Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Ubat Kuat untuk lelaki.


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:
RE: Ubat Kuat untuk lelaki.


ape la korang ni main sorang sorang mana best...tengok mcm aku....aku main berdua....eh berdua pun tak best lagi....aku main bertiga....tapi aku la yg selalu kalah...tapi kalah bukan bermaksud lemah ye....

Nak tau aku main ape....main ape lagi klu bukan main tembak tembak ngan anak aku....tu yg aku selalu kena kalah....mama nad pun kena pura pura kena tembak klu anak aku yg tembak....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

hahahah....aida wt msa ni mmg main bdua jer...ape brg men sorg2 hahaha....men dokter...
aida pesakit,si manje lak doc'nye.."buka mulut...wahh hebat.... sila makan ubat..urrmmm anda bijak..
hayaa ayt2 simanje

__________________
«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard