Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Jom Lepak Jap...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:
RE: Jom Lepak Jap...


nko taw x nad ..

sape kata cengkodok putih x de?

klo tampat haku niii ... org cina laaa ... dia kata ade kodok puith ...

tapi diarang goreng ke sop ke ...

apa kata .. haku tangkap cengkuduk putih nie .. bagik kat apek depan humah haku?? .... ngehehehehe

 

cik Nad .... kad jemputan adik x buatlah kerang kerawang tuuu ...

cukup ler .. baju kebaya aku yang kerawang2 ....

naseb2 aku x bagik nko yang potostet ... aku tampal jerk kat GC niee .. ngehehehehe ...

berani ke aku? muahaahahaaaaaaa ....

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ayooo.... manyak takot la sama ini wak..


tulun la jangan menangkap saya yang belum habis belajar menjolok pagar di luar galah ini..

eh????


aku tak kesah la jemputan ekslusip ke x, yang penting ada makan2 pree... aku nak join... makan weiii.. sape tak nakkkk...


betul tak ijoi..


ijoi... oooo joi... jangan lah dikau merajuk hati dik joi oiiii...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cekodok ko pun nak g rumah baddar....ha cantik la tu nnt ko boleh bayarkan tol aku sekali huhu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

nengok la kalo naik beca sama2 ngan ko.. ko bayq tol aku bayaq minyak ekk...

nga hahahaaa....



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Bada ni sejak nk dapat menantu..
opsss silap..
nk dapat adik ipar
sonyap jer..
busy sgt ker..
aku tunggu kad kahwin xsampai2 lg ni
camno kita NK gi makan
nasi free ni cekodok?

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

nasi free? ada lauk tak? ngeheheeee...



kat mana? bia? sape banjer?


wak nak dapat adik menantu? eh adik ipar?


BIAR BETULLLLL!!!!! apsal tah sampek lagi kad jemputan ni wak? orang tgh bajet2 kalendar nak isi schedule ni.



renjis renjis digilis... eh?

jangan nanti udah abis kenduri baru berhengat pulak wak, kang takut ada yg x puas ati tau2 dah terbako opis wak.. hahaaaa... jangan salahkan aku pulak.....


wak bad oooiiit? siapa calonnya? doktor? majistret?


AHLI MUSIK????!!! jeng jeng jeng...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..
«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard