Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: seram sejuk di rumah baru..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:
RE: seram sejuk di rumah baru..


g_freedom wrote:

kita doakan supaya jodoh mereka ade....
nntdpt jugak kita mcekik nasi minyak...xde nasi minyak...sebarang jenis nasi pun ok....

akak kenten...mana pergi.... dah mcm chipmore je diri tu....


 

 

isk isk iskkk ..... nko nie g preedem ... agak agak lerrr ...

kolo nak mencekik tuu .... usah ler nasik minyak yang nko cekik .. susah tuuu ...

lebih apdol sapieee nko mencekik cik pon ke cik lang ke ...

aaaa .. baru la macho gitu .. ensem gitu ...

 

(x dapat nak aku bayagkan g preedme mencekik nasik minyak yng kecit kecit sebijik sebijik tuuu ..

entah berape taun nak abis mencekik tang nasik tuu .....

 

nie saje up kan posting niii ... sebab

nak menhaposkan ketidak selsaan mata aku mengadapa posting posting budak MAPOLOBAK TUUU ...; atoiii  )



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

klu aku ni spises ghostbuster boleh la aku cekik cik pon ke...cik lang ke...tapi aku ni cuma org yg tahu mencekit nasi berlaukkan ayam goreng....atau pun kambing golek....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Tak sangka mamat hensem dalam lif tu akhirnya jadi jodoh cik sasha aqira kan. Semoga lepas kahwin dan berdua nanti, takde lagi la segala gangguan tu, insha Allah, amin. Selamat pengantin baru jugak diucapkan, semoga panjang umur murah rezeki lepas bergelar isteri.

Renjis-renjis dipilis, ditepungi lah tawar
Hai beras kunyit ditabur
Disiram si air mawar.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Ijoi...errr xtau nk taip ape
aku bkn pakar kaunseling
baru hr ni aku baca balik cite ni
xsangka dlm GC mcm diari kehidupan kita

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 699
Date:

wei btol ke sasa dh kaen ijoi...?

kalo mcm tu aku ucapkan tahniah la kat ko sasa...

dan selamat pengantin baru... mudah2an kekal dari dunia sampai akhirat... insyaallah....

lama bebenor aku tk jenguk 'rmh lama' aku nih...

__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...

«First  <  1 2 3 | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard