah mertua aku,dari raut wajahnya..dia seolah2 menginginkan sesuatu dariku.

 



__________________

aNAK maK abAH akU



Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:

Memang aku selalu perasan..ayah mertua aku gemar memerhatikan aku dengan pandangan yang penuh bernafsu.Aku memang suka bila diriku diperhatikan.Pada malam itu,aku kedapur untuk meneguk segelas air kerana cuaca malam tu sungguh panas,ayah mertuaku mengekoriku dari belakang.

'Dah lewat ni Sara belum tidur?'

'Ni..Sara sedang minum air..dahaga,ayah nak air?'

'Tak apa lah Sara'ayah tidak lepas memandang aku...

'Aku tahu apa yang bermain difikiran kau..kau inginkan aku kan?'

'Apa Sara cakap ni,ayah tak faham?'

'Ehh..kalau kita berdua ja..kau tak payah nak berayah2 sangat la ok'nafsu ayah mertuaku seakan memberontak,dia bertindak dengan memelokku tetapi sempat aku tepis.

'Jangan gelojoh!!kalau kau xmahu sampai anak kau tahu...kau akan dapat apa yang kau mahukan'sambil aku berlalu pergi.

Esok pagi tu aku pergi ke kedai Baiyah..sengaja aku ingin berjumpa dan kenal dia,itulah pertama kali aku dan Baiyah bersua muka.Dia tidak mengenaliku seperti mana aku mengenali dia.

'Orang baru ka kat sini?tinggal mana?'

'Aaa..baru datang dari KL,saya tinggal di rumah ketua kampung..Pak Dolah'

'Owh..jadi awak la isteri Zaid?'

'Ya..saya,kenapa?'

'Tak da apa,xpala awak tengok2 dulu saya nak kebelakang kejap'dari raut wajahnya jelas kelihatan yang dia sedang bersedih kerana Zaid telah pun berkahwin.Aku xkisah,bahkan aku x cemburu sama sekali kerana bukan itu tujuan aku kesini..

'Abang..panggilkan ayah,makan malam dah siap'

'Baik sayang...ayah,jemput ayah..Sara masak sedap malam ni'Aku melayan kedua2 beranak itu seperti biasa,aku sengaja menari2kan kakiku dibetis ayah,kelihatan ayah sudah tidak keruan,aku tersenyum melihat wajahnya.Sedang aku mencuci pinggan ayah datang dari belakang dan bisik sesuatu.

'Aku nak'

'Kau nak apa?'

'Kau dah janji nak bagi aku!!'ayah menekan kuat suaranya mungkin kerana marah dengan sikapku,aku tidak takut mahupun gentar kerana mencipta kemarahan dia sebegitu yang aku inginkan.

'Jangan jadi bodoh..sabar,lagi pun aku tak rasa nak sebab aku dah dapat'kataku sambil berlalu pergi meninggalkan ayah mertuaku yang masih berang dengan sikapku.Keesokkan hari,aku hanya berkemban untuk kebilik air tiba2 ayah menghampiri dan merenung wajahku.

'Sebelum kau dapat apa yang kau inginkan,kau harus melakukan sesuatu untuk aku'

'Ya..aku sanggup apa saja untuk kau'ayah mertuaku dikuasai nafsu syaitan sehinggakan dia sanggup melakukan apa saja demi memenuhi keinginan dia..

'Baiyah...tolong tok,Sara turun darah..tok tak tahu nak buat apa,tok xdapat hubungi Zaid'

'Ya..ALLAH yaka ni tok?xpa2 tok balik dulu baiyah tutup kedai jap lepas tu Baiyah pergi rumah tok'

'Baik..tapi cepat sikit Baiyah'

15minit kemudian Baiyah tiba dia memberi salam,ayah buka pintu dan menarik Baiyah masuk dan terus merogol Baiyah..ayah bersikap seperti syaitan jahanam yang tidak menghiraukan dosa.

'Ya ALLAH apa yang aku dah buat ni??!!!'kata ayah...aku ketawa..

'Kau tak payah nak pura2 macam menyesal la'aku ketawa semahu aku.

'Kau memang syaitan,apa yang kau dah buat pada aku ha!!??'

'Apa yang aku buat??kau yang rogol dia,kau yang pukul dia kau tanya aku apa kau buat??'

'Kau kena tolong aku,macam mana kalau baiyah dah sedar nanti mesti dia akan laporkan aku pada polis?'

'Memang la kalau dia dah sedar,dia akan lapor yang kau rogol dia..jadi sebelum dia sedar baik kau bunuh ja dia..lepas tu kau tanam dia kat semak belakang rumah'

Seperti lembu ditusuk hidung,ayah mendengar dan melakukan apa saja..

Keesokkan hari kecoh bila semua penduduk kampung bimbang dengan kehilangan Baiyah,terutama sekali ibunya..Berlagak seperti tiada apa2 yang berlaku,Pak Dolah mengarahkan ibu Baiyah pergi ke balai polis untuk membuat laporan.

Hujan turun dengan lebat malam sehingga mengakibatkan litar pintas.Aku segera kedapur untuk menyalakan lilin,ayah menerpa aku dari belakang.

'Aku tak perduli aku inginkan kau malam ni!!'

'Baik'aku menolak jatuh pinggan mangkuk dah berbaring diatas meja,ayahku sudah sedia ingin menerpaku tiba2 Zaid datang menarik ayahnya dah menghadiahkan tumbokkan.

'Abang..ayah cuba nak rogol Sara...Sara takot....'

'Kau memang syaitan!!!tak guna!!'Zaid memukul2 ayahnya sehinggakan ayahnya tidak bermaya,aku menghulurkan pisau pada Zaid dan mengarahkan dia bunuh ayahnya,Zaid tersentak dan memarahi aku kerana dia tidak sanggup berbuat begitu kerana itu adalah ayahnya.

'Baik..kalau kau tak nak bunuh aku bunuh kau dulu!!aku membenamkan pisau didada Zaid berkali2

'Ya ALLAH!!!!Zaid......!!!!!'ayahnya menjerit,Zaid sudah terkulai tidak bernyawa..aku ketawa.

'Siapa kau sebenarnya!!apa yang kau mahu sebenarnya!!'

'Kau tak kenal aku siapa???seorang budak kecil yang kau culik dan kau lacurkan dulu!!!!kau xingat siapa aku!!???aku menunjukkan gambar ketika aku masih lagi kecil.

'Aku merancang semua ni,aku cari anak kau kerana dia saja yang boleh membawa aku kepada kau,aku perangkap dia supaya dia harus berkhawin dengan aku...setelah ketemu kau aku yakin hasratku untuk balas dendam akan tercapai'

'Maafkan aku...aku dah insaf!!aku dah insaf!!'tiba2 terdengar orang ramai memberi salam di luar,aku menjerit meminta tolong,mereka semua meluru masok kedalam dan terkejut melihat Zaid mati berlumuran darah..

'Ayah....dia bunuh Zaid..dah dia cuba bunuh Sara sebab kami tahu yang sebenarnya Baiyah xhilang..tapi ayah yang rogol dan bunuh Baiyah,mayat Baiyah ayah tanam di semak belakang rumah'aku menuduh ayah...segala rancangan aku berjalan dengan lancar.

Aku terlepas dari tuduhan,namun nasib tidak menyebelahi aku apabila semasa melaksanakan rancangan kedua kepada penculik aku seorang lagi aku telah diberkas dan dihadapkan kemuka pengadilan.

TAMAT

 

 



__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

Copy ke bro?


__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:

ika syg wrote:

Copy ke bro?


 xcopy..sendiri tulih nibiggrinrasa ika syg pernah kot tengok cerita ni kat astro ada tayang...ngeeeeheeee,ayat berteraboq tapi rasa paham kot jalan cerita dia..haha



__________________

aNAK maK abAH akU

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard