Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: salam perkenalan


Member

Status: Offline
Posts: 9
Date:
salam perkenalan


assalammualaikum..buat smua yg sedang membaca.salam peknlan dr fara..

sbnarnya dh lama fara ikuti cerita yg ada kat gc ni..cma bru skrg fara teringin nk libatkan diri n nk kongsikan sedikit sebanyak

cerita yg fara ada..

harap awk smua dpt terima fara kat sini wink tq.....



__________________

sy si penjual tudung...berminat PM



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Waalaikumussalam. Selamat datang.. selamat datang..
Saya sebagai junior kat sini nak ucap selamat datang lagi sekali.. hehehe

Seronoknya makin ramai ahli. I like owh i like.

Marilah kita bersama mengeratkan lagi sillaturrahim kita sesama manusia. Salam perkenalan salam 1 Malaysia. Huehehehe


__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aluuu... selamata datang geng. pintu tak kunci tu masuk je la. dah bagi salam tadi kan? kan???

dah masuk gc ni jgn jadi cam tenggiling laut lak. kejap je timbul, pas tu terus tenggelam tak timbul2..

macam aku.. ahaksss... bukan malas der, aku bizi ler. almaklong la dah jadi bos sementara ni, keje kuli aku buat kije bos pun aku buat. ape keje aku tak buat? hatta cuci jamban pun akuuuu jugak.. tapi jamban rumah la.

di kesempatan yg ada ni aku nak share satu GIF ngn enkorang.

 



reaksi aku tgk GIF ni, berair mata sebab... kesian + tahan ketawa...

 

daily_gifdump_5555_09.gif

 

p/s: ini kes malas nak bukak thread baru.



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Member

Status: Offline
Posts: 9
Date:

tingkiu..tingkiu..tingkiu..hehe..

klass gif awk cekodok..haha..mmg tebaik lah dia punya gol..mendalam kesan dia blh semingu x mkn nasik cm tu.
jahat btul bola tu kan..x baik tau buat org mcm tu..huhu

__________________

sy si penjual tudung...berminat PM



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Fuhhhh !!! Dahsyat gilos kena batang hidung kot bola tu hahahahaha ! Padan muka. Hahahahahaha ><

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cekodok...gmbar ape ko bagi ni....tlg la explain kat adindamu ni....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Bukan gambar lah. Video. Hehehe

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

sapa nama? parah? fara? hehehehehe ... lain macam jerk bunyikkk ... kik kik kik (apasal kuning pulak otak aku niii..)

 

apa pon welkam lah into the gay ciritan forum ...

jgn pulak jadik ahli kejap jerk ..

macam celop beskot kat air milo ..

lpas tu .. kolo sentap ... teros ilang ...

 

pasal dah join GC niieee ... mental kene tahan beb

kolo kena usik ke  ... kene sakat ke .. ke buli ke .. kene penampor ngan cengkodok ke ...

jangan la nak amik ati .... kalau makan ati x pe ... bnyak protin tu dik kolo ati ayam ati lembu ati jambeng nko makan ...

 

so ... jadik member nie .. kene kental lagi mengentalkan ...

x paham ... nko refer jer pada abang g preedem ...

beliau bebila mase suka suki jer nak layan awek awek jambu cam bko nie fara (kik kik kik .. apasal kuning pulak otak aku nii... maap ler0

 

 

(nguah nguah nguah hehehehe ... efek gelak aku tguk gif adinda ceng kodok .... )



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wei mcmn nak tengok gif cekodok tu....tolongggggg....syazira tolong exlpain....

oppp sori utk tuan puan punya thread....sapa nama tadi....farah ye....meh sini bagi abg no tipon dulu huhu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Wuh ! G freedom sebut nama penuhku ! Tapi terkurang huruf lak. Iaitu huruf E. Hehehe

Eh, tengok je lah, memang dh bergerak pun. Tak payah tekan apa2.

Dye macam avatar yg gerak2 tu.. haa kan memang sediakala bergerak tanpa tekan apa2...

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

oooo....nampak sangat hengpon aku ni yg tak gerak....hengpon cap ayam je....



__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

pasal hengpon nko tu cap ayam ...

baek nko bagik aku jerk ...

kang aku gantilaaaa ....

ganti ngan sardin cap ayam ...

okeh x? okeh x?



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

sardin cap ayam pun sodap.....aku nak ikan maccerel...ye baddar....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Member

Status: Offline
Posts: 9
Date:



aiiii...mcm pelik je..pakcik badar sbut nma fara...ni mesti ada buat pnmbahan huruf ni kan..kan..kan..pngil je apa pun asal kan sedap d dgr.mudah d sebut..supaya warna akn jd putih je mcm background gc ni

insyaallah pkcik badar.pesanan mu itu akan sentiasa berada dlm kotak ingatan fara ini..
kalau ada salah dan silap mohon d perbetulkan..

harap kekal lah hendak nya fara di sini..insyaallah...memandangkan keje fara yg x menentu mgalahkan menteri la katakan..sibuk je memanjang..akan fara cuba tok mencuri msa yg ada tok menyemak kan diri d sini..

__________________

sy si penjual tudung...berminat PM



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

farah...ko jgn layan sgt baddar ni....dia mmg org yg suka menokok dan menambah nama org....mcmn nama hamba dia suka panggil freedom yg macho lagi hensem...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

Hye....


__________________

Never give up

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aloha...

(dia bagi sepatah aku balas sepatah la jugak..)

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Member

Status: Offline
Posts: 15
Date:

Hi fara, saya pon baru kat sini. Salam perkenalan

__________________

There's always a second chance .

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard