Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: JATUHNYA SEORANG PRIMADONA


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:
JATUHNYA SEORANG PRIMADONA


assalamualaikum...

 

sekali sekala aku mencelah dlm GC ni buat ilang tensen aku.

mana kemerapuan korang weh? tolong la... tolong la buat aku gelak sketttt..

 

keceriaan rupa paras aku makin lama makin suram... mana la pengganti bos aku ni tak muncul2. copek la datang ooiii...

 

ni aku dah puas bergelak ketawa sensorang aku  nak share ngan korang pulak. tak tau la boleh bukak ke dak.

 

tapi.. tolong laa.. jangan la mengetawakan kejatuhan seseorang yer...

 

p/s: walopun aku ketawa dah tak leh benti akibat keputusan urat mengawal kentut aku... ngahahaaaa...)

 

 p/ss: kalo ada yg x setuku aku masukkan vid ni bitau aku ek.. aku remove cpt2...

 



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Waalaikumsalam, hmm.. En. Puan Cengkodok putih, ahlil kubur GC ramai yg berjemaah kat fb gc sekarang.. Tu yg sunyi je forum..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ijoi aku tidak....gc yg ni tetap di hati....fb gc no 2....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

klu puan cekodok puteh rela mendedahkan identiti sila la ke fb gc....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ooo.. pe nama fb gc tu?

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

kalu aku masuk pun korang2 tak tau jugak sape aku..

hehehee...


identiti tetap rahsiaa....

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

aku pun baru je join fb gc tu....wak baddar la yg membuat aku tahu kat pesbuk pun ade gc....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Haku pun sama.. Waknda yg heret gi situ.. Sebelum ni fb pun takde..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

alooo pokcik cengkuduk itam putih kelabu asap ....

bedio nie lama dah aku nontonnya kat pesbuk aku bro ....

dan .. aku telahpon menggelakkan dulu diri aku ketika itu ...

 

pasal pesbuk geng cerita tu ..... akhir taun 2012 kot .....

bukan ke ade thrread khas dlm GC ni .... sapa sapa nk join pesbook GC .. sila maklomkan kepada mister Gab

sekian terima kasih

`majulah sukan untuk negara'



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

oo.. kat thread mana ek?

tetibe semenjak pat menjak banyak menjak ni aku tak de masa plak nak mengorek gc ni dlm2..

cm ne nak maklomkan kat tok nyang gab tu, dia pun cam daun2 kering berguguran je.


ada masa tetibe dia muncul ada masa lak tak muncul2 langsung..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

aa..jom la si cekodok sejuk..
berjimba2 dalam fb..
tapi Gc jgn ler terabai plak kan...

tp syarat utama..
ko jgn tempek muka miss universe lak dlm fb tu

kang Gab tergoda dkt ko..
susahla ahli Gc lain nk cri makan


aku nasihatkan ko..
masuk fb guna muka ori..

jgn bt palstic surgeri @ botox
gmbr botol susu ank pn dilarang sm sekali...



pastu syarat paling utama
tepat 25 hb setiap bln
ko kena bayar pengeras

pd kroni2 awal Gc y dh ade dlm fb tu
terutamanya aku & Preedom

pengerasnya..
bulan depan MCD,bulan berikutnya Pizza,seterusnya Nasi Arab...bla2
sampai ko pencen

amacam setuju????
malam ni jg aku tnggu ko dkt Fb

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

heheee.... bab pengeras tak dak masalah..

nanti aku bayar korang makan... pakai duit enkorang...


lagi satu, aku ni fb memang tak pernah buh muka aku, kalo ada pun muka aku secara berjemaah ngan kengkawan ke ngan pamili ke...

tapi yg pasti bukan bergambar berjemaah ngan tenggiling laut peliharaan aku la..

tapi akaun aku ni dah bertaun pakai yg tuuuuu.... je..

nak tukaq nama pun dah tak bleh.. aku dah pernah try dah..

takkan nak create baru semata2 utk gc kan?


agak2 incek gab hencem sehencem mentibang gurun tu approve tak permohonan aku?


tapi kalo aku nak pakai nama aku senirik pun, kalo buleh aku memang nak elakkan.

sebab... ada la sebab musabab peribadi yg aku rasa tak yah la aku share ngan enkorang..

bukan pe, utk keselamatan aku ngan pamili aku gak.. hehehee..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

alaa tak kesahnya encik cengkodok.. waima encik nak pakai gambar rantai beskal pun boleh..

cuma kalau nak tengok camne rupa biawak, lelunut, dubuk dan ahlil kubur yg selalu melakukan ativiti jahannam kat gc ni yg sebenar, semua ada kat situ hehe.. pstt rahsia ni tau, jgn bagitau sesapa..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

betul la tu...jgn dihebohkan pada dunia yg rupa gfreedom di alam nyata saling tak tumpah mcm johny deep....

nnt berkejaran janda mahu pun anak dara mengejarku dgn penyapu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ah-lam-makkkkk... johny deeppp... bukan johny deepak ekkk..


kalo cam tu nyer kiut bley la aku hambik jadik calon...

drebar aku.. heheee...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

alaaa .. jom la .. jomlaaa .. jomlah .. cengkuduk itam putih kelabu asab ..

join laa muka buku geng cerita ...

buleh jugak aku mandang wajah nko yang x berapa nak ensem tu ...

aku x kira laaa .. gambau nko berjemaah ke .. x berjemaah ke ..

asal ada nko ... errr .. nko jangan bimbang laaa ...

x denya aku nak membuat nko muntah kedarah .. ehh .... muntah ijau ke apa ke ..

sebab ... aku lah insan yang berbudi pekerti mulia lagu selalu bertomakninah ...

bersimpuh aku menunggu nko yerrr ... join tauuu ... kolo x join ... siappppp !!



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

nak jadi driver cekodok...
nak jadi driver cekodok....

nnt boleh cekodok bagi gaji satu ribu tiap bulan...tapi dlm matawang pound sterling ye....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

g_freedom wrote:

nak jadi driver cekodok...
nak jadi driver cekodok....

nnt boleh cekodok bagi gaji satu ribu tiap bulan...tapi dlm matawang pound sterling ye....


 ehhh... murah sgt tu.

 

aku bagi enko seploh ribu tiap bulan... rupiah okeh....

 

wak: dah mintak ijin dah ngan incek gab, msg kat inbox dia bley kan? emel tak tau.

 

awatnyer dia tak reply pon? gi sambung pertapaan ke hape incek mod tu?



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

Seelok-eloknya dan lagi afdhal sekiranya sesapa yg sudi nk mengjoinkan diri kt grup pesbuk GC tu, gunakan la akaun pesbuk yg bertomakninah sket. Guna akaun betul, yg ada foto wajah sebenar sendiri - bukan foto tayar beskal. Ia la kan.. kengkawan lain tunjuk muka sendiri, takkan kita nk tunjuk gambo mentibang bukit pulak. Sangat tidak osem serta tidak adil. Watpe nk masuk sana kalau masih nak bersorok-sorokan siapa kita? Kot nk sorok-sorok, then adalah lebih baik lepak kat sini aje..

Tiada apa yg hendak dimalukan.. Tgk aje abam Ijoi.. abam G-Freedom.. sudi sahaja mereka menonjolkan rupa paras memasing di pesbuk, walaupun wajah takde la sehensem mana - tahap selipar jepun. Namun syabas aku ucapkan atas keberaniaan serta ketulusan diri abam-abam kita tu.. biggrin

Yang paling penting - rahsia identiti sesiapa pun hanya kekal di sana - tidak akan dibocorkan di sini, mahupun di wall pesbuk luar, melainkan hanya di grup tertutup pesbuk forum GC tu saja (org lain tak bleh nmpk/join sesuka hati grup tu!)



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cit ade kata rupa aku mcm selipar jepun....
agak agak la gab oi....rupa aku mcm terompah kayu la ....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

rupa-rupa abang abang dan bukan abang abang kat GC :

 

g preedem = seliper jepun  (selipar jepun yang otai tuu ... nko tanye ler incik Gab nape beliau merompak nama nko ..)

Ijoi             = terompah kayu

ICU            = sandel cap BATA

GabRiEL    = Kasut tumit tinggi brand Vincci



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ada sesape yg muka cap Dr Cardin tak?

aku ngorat bleh? ngeheheheee...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

dr cardin tu sape?

doktor? loyar?

takat loyar buruk .. aku x nak layan ...

pg maen jauh jauh boleh x ....

 

 

cengkuduk ... alang alang nko nak ngorat ...

baek ngko ngorat johny depp ... beliau ensemm beb ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ha aku la johny depp tu....selain dari selipar jepun atau terompah kayu....aku juga adalah johny depp...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

bukan bukan ... jhony depp bukan g preedeng ...

g preedeng bukan jhony deppp ...

akulaaaaa jhony depp ... kik kik ikikik kik



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

tak kesah la sape pun...

tak de sape2 ke nk mintak sain hrithik roshan ni?

(sambil angkat kening..)

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Johny Depp dgn Hrithik Roshan pun ada kat sini?..

Saya pula adalah Harun Salim Bachik, saya suka membelai celah kangkang tapir dimasa lapang.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cissss kek betull  ... ada ke si Ijoi ensem bukan kepalang  begitu mazmumah ehh .. mahmudah sikap beliau ....

membelai belai celah kangkang tapir ... !!!

patut lerrr .... aku tenguk tapir tu jalan menyenget sebelah ...

hupernye angin mempasang dik asik kena belai ngan si ijoi budak ensem bukan kepalang ituuu ....

nguah nguah nguahh...

 



-- Edited by badda2 on Friday 16th of May 2014 07:18:50 AM

__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Isk johny depp ni.. Lupa nak bagitau..

Celah peha tapir tu sama maksudnya dgn ubi rebus cicah sambal tumis dalam bahasa Norwegian.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

pelik sungguh tapir nye si Ijoi budak ensem bukan kepalang niiihh ...

ada ubi rebos ngan sambal tumis celah peha tapir beliau laaaaa ...

errr ... Ijoiii .. nko beli tapir kat mana tuu ..?? kui kui kui ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard