Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: SOALAN KEPADA INCIK MODERATORS


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:
SOALAN KEPADA INCIK MODERATORS


Asalamualaikum .....

Sebenarnya aku jarang nak bukak topic aku sendiri ... sebab? no idea .... lebih selesa merespon kepada topic topic kengkawan yang lain

lebih lebih yang merepek meraban .. memang aku suka .... yalah ... nak respon yang serius .. hidup dan kerjaya aku sendiri pon banyak na seriusnya ...

penat dan letih beb kolo nak respon yang serius merius niii .....

 

so ... nak tanya kepada incik Moderator Moderator ...

1.. ari tu adinda Ariasak dah tanya ... kenapa background putih melepak cam tepong gomak ..

     x cun dan x seksi gitu ...... tu aku x peduli sangatlaaa .... cume latar belakang je kaaannn ..

    walau pong dumikian .... aku pun nak tanya jugak laaa ... kenapa ditukar? latar belakang yang dulu tu .. lebih cun ..

 

2.   bila aku belek belek kat nunnn bawah ruang UTAMA ..... `note' jumlah topic .. sapa yg sedang `on line' dll

      kolo dulu ada laa ditulis nama moderator ... IKEA MASANE .. MALIKI ... dll ...

      sekarang .. udah x ada ... why why why ...... hilang laaa sejarahnyaaa a........ adoiiiii .....

 

3.   mungkin ada bebberapa lagi perubahan kecil yang aku x perasan ...

      kolo penambahbaikan setakat ubat back ground .. buang data data sejarah lalu ...

      x berapa meninggalkan kesan peningkatan atau penarafan GC ....

      so ... why why why .....

 

aku taulaaa ... join GC nii x de yuran .. sapa sapa buleh masuk ... gune nama apa sahaj pong buleh ..

personal details memang `longgar' ... eluk tuu ...

tapi .... x salah kan kolo aku tanya cam nii .... uhuk uhuk uhuk ......

 

sekian dulu ... persembahan hamba malam ini ...

lain kali bukak channel y best .. police story ke .. thrillerrr ke ...

nie .. aku dah mulaaa laa meraban nii

 

chowwwwww bro .. jangan marahhhh



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

jawapan..

1. Tak silap aku ade beberapa MOD yang mempunyai access untuk ejas layout...aku takde access tersebut...sori beb...tapi pasal layout aku setuju kene ubah sesuai dengan perkembangan sekarang

2. Yang tu aku perasan...kene tanye MOD sebelum ni samada dorang setting atau memang format forum memang macam tu

3. Yang ni pulak aku rase memang perlu...aku akan cuba ubah beberapa mengikut apa yang bole aku buat

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

en maliki....maksudnya setiap Mod ade bidang dia sendiri ke....

ko boleh buat ape?

ko ketegori mod jugak ke?


__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

pasal leaut ... tuko tuko nie keje Mode GabRiEaL n MisTer Rie laaa niii ...

iskkk ... putih jer macam kain putihhh ...... x pun putih macam kapor kasut ...

err .. incik Maliki nak ubah apa pulak?

 

 

Nie G preedeng .. udah barang tentulah incik Maliki nie Moderator lebih dulu dari incik gab tunyut n Misterie cipan ...

tapi pasal ... persoalan aku yg nomor 2 tu ... nota moderator dah ilang dah x de ... so .. yg nubie nubie mmang x taulaaa ,...

lagik satu .. pasal Incik hamba Malikiyaumiddin niii lama bebenor ilannyaaa ... tugas tugas mod pong beliau x laksana ...

so .. gaji buta dia x makan .. dia bagik kat Gab n Rie cipan ....

aaaaa .. begitulah al kisahnya ...         (yo yo o jer aku nii ...)

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Badda..aku ingat nak ubah lokasi panda masuk dalam forum ni memandangkan panda dah sampai malaysia hari ni..setuju?

__________________
buduh cam lembuuu


Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Freedom...aku ni kategori bomoh mad zin....kalau ko kerek aku tampar macam tampar buaya...nak ke?

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

rasa mca nak....tak penah lagi kena tampar ngan bomoh ni...huhuhu

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

hahaha....

__________________
buduh cam lembuuu


Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

maliki wrote:

hahaha....


Setakat perkataan ni je ko mampu nk tulis kat sini, Malikiyaumiddin? Tak melambangkan langsung pangkat Moderator yg dianugerahkan kat ko!

Tengok aku ni.. melambangkan kejituan asli seorang moderator yg berwibawa, selamba je aku boleh kutuk-kutuk otai cam ko!



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

gab ape guna jadi otai klu tak nak memeriahkan gc ni...jom la kita berjemaah meramaikan gc ni...

jom la....(sambil freedom buat muka comel sambil kelip kelip mata)

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

GaBRiEL wrote:
maliki wrote:

hahaha....


Setakat perkataan ni je ko mampu nk tulis kat sini, Malikiyaumiddin? Tak melambangkan langsung pangkat Moderator yg dianugerahkan kat ko!

Tengok aku ni.. melambangkan kejituan asli seorang moderator yg berwibawa, selamba je aku boleh kutuk-kutuk otai cam ko!


 

 

sebenornya incik hamba Malikiyaumiddin ni udah lupa  .... kolo nak ber ha ha ha ... kat white board ....

namun pasal beliau pong moderator jugakkk .... kita maapkan la beliau la kan kan kan ...

suka incik Mod la nak buat cam naa ...

 

inci Gab .. jum kite dating ....

sebelum tuu .... janji dulu laaaa .....

incik gab musti membelikan aku seutas rantai emas puluh seberat dua kilo

cincin permata ruby besar bijik durian ...

gelang ... errr ... x payah laaa ... kang incik Gab berat pulak nak membayornya ....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

maliki wrote:

hahaha....


 Wahh inilah posting dari mod yg paling bernas yg pernah aku lihat kat gc.. Tak macam posting posting Mister Rie atau GaBRiEL yg dah monopos tu.. Entah apa apa posting mereka berdua tu.. Ish geli betis saya hehe.biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

lohhh ..... aku hingatkan cik puang cik tuan moderator buleh buat apa saja ..

hatta posting cam nii ..`eh ..'   atau `ah'   ... atau ...`kih kih kih ...'

hupernya ... cik puang cik tuang Mod pon perlu responding yang cun cun jugak

barulah seswai dngan gelaran .... yea dak?

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Hahahah (bernas buat kali ke2)

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

eh eh eh en maliki ni....komen tahap najis kumbahan ni mcm nak naikkan posting je....aku ingat aku sorang je yg buat....mod pun buat jugak....

ni klu gab tau ni....abis kena syarahan ni....sampai merah telinga.....



__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

hahahahahahaha ...... (copy paste posting najis kumbahan incik Mod)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

lamanya tak join gc....

aah la dah tukar..ingtkn komputer reza yang pening hahah

rasa mcm tengah jawab soklan peksa je...

macam kertas peksa je..putih2 cmni eheh

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

a'ah... ko sebut peksa baru teringat..


sape ada amik BITK tahun ni? korang ada cth2 soklan tak? kalo ada soklan bocor lagi bagus.. heheheee....



kalo ada soklan KPSL W27 pun aku nak gak wehh.

ala, jgn la kudut2.... eh... kudukuttt... huloq2 la sini...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

hihi



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

takat hihi je ijoi...



sungguh tahap cipan basi komen mu utk level2 enko...


ni musti pengaruh incek malikiyaumiddin ni... ceh..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cengkodok puteh wrote:

a'ah... ko sebut peksa baru teringat..


sape ada amik BITK tahun ni? korang ada cth2 soklan tak? kalo ada soklan bocor lagi bagus.. heheheee....



kalo ada soklan KPSL W27 pun aku nak gak wehh.

ala, jgn la kudut2.... eh... kudukuttt... huloq2 la sini...


 

soklan bitk mane buleh bawak cengkuduk itam putih kelavu asap ...

kolo nko lulus .. dapat ler sebulan eluan bitik 40 hengget ... lepas jugak dui top up kan kan kan ..

kengkawan aku lama dah amik peksa tu ... bebudak baru x amik pulakk ....

cumer kolo n17 amik bitk n buat kerje kewangan sepenuh masa memang dapat 80 hengget ..

kolo enko w ... takat separuh jer laaa ....

 

nko carik la kat pak gugel ..jab  perbendaharaan ke .. jabatan akauntan punya web site ke ... x de ke soklan tu?



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eh... apsal dapat 80 plak? tu musti dah lepas bitk ni.. kitorang kat sini sume yg buat kerja kewangan tak kira n17 ke w17, pat ploh jugak dapat.


memang pat ploh je pun depa bagi. nak lebih lulus bitk dulu. tu pun maksimum 80 jugak..

masalahnye nak tambah lagi pat ploh tu susah banget. ada ug dah amik sampai 7 kali tak lepas2, last2 give up maleh nak amik lagi. redha je la rezeki takat pat ploh tu, dia cakap.. heheheee..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

yelaaa ..... maksud aku .. dah lulus peksa bitk .. n17 dapat 80 hengget ... kolow17 .. 40 hengget jer ..

atoiiii....... sampek 7 kali amik? huiii .. kenape la lembam tahap cipan tuu .. sapa tuu?

kesian dia kan ... x pelah . yg penting toksah putus asa .. amikla 8 kali pong x pe ...

kolo susah sangat .. buku arahan perbendaharaan tuu .. dan pekeliling pekeliling .. dan semua peraturan tuu ...

rendah sehari semalam .. pas tu rebos airnya .. kemdian minum .... seme ayat dalam perot ..

so time nak gune ,.... tekan baten jerkk .. kang keluarla jopan nyer .... 

 

beras bernas x idea aku?

 

 

 

Ijoiii ... hihihihi .. pada nko ... 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Hmm mana la dubuk ni menghilang lama.. Woi GaBRiEL, bosan la gengcerita skrg.. jom gi chowkit la layan pondan camni..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:

Hmm mana la dubuk ni menghilang lama.. Woi GaBRiEL, bosan la gengcerita skrg.. jom gi chowkit la layan pondan camni..


 

isaplah wahai cik puang ijoi .. ehh silap .. insaplah wahai cik puan ijoi ....

kembalilah ke pangkal peha sebelum kubur kata mari rumah kata pergi ....

lebih apdol nko melayan g preedem yang sudah dikenalpasti akan jantinanya

daripada nko melayan pondan ..... kui kui kui

 

 

 

(woala woala ...... mana la incik hamba maliki yaumuddin niiihh ....

kate nak ubah suai dan membuat penamabahg=baikaan kat Gc ...

adoiii ... abok pong tarakkk ........ )



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cik maliki pun dah mcm biskut...kejap ade...lama plak tu menghilang....

klu kejap ade kejap takde ok gak....

cik maliki ooooo cik maliki.....

takkan dah join gabriel kat lorong yg banyak pondan tu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

badda2 wrote:
Ijoi wrote:

Hmm mana la dubuk ni menghilang lama.. Woi GaBRiEL, bosan la gengcerita skrg.. jom gi chowkit la layan pondan camni..


 

isaplah wahai cik puang ijoi .. ehh silap .. insaplah wahai cik puan ijoi ....

kembalilah ke pangkal peha sebelum kubur kata mari rumah kata pergi ....

lebih apdol nko melayan g preedem yang sudah dikenalpasti akan jantinanya

daripada nko melayan pondan ..... kui kui kui

 

 

 

(woala woala ...... mana la incik hamba maliki yaumuddin niiihh ....

kate nak ubah suai dan membuat penamabahg=baikaan kat Gc ...

adoiii ... abok pong tarakkk ........ )


 

Daripada haku layan g peedem yg dah jelas kejantannan beliau tu.. Baik haku layan wak Baddar jelah..lagi afdal, wak ni pompuan kan..sinilah wak sinilaa..biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

hehehee... ko ada bukti berserta sijil jakim ke wak tu tak sah kejantanan? heheheee...


aku nak join gak menjahnamkan diri sendiri bley? ngeh ngeh ngehhhh..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:
badda2 wrote:
Ijoi wrote:

Hmm mana la dubuk ni menghilang lama.. Woi GaBRiEL, bosan la gengcerita skrg.. jom gi chowkit la layan pondan camni..


 

isaplah wahai cik puang ijoi .. ehh silap .. insaplah wahai cik puan ijoi ....

kembalilah ke pangkal peha sebelum kubur kata mari rumah kata pergi ....

lebih apdol nko melayan g preedem yang sudah dikenalpasti akan jantinanya

daripada nko melayan pondan ..... kui kui kui

 

 

 

(woala woala ...... mana la incik hamba maliki yaumuddin niiihh ....

kate nak ubah suai dan membuat penamabahg=baikaan kat Gc ...

adoiii ... abok pong tarakkk ........ )


 

Daripada haku layan g peedem yg dah jelas kejantannan beliau tu.. Baik haku layan wak Baddar jelah..lagi afdal, wak ni pompuan kan..sinilah wak sinilaa..biggrin


 

hah? Wak Baddar perempuan?

alaaaa .... x nak laa ....... x nak laa ke sana .. malu ai ttawww ....

 

(zasssss ... lari laju laju 3 kuasa kuda ...... ade yang menjeling jeling pulakkk .....woalaaaaa ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ala ijoi...u taknak ngan i ke....meh la ijoi...dekat la skit...meh la..

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard