Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ohh my...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:
ohh my...


L : Sudikah awak berkahwin dengan ku ??
P : Awak ada rumah ?
L : tak ada 
P : Ada BMW ??
L : tak ada jugak .
P : Berapa banyak gaji awak sebulan ??
L : tak ada gaji .. Tapii ....
P : takde tapi2 ! Awak tak miliki ape2 , macam mane saya nak kawin dengani awak ? Lupakan saya ! Tolong pergi ! GET OUT !
L: (cakap dalam hati) aku ada sebuah VILLA bukan rumah biasa , 3 bidang tanah , 3 buah FERARI , 2 buah PORSCHE dan kenapa aku kena beli BMW ? Macam mane aku nak dapat gaji ? Kalau aku sendiri BOSSS .. ._. 



-- Edited by Sasha Aqira on Thursday 9th of January 2014 01:24:17 AM

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Perempuan memang macam ni, tau dah...biggrinbiggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

kan dah melepas..kui2
lelaki camtu baik bg pada aku jer
cnfrm bahagia idup

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

Ijoi wrote:

Perempuan memang macam ni, tau dah...biggrinbiggrin


 amboiiiii amboiiiii ijoii....



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Ijoi wrote:

Perempuan memang macam ni, tau dah...biggrinbiggrin


 correction : bukan sume perempuan cenggitu ek..nodisbeliefwink



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

Sasha Aqira wrote:
Ijoi wrote:

Perempuan memang macam ni, tau dah...biggrinbiggrin


 correction : bukan sume perempuan cenggitu ek..nodisbeliefwink


 

btul tu dik shaha....(adik kan)..hhehhehehe..klo la aku cam gitu ijoi..aman bahagia idupku



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

mane button like ni xjumpe pulak dah..

saye nak like kumen kak aida Wink! wink!

__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard