Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Muhasabah diri malam jumaat..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
Muhasabah diri malam jumaat..


hani mohsin.jpg

26430_1447863638201_1281500674_2917711_4248471_n.jpg

Din_Beramboi.jpg

20120504.092150_dailychilli_bob.jpg

Aziz_Sattar.jpg

aku oku - ustaz asri.jpg

Assalamualaikum..

 

Ingat lagi tak pada wajah2 yg dulunya biasa kita nampak ni? Semua mereka dah tiada lagi di dunia ni.. Gambar2 ni sebagai contoh pada wajah2 yg selalu kita tatap setiap hari, ahli keluarga kita.

Tataplah wajah ahli keluarga, atau sesiapa saja yg disayangi, sebab satu hari nanti, kita pasti akan mendapat berita org2 yg kita sayang tu meninggal dunia..

Kalau marah atau terkecil hati dgn sesiapa yg disayangi tu, maafkan cepat, sebab bila diorg tiba2 tiada lagi, masa tu baru nak ingat semula saat2 bersama, takut menyesal..

Hanya peringatan utk diri aku sendiri yg takut sgt dgn berita2 macam ni.. Biar aku sendiri yg pergi dulu tak apa, sebab tak sanggup rasanya nak hadapi kesedihan kehilangan org2 yg aku sayang buat selamanya, dari atas dunia kalau tidak ditemukan semula disana nanti..

Ya Allah, ibuku, ayahku, keluargaku, dan orang orang yang aku kasihi, dosa dosa mereka, ampunkanlah, salah silap mereka, maafkanlah, kasihilah mereka sebagaimana aku mengasihi mereka dan rahmatilah mereka di dunia dan akhirat..

Mak, abah, ijul sayang sgt2.. Panjang umur dan sihat2 selalu..

 

 



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Sha pun nak minta maaf jugak pada ijul..bnyak salah ni..maafkan sha ok..


__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ijolll ... waknda pong mintak maaf jugak ...

sebab mengata ijolll

mengata ijoll ensem banget .... ensem bukan kepalang ..

maapkan waknda yea ijullll ... (ijul x sedap bunyik cam pempuan...... ijuuulll .. kolo ijoll .. aaa ... ensem banget sebotnya ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

aku pun sama la ijulll....
aku selalu kutuk ko....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard