Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Kenapa?
Kenapa GengCerita senyap sunyi je ni?.. [4 vote(s)]

Sebab pemanasan global
0.0%
Sebab jamban rumah Badda tersumbat
25.0%
Sebab kaki G Freedom busuk
0.0%
Sebab korang asyik duk kat fb GengCerita
25.0%
Sebab GaBRiEL seorang nyah tegar
50.0%


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Kenapa?


Kenapa GengCerita sekarang macam tak aktif? Dah berapa hari aku tengok takde new post maupun komen-komen yg bernas lagi menaikkan nafsu.. Kenapa ini terjadi wahai ahlil kubur..?

stupid-people.jpg



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

kenape?   confuse

sebab ... mamat ensem macam jhony depp x de ...

ensem macam samsul ucup pon x de ..

kolo ade pong  ... sipi sipi kat misai jer .... x cukup tuuu ...

ape yang menarik lagik kat GC niii...?

semenya x de ....

nak arapkan cengkuduk putih? hohhh ... harap putih jerlah cam kapor kasut ..

nak arapkan si Ijoiii .... hoh .... bersandar jerlah kat tiangg ..... (tiang mana tu? kui kui kui ...)

 

so .. lebih apdol kolo aku layan muke buku ...

ade gambau gambau .. ade vedio .. macam macam ade...

GC ade? huh ....     (cewaahhhh ... berlagak pulakkkk ......)

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

hamboi2... harap putih je ekkk....

enko tau wak, kalo enko tengok rupa paras aku yg comel montel ni musti enko menyesal tak tekel aku awal2 buat menantu.

dah la rupa paras ayu menggoda menyentap jiwa lagi awet muda cam juhi caula, pandai pulak ngambik ati mempedal ayam buat sambal goreng.


ni wak ngan peedem la ni dok mempromot muka buku la, kaki buku la, buku lali la...

ala.... wak pun sama.. kan.. kannn.. kan..... heheheee...


tiang ijoi tu.. tu tiang seri utama istana negeri simen bersepai tu.. negeri berdaulat tu. ijoi la seri paduka sultan negeri tu. tu tgh bersemayam la tu. wak tak tau ke? ish..ish... ish... kesiannnn...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ko ni cekodok putih melepak saje je nak salahkan aku ngan baddar sbb tarik ko join pesbuk....pada hal ko tu yg tak sabar sabar nak tengok gambau sultan ijoi yg bergambau di istana seri simen dia tu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ngee hee heeee...

sebenornye aku nak skodeng gambo anak enko.. kalo ensem buleh wat menantu aku..

hahahaa... ok tak?

tapi aku tkaleh ak masuk pesbuk taim kije. ada wall paper.. eh.... wall street...

haaa. ape ke namanyer...



aaaaaa... fire walll.. eh.. ye ke? taim rehat je buleh masuk ngan lepas kul 5. tapi taim2 tu pun kengkadang aku tgh pulun2 wat kije tau2 rehat dah nk abis.

ptg lak sibuk bukak fail kire2 akaun sume tau2 dah dekat kul 5.30. nak amik anak aku lak pas tu...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ehhh ... nko ade anak ke cengkuduk itam putih kelabu asap?

haku hingat nko ada ... anak tekak .. anak telinger ... anak mata jer ..

bile laaa mase nko buat anak tu ...?

iskkk ...terlepas cakap pulakkk .....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ngahahahaaa.... bila aku tak kije la waknda oii... hahahaaa...


bukan takat anak tekak anak telinga jer... anak kunci, anak mangga, anak itik, anak-beranak, sume aku ade..


anak hantu je aku tak de.. tak hingin punn...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

hum hum hummm ...    (sambel aku garu garu dagu  ...)

aku tengah berpikir niii ...

bile mase laaa nko x de kije ehh .....

 

(x de kije = time buat anak ... nguah hahahahahaha) ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ngahahahaaa....

hahahahahaaaaaa.....



ngah ngah ngahhhh hahhaaa ngueh ngueh nguehhh...


(p/s: speechless... hahahaaa...) sambil garu2 jambul lutut...


ske ati aku la... bila2 masa aku suke... hahahaaaa...

takat anak mata... anitaim buleh prodius taik mata... hahahaaa...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Assalamualaikum..rase lama betul tak jengah forum ni...rindu pulak...

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wah kena sorok anak aku ni....nnt cekodok nampak dah berkenan plak....

..

kpd otai maliki....salam perkenalan dari saya newbie freedom....mintak tunjuk ajar....


__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Salam perkenalan freedom

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

wahhh .... langkah kanan aku ari ni ...

langkah kanan kanan kanan ... (langkah kiri x de ... aku angkat ...)

 

Asalamualaikum ... ya otai incik Maliki a/l padayama

saya badda2 .... newbie ... tp ... orangnye x newbie ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Haha kate nak tido badda..

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

bukan nak tido incik maliki padayama ...

cume mengate kan .. nk bagi idea .. sekarang injin udah lemah ...

idea udah barang tentu kurang bernas beras faiza ...

lagik pon ... sy nie ... orang tua .. idea x bagus mana ...

ijoi ada .. g preedem ada .. cengkodok putih ada ... nadia ada .. nubie nubie lain ada ...

kolo oldbie atau otai ... er .., jangan araplaaa ...

hatta kami kutuk macamana seklai pong ...

jarang respong nyaaa ... sebab depa x  mari GC .. ngehehehehehe ....

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aik.. macam jepun pulak... hehee..

saya orang baru. mintak tunjuk ajar.. haittt....



aku pun nak jugak la...


ke hadapan incik maliki ya habibi ya maulana...

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
memang tak reti nak jolok2 luar pagar...


ya habibi incek maliki a/l maruku.
tulun ler seru2 balik otai2 lama jenguk2 gc ni. dulu2 macam bestttt, tapi nyesal dulu pendapatan, nyesal sekarang tak join awal2 memang tak de pendapatan.

ahli2 neraka jahanam sekarang yang tinggal hanyalah kami2 yg memasing kekeringan idea2 bernas lagi bertunas.

p/s: baru masuk kije petang, pagi tadi ada buat test air gula. eeeee yuck... kaler cam cantik menarik ko memang sedap. perasa anggur lagi. sekali aku telan, mak aiiiii... tiga kali teguk habis gak secawan aku telan.

aiyaaa... pestaim buat test air gula, dulu tak pernah buat pasal aku staff klinik kan, pandai2 la aku nak ngelat. ni dah tukaq tpt check up kena la ikut prosedur, ikut peraturan. padan muka aku..ngeh ngeh ngeh...



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

maliki wrote:

Salam perkenalan freedom


Hoh! Masih bernafas lagi Malikiyaumiddin ni rupanya.. Sementelah bertahun ko tinggalkan gay-gay forum GC ni, sekarang ko kembali nk mencari mangsa semula ye..

Insap la Malikiyaumiddin.. Jangan sampai keranda disorong, baru kau nak bercucuran airmata! bleh



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

tulah tuan hj gabriel al-haj..


kerugian yg amat sgt otai2 sume tak masuk gc skang ni

sebab gc skarang dipenuhi oleh aweks2 cun yg masih suci murni.



kalaulah nubie2 yg ada ni yg berjaya menodai aweks2 muda belia tersebut

akan besarlah kemaluan otai2 sekalian dek kerana tercabar dengan kegagahan dan keperkasaan nubie2..


__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cengkodok puteh wrote:

tulah tuan hj gabriel al-haj..


kerugian yg amat sgt otai2 sume tak masuk gc skang ni

sebab gc skarang dipenuhi oleh aweks2 cun yg masih suci murni.



kalaulah nubie2 yg ada ni yg berjaya menodai aweks2 muda belia tersebut

akan besarlah kemaluan otai2 sekalian dek kerana tercabar dengan kegagahan dan keperkasaan nubie2..


 

amat tidak sopan dan tiada tomakninah sungguh adinda cenngkuduk itam putih kelabu asap niii ... mengatakan besar kemaluan otai otai sekelian ..... mana nko tau ....?

kikikikikikik ....

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cekodok tutup mulut tu...air liur dah meleleh dah tu tengok kebesaran kemaluan kemaluan otai....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

Hahaha..gab mulut longkang siot hehehe....aku pergi bertapa la dengan bomoh kelapa...kenapa? Nak join ke?

Badda..aku bukan menyepi cuma bz dgn kerjaya je

Freedom..air liur berkat beb hahaha

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

maliki wrote:

Salam perkenalan freedom


 Hoh! Apakah kongkangnya semua ini.. Mentang mentanglah G freedom tu kacak tak terkira, bukan saja GaBRiEL malah puan mods Malikinnas juga pantas benar menyapa beliau yek?..

 

Perkenalkan, sayalah Ijoi, lebih dikenali sebagai Bob Wahab..



-- Edited by Ijoi on Wednesday 21st of May 2014 03:35:20 PM

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

huk aloh... ape ler ijo bebenor otak kelian kelian ni....


aku maksudkan perasaan kemaluan laaa.... macam rasa kelesuan... keghairahan.... kegirangan...


ado paham...? nampak sangat kelian ni memang tengah ge***ng...




hahahaaaa..... incek mod jgn marah... nanti kena jual...


wow!! ampat juta pound!! hahaa..


incek maliki.. hang bertapa ngan bomoh kelapa nak cari mende pulak? ngeh ngeh ngeh...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

cengkodok : nak cari ilham..ko nak join ke? tapi ko kene operate muka dulu la

Ijoi : ko panggil aku puan? okk...okkkkk aku memang puan pun ngehh ngehh ngehhh

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aku dah tak payah operate...


muka dah seiras anjelina joli...


dari tepi sipi2 cam kareena kapoor....


dari belakang tak ubah cam neelofa....


tak cukup syarat lagi ke?

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Warga GENG-CERITA

Status: Offline
Posts: 892
Date:

tepi kareena kapoor...belakang neelofa....pusing depan balik macam rosnah mad aris.....ok pegi operate balik le cengkodok

__________________
buduh cam lembuuu


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ayoyoyoo... mata hang ni yg kena operate ni...


tambah spek tebal 2inci..

aku cenggini punyer cun enko bley label2 kan tahap cik nah aris tu jer?


tapi x kesah la.. senah mat deris pun banyak gak drama aku masuk tibi ye dak?

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ijoi jgn jeles plak....

aku dah guna ilmu persis aron ajis tau sbb tu cik puang maliki ni sahut salam perkenalan dari aku....

nnt siap aku mandrem n pusing pusingkan dan memperkotak katikkan beliau...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ijoi sekarang dah tenggelam dalam fb..



dah syombong dah melayan adik baru dia..

heheheee...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ijoi.... jom la....(cam lucah je bunyik nyer......)

ijoi ni hati hati ngan pesbuk tu...jgn lemas....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard