Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Jom bincang isu semasa!


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:
RE: Jom bincang isu semasa!


ala nasi minyak bukan susah pun buat senang je...ape guna aku berguru ngan masterchef astro tiap hari sabtu hingga selasa klu tak pandai masak nasi minyak....

Mula mula kena tanya dulu ko nak makan nasi minyak ape?nasi minyak gamat ke....minyak cap kapak ke...tak pun nasi minyak yuu yee cap limau....

Wei aida ko bila nak kawen....boleh aku sponser daun pisang buat pinggan....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

hahahaha minyak desel pn sodap gak ika syg....pling sng g freedom ske msk nasik minyak petrol...peehh mmg meletop2 perot klo mkn
terrrbaik....

walaweii ape ke truk nk seponser daun pisang jer??tp aper2 pn tq sahabat dgn niat baik budiman kamu tu...tp kami x myediakan pinggang makan
n cawan utk minum..kami juga tidak myediakan perkhidmatan makan2 nie...dtg tgk kami bsanding pas2 dh balik umh masing2 k..jgn la harap nk
mkn aper2..hahahah..kjam2..

in shaa allah..klo xder aral melingtang kt jalan raya tahun depan...bulan n tarikh x taw ag...coz aida kurenggg msk cmpur..bkn x nak msk cmpur k...
tp pihak lelaki (mempelai) kata..dia nk urus sndiri dari A-Z...so biar la dia sdg btungkus lumus sndiri..hahah kjam2...skng nie dia sdg membuat list brg2 hantaran
wakakak mcm pak andam lak...klo kiter msk cmpur...katanya..bg la dia peluang tok sediakan ape yg dia nk utk org yg tersyg..katanya la...urrmm lantak ekau la..











*rindu nk mkn nasik lemak daun pisang..ssh btl nk jumpe skng nie

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wah kira jadi la ni...serius tol abam pulis tu...ape ape pun aku doakan yg terbaik utk ko....nnt jgn tak jemput plak....aku ngan nad bawak hadiah besau punya....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

Wahhh..aida nk kawin dh ke...horeyy..
semoga kekal til jannah..

aminnn..

tringin plak nk mkn nasi minyak disel..
omnomnom...

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wah teringin jugak ko makan nasi minyak diesel...takpe nnt ko mintak la dgn aida masa dia kawen nnt....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

Nasib baik la haku mintak nasi minyak disel..
kalo haku mintak nasi minyak petrol ron 97
mau tekentut kentut dia nk buat kan..
maklumla mnyak kn dh naik rege..

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

hahahah...in shaa allah klo x der aper2 halangan...coz aida sndri xder buat aper2 persiapan.wakakaa kwen sorg2 la kot abam pulis tu
gatal nk urus sorg hambik kau....


ok lgi nk mkn nasik minyak aper??meh2 lai lai lai oder...oder..oder..

*g freedon hadiah tu ada besau2 gajah liar x??

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wah selera nak besau....klu ko nak hadiah gajah liar aku boleh usahakan utk ko....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Aida Zarina nak kawen dah?..

Aku nak sponsor juta2 daun mempelam memang tak mampu sebab haku ni kan miskin tegar.

Jadi ini aja yg mampu aku bagi sebagai hadiah pengantin baru.

cipan.jpg

Teddy bear cipan ni cukuplah yek..biggrinbiggrin



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

huiihhhh .....

adik jarinah jabudin nak kawen dahhhh ...?

wahh Ijoiii ... melopong la hengko ...

melepas lagik awek cun kat GC ....

x pelah ... adiah yg Ijoiii bagik tu ,.. cun lahhh

memang seswai untuk adiah pengantin baru

err .. cipan gunung ...!!

 

aku nak adiahkan apa?

alaaaa ... x ada apa pon ..

adiah ... senyummm jek ...

sebab ... senyummm tu udah sedekah ...

okeh kan kan kan??

 

 

* Tahniah laaa .. adik jarinah jabudin ...

kerna menerima abang pulis yang ansem ganteng lagik macho

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 620
Date:

G preeedom... Ika nk mkn nasi minyak yang berasal dari semua minyak. Kih3.
Minyak kapak ker,minyak gamat ke.. Asal nasi minyak. Ha3.

Nak juga ika merasa nasi minyak petrol, nasi minyak diesel.
X prnah dek dbuat orang. Jadi,mda kat aida kita buat worl record laa ehh.

Kad nad,kalau akak kawen ika nk bagi hadiah paling top ti top!!
Minyak diesel untuk akak masak selepas kawen. Hi3

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

.kalo kak nad kawin tu makna nye
manusia bersifat luar alam..hohoho

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ijoi giler comel tapir ko...bagi la kat aku skali....

Ika sayang oiii...kak nad ko kat dahi dia g freedom dah stamping nama freedom...mana boleh kawen lagi...



__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

hahah g freedom dh mnunjukkan sifat cmburu'y..tu bru org sakat kak nad kwen...blm lgi si ijoi dok mgayat
mau idung ijoi di geget...

in shaa allah...nk lepaskan 1 fasa dlu...sesi suai knl (orentasi)


wak bada..ada msa lgi tok pkkn hadiah..hahahaha

ijoi..walaweiii best tu buat bantal pelok

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wei aida buat ape ko nak peluk tapir plak ni...abam pulis kan ade...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

eh..hahahhaah lupe lak...hahahah g freedom nie wt aida malu2 tapir lak..hahahah
ijoi tukar la hadiah lain...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Ada ke macam tu? Bila2 abg polis keje lebih masa, Aida boleh laa peluk teddy bear cipan tu sebagai teman tidur.. Tapi awas, jgn bila peluk cipan tu teringat kat haku pulak, bahaya tu..

Takpelah, utk mengelakkan fitnah, biar haku tukar teddy bear cipan tu dgn yg lain..

 

StrikeFreedomPaperModel.jpg

Ini dia patung kertas model G Freedom. Kalau Aida tgh marah2, boleh laa ronyok2 patung kertas buat lepas marah.biggrinbiggrin



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

alahai kiut miut nyer robot freedom ni....ai mcm kena cari je robot ni....giler cool...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wei wei gabriel online....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

g_freedom wrote:

wei wei gabriel online....


Hoh! Adakah menjadi satu keajaiban bila mana aku mengonlinekan diri aku dalam forum terkutuk ni?

Uikkks.. pelik ni.. tak silap aku dulu Encik Aida Zarina Zainuddin ni pernah tulis-tulis post dia dah khawin.. Berapa kali ko nak mengahwinkan diri ko ni Aida Zarina Zainuddin? confuse



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

GaBRiEL wrote:
g_freedom wrote:

wei wei gabriel online....


Hoh! Adakah menjadi satu keajaiban bila mana aku mengonlinekan diri aku dalam forum terkutuk ni?

Uikkks.. pelik ni.. tak silap aku dulu Encik Aida Zarina Zainuddin ni pernah tulis-tulis post dia dah khawin.. Berapa kali ko nak mengahwinkan diri ko ni Aida Zarina Zainuddin? confuse


 

hah ... mane x pelik ...... selalu incik GaBriEL tunyut nie lebih suke memeramkan dirik dalam lobang jamban Mister Rie cipan sorang tuuu ......

ari nie .. entah kene sawan haper entah ... buleh pulak mengon linekan dirik kat forum yang manis lagik menjilat jari ini (bagik aku laaaaa...) ....

 

oleh kerna incik GaBriEl tunyut ini SPM pong belum lepas ... berhatan pong belum ... maka dengan suka suki la nak membaritahu beliau ...

adinda Jarinah jabudin nie .. awek cun ...!!

hingat lelaki jek ke boleh mengawenkan dirik banyak kali?

aaaa .. tula hengko beb .... belajor MUNAKAHAT .. x abis .... tu banyak x tauuu tuuuu .......



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 620
Date:

ehh.....slh3...lupa pula kak nad hak milik kekal preeedomm. sory ehh. jgn marah,nanti kena jual.

kak aida.. dah confirm ehh tarikh perkahwinan?

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

badda2 wrote:
GaBRiEL wrote:
g_freedom wrote:

wei wei gabriel online....


Hoh! Adakah menjadi satu keajaiban bila mana aku mengonlinekan diri aku dalam forum terkutuk ni?

Uikkks.. pelik ni.. tak silap aku dulu Encik Aida Zarina Zainuddin ni pernah tulis-tulis post dia dah khawin.. Berapa kali ko nak mengahwinkan diri ko ni Aida Zarina Zainuddin? confuse


 

hah ... mane x pelik ...... selalu incik GaBriEL tunyut nie lebih suke memeramkan dirik dalam lobang jamban Mister Rie cipan sorang tuuu ......

ari nie .. entah kene sawan haper entah ... buleh pulak mengon linekan dirik kat forum yang manis lagik menjilat jari ini (bagik aku laaaaa...) ....

 

oleh kerna incik GaBriEl tunyut ini SPM pong belum lepas ... berhatan pong belum ... maka dengan suka suki la nak membaritahu beliau ...

adinda Jarinah jabudin nie .. awek cun ...!!

hingat lelaki jek ke boleh mengawenkan dirik banyak kali?

aaaa .. tula hengko beb .... belajor MUNAKAHAT .. x abis .... tu banyak x tauuu tuuuu .......


 tu la ko gabriel jarang masuk gc ni...kan dah tak tau perkembangan ahli gc ni....



__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

hahaha bg mringankan kekusutan rambut si kucing oren tu..g la tgk post2 sy yg terdahulu..hahaha...x ley erk aida nk mgawenkan diri byk kali

adinda ika syg...si abam pulis pilih 25-03-2014 tp memandangkan hri selasa..so dibatalkan..bkn sebab tarikh tu
hari polis erk..tp sbb tarikh tu befday simanjaku...heheheh..bgus ank ku..lahir hari gaji n msa yg sama hari polis..hahah
abam pulis dh memutuskan...pagi majlis petunagan...lepas zohor or asar majlis akad nikah...urmmm mcm nk bangkang..
tp biar la..org tua smua dh stuju...katanya..buat yg btl2 wajib..

walaweiii robot kertas la..tringat zaman kegemilagan kanak2...tp x pernah main pn hahah
next hadiah la ijoi..mcm x best jer...



-- Edited by aida zarina on Sunday 22nd of December 2013 05:13:46 PM

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Uikkss ??.. Mengada-ngada jugak nko ni yek Encik Aida Zarina Zainudin..

Tapi disebabkan nko ni lawa dan cun lagik gebu, maka dgn terpaksa haku layankan jugaklah .. ehem!


Nah ini last, lepas ni tokleh tukar2 lagik, penat la aku.. Kalau tak puas gak nanti nko suruh la abang polis tu yg bagi hadiah yek..
stihl-SR450-mistblower-large.jpg

 

Lepas ni kalu nko ada masa, buleh laa nko meracun kawasan belakang rumah nko tu Aida Zarina Zainudin.biggrinbiggrin



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

sesuai sungguh alatan ni...nnt boleh aida tolong racun belakang rumah aku skali....amat berguna....

Tapi ni alat untuk sembur racun atau baja....rasa mcm untuk baja....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

g_freedom wrote:

sesuai sungguh alatan ni...nnt boleh aida tolong racun belakang rumah aku skali....amat berguna....

Tapi ni alat untuk sembur racun atau baja....rasa mcm untuk baja....


Racun boleh baja pun boleh..  Kalau takde letrik nko panas pun boleh suruh Nad sembur nko guna ni, angin kuat.. Tapi cuci dulu laa pastu jgn letak air ngeh ngeh..  biggrinbiggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Ikan 'naik' ke darat

Oleh Mohd Razlan Salleh

LAHAD DATU: Penduduk di Kampung Tambisan Darat, di sini, gempar apabila ribuan ikan 'naik' ke darat dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi tadi.

Fenomena pelik itu menyebabkan beberapa penduduk mengambil kesempatan mengaut ribuan ikan tamban yang terdampar di pantai kampung terbabit.

Menurut sumber Jabatan Meteorologi, fenomena itu adalah yang pertama kali berlaku di kawasan itu dan menafikan dakwaan bakal berlaku tsunami.

Bagaimanapun, pihaknya akan memantau situasi berkenaan dan orang ramai dinasihati supaya tidak panik kerana tiada sebarang petanda berlaku tsunami dikesan ketika ini.

 
Foto

BEBERAPA penduduk mengambil kesempatan mengaut ribuan ikan tamban yang terdampar di pantai. FOTO ihsan Mohd Irsyad Sahri


Semalam, jabatan terbabit mengesahkan berlaku kejadian gempa bumi berukuran 5.7 skala Ritcher di kepulauan Mariana pada jam 5.12 petang yang berpusat di timur laut Tagum,Filipina, kira-kira 2,842 kilometer dari timur laut Kinabatangan, Sabah.

 

 

ps: memang agak sama dgn sebelum gempa 26 disember 2004, ikan naik ke darat..  ikan makan toksin atau apa?..  atau sebab binatang memang tau sebelum apa2 bencana melanda.. Wallahua'lam..  

Sumber: myMetro



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:

Uikkss ??.. Mengada-ngada jugak nko ni yek Encik Aida Zarina Zainudin..

Tapi disebabkan nko ni lawa dan cun lagik gebu, maka dgn terpaksa haku layankan jugaklah .. ehem!


Nah ini last, lepas ni tokleh tukar2 lagik, penat la aku.. Kalau tak puas gak nanti nko suruh la abang polis tu yg bagi hadiah yek..
stihl-SR450-mistblower-large.jpg

 

Lepas ni kalu nko ada masa, buleh laa nko meracun kawasan belakang rumah nko tu Aida Zarina Zainudin.biggrinbiggrin


 

alaaaaa kasimmmmm ....

ehhh ...

alaaa Ijoiiiii .....

haku hingat menatang niii ....

vakummmm ....

alo lo lo ....

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

la ko tak kenal ke badar...ni la alat yg di gunakan untuk tangkap hatu dalam cite ghostbuster tu....

Yg ni dah di upgrade kan supaya boleh jadi kipas klu waktu panas mcm ijoi cakap...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

«First  <  1 2 3  >  Last»  | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard