Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: budak baru :P


Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:
budak baru :P


jum kenal-kenal ...wink



__________________
setiap kekecewaan tak bermakna hidup kita gagal :)


Senior Member

Status: Offline
Posts: 302
Date:

assalammuailaikum..aku pun baru kat sini..new born..merah menyala lagibiggrinjust nak sampai pesan sesi orentasi kat sini so scarydevil.gifaku dah beberapa kena pau ngn depa ni semuacrying.gifsuh belanja keyepsi la..ada yang nak mcdonald duck la..lagi terok tiap2 bulan depa pau duit minyak moto dukilo depa kat akuangered.gifxpatot taw..aku bukan orang senang...senang2 ja depa nak mengepau akucryyang tu jala aku buleh kongsi ngn kau..yang selebih tu pandai2 kau lah yer..by da way salam kenaisleepy.gif



__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

woit cecil..
pandai jer ko yerk membocorkan xtvt nirrojim otai2 tahap kilauan emas dlm GC ni..
diam2 udahla..
ko pn bt keje x senonoh tu jg per...

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

saya pong budak baru jugak adinda cinta hati hati di jalan raya ....

kata orang ... buah cempedak di luar pagar ...

ambil galah tolong jolok kan

saya budak baru belajar ...

kolo salah tolong jolok jolok kan ...biggrin

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

haluu... titew pown dak baru jugak. titew nak tawan2 bley?

huk aloh... aku yg menaip bhs alien ni pun tergeliat lidah... saje la konon2 nak mejahanamkan lidah aku ngan bhs alien ni..


cinta hati cinta kati.. 40 kati.. aku pun dak baru jugak. bley la kite geng bukak kelab budak2 baru blajaq ek.. dah abis blajaq tolong jolok wab badda ek...

eh???

nak jolok pe???


korang.... kalo dah kuning pala lutut memang kunin la jugak mata korang ek... tolong jolok buah tembikai... wak tgh ngidam tuh nak tembikai rebus...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

kolo yea pong nak tulun jolok kan buah ... xkan lah buah temikai cengkuduk itam putih kelabu asap ....

kolo buah temikai tu .... kene tonjol tonjol kan laaa ... sebab kat tanah ...... kan kan kan adik cinta hati hati di jalan raya ......biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

uiksss wak... buleh jek kalo dia panjat pokok lain..


haaa.. kan dah kena jolok tuuu...

pernah tengok labu atas pokok tak? tu lah wak tak ernah jumpe.


mak aku tu la tanam labu dekat dgn pokok rambutan, akar dia panjat dahan pokok sampai atas kepala org. tak pasal2 tumbuh 2 biji labu tergantung.


sodapppp jugak buat masak lomak ikan masin.... hmmmm.... rugi tak amik gambaq ari tu..

mana tau kot2 tembikai pun buleh jugak cenggitu, kan kannnn...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

mana tuan tanah kedaun ni....hilang dah...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ahh .. aku x pedulilahh tuan tanah kedaung nie ilang ke apa ...

budak budak mmng la macam tuuu ....

dah taw sekulah lagi pandai pandai pulak log in kat geng cerita ...

kang luku buah pinggang kang .... nangis dua bulan

sapa yang susah?? akuuuuuu jugakkkk .....

 

 

(cengkuduk itam putih kelabu asap .... labu? owhhh ... biasala ... luncai terjun dengan labu labunya ....)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

haa.. tu tuan kedaung la tu terjun dgn labunya..



budak budak baru belajar,
tak cukup hajar kena la belajar,
tak habis belajar da sebuk nak bercinta,
tak sempat nak kawen dah terberanak pulak..


eh.. cam tak kena je syair hikayat aku..


haa... cam ni..

budak-budak baru belajar,
belajar menyiku dengan wak badda,
oi.. oi... korang yg tengah belajar,
dah pepandai register kat gc jgn nk jadi cm bisekut chipmore.. kejap ada kejap tak ada..


alah... pape je lah.. suka ati aku nak taip ape..
aku punyer jari aku punyer suka laa....

kalo takat nak post 1 citer pas tu ilang baik anta kat majalah sekolah je...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

eheh terasa nya ..

mkn sambal belacan tadi terasa pedasnye hihi..

lupa pasword kot dak cinta hati beta ni hihi..


__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

sedangkan incek gab yg dah namploh pat taun tu pun ingat lagi paswed dia...


cuma kengkadang dia cam terkonpius ngan paswed nak masuk jamban tu yang selalu lesap kengkadang muncul tuh..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

badda2 wrote:

ahh .. aku x pedulilahh tuan tanah kedaung nie ilang ke apa ...

budak budak mmng la macam tuuu ....

dah taw sekulah lagi pandai pandai pulak log in kat geng cerita ...

kang luku buah pinggang kang .... nangis dua bulan

sapa yang susah?? akuuuuuu jugakkkk .....

 

 

(cengkuduk itam putih kelabu asap .... labu? owhhh ... biasala ... luncai terjun dengan labu labunya ....)


 

Laa baru hari ni haku tau bahawa mereka yg masih bergelumang di alam persekolahan adalah tidak dibenarkan utk log in di forum yg paling best di dunia ni.. Adakah kerna kelucahan terlampau gay2 yg berada kat dalam forum ni penyebabnya? Maka GaBRiEL lah yg harus di salahkan utk kejahannaman ini, sebab beliau tu hensem sgt, habis semua gay terpikat..biggrin

 

Err wak Badda.. Saya pun masih di bangku sekolah, baru jarjah dua, boleh saya nak main2 kat sini tak?.. confuse

 

Ish lapar pulak.. Nak nenen..biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

Ijoi wrote:
badda2 wrote:

ahh .. aku x pedulilahh tuan tanah kedaung nie ilang ke apa ...

budak budak mmng la macam tuuu ....

dah taw sekulah lagi pandai pandai pulak log in kat geng cerita ...

kang luku buah pinggang kang .... nangis dua bulan

sapa yang susah?? akuuuuuu jugakkkk .....

 

 

(cengkuduk itam putih kelabu asap .... labu? owhhh ... biasala ... luncai terjun dengan labu labunya ....)


 

Laa baru hari ni haku tau bahawa mereka yg masih bergelumang di alam persekolahan adalah tidak dibenarkan utk log in di forum yg paling best di dunia ni.. Adakah kerna kelucahan terlampau gay2 yg berada kat dalam forum ni penyebabnya? Maka GaBRiEL lah yg harus di salahkan utk kejahannaman ini, sebab beliau tu hensem sgt, habis semua gay terpikat..biggrin

 

Err wak Badda.. Saya pun masih di bangku sekolah, baru jarjah dua, boleh saya nak main2 kat sini tak?.. confuse

 

Ish lapar pulak.. Nak nenen..biggrin


 ko nak nenen mintak ngan wak, masih berjus lagi tuu.. hehehee..

 

budak2 sekolah tak leh join gc sebab nanti mana dorang ada masa nak melepak sini lelama. homework banyak tak siap nanti mak rotan. cikgu tak brani nak rotan dah, kan..

 

lagi pong aktibiti tak bermoral ni tak sesuai utk kanak2 yg sel2 otak belum berhubungan lagi. nanti tak sempat nak berhubung dah terncat sebab terlalu banyak menjoinkan diri dalam aktibiti tak bertomakninah mau pun aktibiti keculahan tak melampau.

 

ko nak main pe? meh sini jadi patner aku nak? dah lama aku tak main batu seremban ni, nak ajak anak aku pulak beliau adalah lebih ribena daripada enko yg dah darjah dua. jemari dorang sangat la kontot nak menyemban batu tu silap2 muka aku yg gah lagi cun ni yg kena semban.



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

hemm..budak jarjah 2 (jarjah?) macam sha boleh join x bunda cengkuduk?
tapi saya xnak nenen ..yerkk!..
sha nak minum ribena.. boleh x?
(sambil buat manje ngan mate bersinar..huhu)

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

g freedom...berlalu sambil jalan menundukkan badan ... tanda hormat.....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard