Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: toLOng akU..akU naK taU saNGAt2


Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:
toLOng akU..akU naK taU saNGAt2


bismillah.jpg

Mimpi ni mungkin mainan tidoq..tapi semalam aku rasa keterlaluan sangat mimpi ni..just nak share ngan kawan2 kat sini yang mungkin boleh tafsirkan mimpi aku ni...cry

Semalam aku mimpi masok tokong Siam(niat nak melawat ja)dengan kawan aku,kami jalan2 macam biasa ja..macam pengunjung lain,tiba2 kami nampak tok sami depa dok sembahyang..lepas tu yang kawan aku ni bersuara..'wei sembah dia tanda hormat dan jangan bagi dia syak yang kita ni ISLAM'...aku heran r tapi aku ikot buat jugak tanpa niat yang menyimpang..just niat nak hormat ja..lepas tu kami sambung balik jalan2..tiba2 si kawan aku ni tarik tangan aku dan ngajak aku lari..'lari....depa dah taw yang kita ISLAM!!!'....ni betoi2 aku mimpi bukan aku saja2 nak reka...ada makna ka mimpi aku ni or ianya hanya mainan tidoq semata2???no



Attachments
__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Mimpi, ada mimpi yg memberi petanda, wahyu, mimpi para nabi dan rasul. Tanda2 sihir pun ada melalui mimpi, masuk tokong sembah patung adlh salah satu darinya. Lagi, mimpi jatuh dari tempat tinggi, kena kejar harimau atau haiwan buas, kena kejar hantu, kena patuk ular, dan ianya berulang-ulang. Kalau sekali je mungkin cuma mainan tidur dan takde apa2.

Mimpi Cesilia ni mungkin cuma mainan tidur, dgn gangguan syaitan laknatullah aja. takde apa2, istigfar lepas bangun tu dah ok.

Ada mimpi mainan tidur, sebab sebelum tidur, banyak sangat berfikir. OK? takyah takut2 dgn mimpi.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:

Ijoi wrote:

Mimpi, ada mimpi yg memberi petanda, wahyu, mimpi para nabi dan rasul. Tanda2 sihir pun ada melalui mimpi, masuk tokong sembah patung adlh salah satu darinya. Lagi, mimpi jatuh dari tempat tinggi, kena kejar harimau atau haiwan buas, kena kejar hantu, kena patuk ular, dan ianya berulang-ulang. Kalau sekali je mungkin cuma mainan tidur dan takde apa2.

Mimpi Cesilia ni mungkin cuma mainan tidur, dgn gangguan syaitan laknatullah aja. takde apa2, istigfar lepas bangun tu dah ok.

Ada mimpi mainan tidur, sebab sebelum tidur, banyak sangat berfikir. OK? takyah takut2 dgn mimpi.


 tq..so much..dengan pandangan ampa,kami rasa lebih lega sekarangbiggrin



__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

Mimpi tu jarang yg betul. Ika pun ada juga mimpi minggu lepas,roomate cantik tapi sebenarnya dah tua.( menyamar jd perempuan)
Dah botak,muka berkedut. Roomate ika tu ckp,dia pnh kluar dlm newspaper. Dia tukar penampilan jd lelaki kaya.

Masa dlm mimpi tu ada 4 org roomate,kmi 3 org sruh "orang ni pindah".
Jd dia pindah. Lpas ru smpai pula part motor ika hilang,time dok mkn kat kedai.

Ex roomate ika td,dah jd org lain pula. Lbh seksi,lbh hot. Bnyk org kejar. Tp ika thu,yg perempuan tu ex roomate ika.

Ha2. Cantik kn mimpi ika ni? Siap main lompat2.
Dulu pnh mimpi bapa ika sakit tenat. Tp Amen.

Xda pa2. Jd,jgn risau. Mimpi cuma mimpi. Jgn difikirkan sngt.

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 297
Date:

ika syg wrote:

Mimpi tu jarang yg betul. Ika pun ada juga mimpi minggu lepas,roomate cantik tapi sebenarnya dah tua.( menyamar jd perempuan)
Dah botak,muka berkedut. Roomate ika tu ckp,dia pnh kluar dlm newspaper. Dia tukar penampilan jd lelaki kaya.

Masa dlm mimpi tu ada 4 org roomate,kmi 3 org sruh "orang ni pindah".
Jd dia pindah. Lpas ru smpai pula part motor ika hilang,time dok mkn kat kedai.

Ex roomate ika td,dah jd org lain pula. Lbh seksi,lbh hot. Bnyk org kejar. Tp ika thu,yg perempuan tu ex roomate ika.

Ha2. Cantik kn mimpi ika ni? Siap main lompat2.
Dulu pnh mimpi bapa ika sakit tenat. Tp Amen.

Xda pa2. Jd,jgn risau. Mimpi cuma mimpi. Jgn difikirkan sngt.


 okeh2 tq ika sayang...biggrin



__________________

aNAK maK abAH akU



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 57
Date:

kebanyakan mimpi isya slalu jd betol,tp isya xingat apa yg isya mimpi,bila benda tu berlaku dalam realiti isya rase dejavu............agak pelik la sbab bende tu isya dah alami.......cuma x boleh nak ingat.......



__________________

Jeongmal Saranghaeyo Lee Hyun Woo.........................



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Sama anakdara kebabom!!! Selalu dulu la mimpi gituuuu...

Cth : waktu tu kat ghumah. Nie mimpi tau, pastu, sy tgh duduk ats karpet ghumah nie.
Kaler oren (nie karpet dulu. Skg tukar lain dh). Pastu, sy pandang kiri kanan, mcm suasana dekat ghumah biasa.
Then sy bangun tido. Mimpi yg tak bez. Ceh. Hahaha.

Beberapa hr kendian, situasi dlm mimpu belaku. Dan kadang2 mcm berulang2.
Walopun hr nye lenlain..

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard