Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Ubat Kuat untuk lelaki.


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Ubat Kuat untuk lelaki.


Jawapan dari pakar sakit tuan yang bertauliah dan diiktiraf. Dr Ismail Thamby.

 

 

Pakar Sakit Tuan

 

Usah percaya produk tahan lama

Saya ingin mendapatkan pandangan doktor mengenai satu produk yang dikatakan mampu membuatkan lelaki bertahan selama 30 minit ketika bersama isteri.

Pengedar mendakwa produk ini 100 peratus daripada herba dan mempunyai pengiktirafan badan farmasi. 

 

Adakah berbaloi saya membelinya kerana ingin bertahan lama bersama bakal isteri pada malam pertama nanti? 

Faiz 
Pahang


Saudara belum berkahwin tetapi sudah fikirkan perkara yang belum berlaku iaitu masalah cepat klimaks. Perempuan yang belum berkahwin pula sering fikirkan kesakitan yang bakal berlaku ketika melakukan hubungan kelamin pertama kali. 

Sebenarnya kedua-dua perkara ini bukan masalah. Kebanyakan lelaki yang melakukan hubungan kelamin pertama kali akan cepat klimaks. Tapi ia boleh diulangi jika keadaan mengizinkan dan lama-kelamaan ia akan menjadi lebih stabil dan terkawal. Kenapa pula perlu menggunakan gel, ubat sapu atau produk yang kononnya dapat membantu melewatkan ejakulasi. 

Mustahil gel atau ubat sapu itu dapat melakukannya kecuali bahan kandungannya membuatkan kulit tidak selesa atau pijar dan menghilangkan rasa geli hingga hubungan intim tidak selesa. 

Adakalanya ubat sapu menyebabkan keadaan tidak selesa hingga tidak terasa mahu klimaks. Bayangkan bahan yang digunakan itu memijarkan kulit seolah-olah membakar atau meradangkan kulit dan kesudahannya kulit anggota kelamin lelaki dan perempuan rosak dan mengelupas. Ini yang berlaku apabila bahan pemijar seperti gambir Sarawak, minyak cengkih, kecubung dan minyak kayu putih digunakan. 

Mengenai produk yang saudara maksudkan, saya diberitahu pengedar mengiklankannya dengan menggunakan gambar saya di dalam Facebook. 

Sebenarnya saya tiada kena mengena dengan produk ini dan seperti yang saya jelaskan, ia produk tiruan dan maklumat yang diberi hanya untuk tujuan pemasaran. Mereka menggunakan gambar saya tanpa kebenaran, sekali gus menunjukkan produk itu menipu pelanggan. 

Jangan mudah percaya pada produk yang dijual melalui Facebook atau mana-mana laman sosial kerana itu hanya cara pemasaran. Anda perlu rujuk kepada Kementerian Kesihatan dan dapatkan maklumat tepat sebelum menggunakan sebarang produk. Jika memerlukan maklumat tepat, berhubungi saya melalui e-mel dr_tambi@yahoo. com.

 

 

________________________________________________________________________________________________

 

ps: alat sulit ni sesuatu yg sensitif, pendedahan pada campuran2 atau bahan2 kimia utk menjadikan ia rasa kebas atau apa2 yg menjadikan ia dapat bertahan lebih lama, kalau diambil secara berterusan akan mendatangkan kesan sampingan. Bayangkan jari telunjuk, kita sapu dgn sesuatu supaya ia merasa kebas, dilakukan secara berterusan utk beberapa tahun, rasanya tak lama jari ini akan tak berasa apa2 lagi pun. Inikan pulak alat sulit lelaki yg lebih sensitif dari tu.

Jgn sebab nak tahan lebih beberapa minit, sampai tua kena bergantung pada suppliment setiap kali nak bersama pasangan. Tak perlu jadi gagah dan mampu bertahan sampai 1 jam, walaupun sekejap, 5 minit pun kalau dua2 sampai hajat, insyaallah bahagia hubungan.

 

 



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Wau awww awwwww .... x rela uuuu

i x rela u .... nak menggunakan ubat kuat ... setelah i membaca fakta yang abang ehh ... adik Ijoi kemukakan ini

maka ... i udah x relakan diri i menggunakan ubat pelali .... eh ... ubat kuat ..

harus diiingat tuu .... ubat yang menkebaskan kulit anggota sulit akan terus kebas dan kebas ... dan kebas ...

auuuu ... camna tuu ... camna tuuu ... i x rela uuuu .....biggrin



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

awww i pun tak rela nyah...i punya tulen bang...

I punya power tau...tak pakai la ubat ubat ni....tak rela i....awww

demikian la komen dari dubuk gabriel....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

kolo GabRiel tunyuk tuu ... ada ketulinan ke g preedem?

i punye pun tulen jugakkk banggg ....

x payah pakai ubat kuat ....

udah barang tentu kuat !

sekuat sabun basuh kuattt ...

 x pon ... sekuat pencuci pinggan kuatt ...

kuat x ? kuat x??



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ooo kuat nyer baddar sekali sental je hilang segala kotoran kat celah celah ketiak ni guna sabun basuh pinggan cap harimau kuat....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Ish ish ish niat hatiku ini membuat posting ini adalah untuk dijadikan iktibar kepada lelaki-lelaki sejati yang kurang keyakinan diri dalam perhubungan rumahtangga..

Tapi nampaknya hanyalah kaum-kaum nyah sahaja yang meminati hasil titik peluh diriku ini...

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ala abg ijoi jgn la mcm tu....i punya tulen tau...bukan mcm org tu .... tak tulen ..... Tak caya boleh chek.... IC i biru tau....warganegara la...bukan curik kat mana mana sbb nak jadi warga Malaysia

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aisehh ... hingatkan abang Ijoiii .. eh .. adik Ijoiii nak testing testing kami nii ... tulen kerrr ...  x tulen ...

x payah lah kata nyah nyah ... awww .... x maen lah nyah nyah nie tawww ...

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aww... abam ijoi.....


i punye pun tulen tauuu.. tak caya cuba cek..

aw... geli la, apa main seluk2 ni. orang punyer VCD citer "OSTAD GAB, HANG TUNGGU AKU DATANG NAK KUTIP UTANG" ori tau.. i tak maen la cetak rompak ni. ni, aad cop SIRIM lagi, lagi disahkan oleh HPA. siap ada logo HALAL lagi nyah..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

iskk iskkk .... apalah cengkodok itam ...... eh cengkatak putih niiii ....

siap tanda halal lagik ...

i punya pun ade tanda halal toyyibban tawww ...

x caya? mehlahhh sini ....  chek senirikkkk .... awww awwww ...

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

tolong lantik moderator baru untuk delete cite ubat kuat

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

huhuhu ,..mana tuan gayb dan rie cipan ni.. huhuhu..napa tak aktip2 kat gc ni..huhuuu... aisehhhhh, hahaha

__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

terima kasih en gab aka moderator yg yg berkaliber....nnt ade masa aku bawak en gab jalan jalan kat lorong lorong yg banyak nyah ye....aummm...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

makin banyak la pulak eklan ubat kuat ni..kat ruang teknologi pun dah kene post gak...mak aihhh, susah nak cakap..huhuhu .. aikkk bro g pedom, macam mana bro leh tau lorong2 yang ade nyah ni ???.. mesti dah penah pegi ni kan..hehehe...

__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

mmg penah pergi tu pun sbb nak carikan sorang utk gabriel la...dia nagis guling guling sbb nak jumpa nyah....jadi aku g la ushar line....

Gabriel ko delete je la akaun budak ubat kuat ni....tak paham bahasa post kat satu tempat udah la....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

bahaya gak ye kalau dah ketagih ngan nyah ni....brrrrrrr ..~~ ha'aah modestos...delete je .. kang tak pasal makin banyak gile kene post...

__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

g_freedom wrote:

mmg penah pergi tu pun sbb nak carikan sorang utk gabriel la...dia nagis guling guling sbb nak jumpa nyah....jadi aku g la ushar line....

Gabriel ko delete je la akaun budak ubat kuat ni....tak paham bahasa post kat satu tempat udah la....


 

Sebenarnya GaBRiEL dah delete posting2 ubatkuat yg sebelum ni, siap kena banned lagi.

Tapi mungkin dia jenis org takde sensitiviti, yg penting nak jual barang dia aja punya org, dia buat akaun baru dgn nama yg sama, utk tujuan yg sama jugak. Tak caya? Itu memang akaun baru, posting baru 3.

Memang dasar persistent son of a..furious punya org kot?..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Tak habis lagi tulis..

Son of a good man.. InsyaAllah.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

Ewwwww.. Takut pula ika. Sape2 kat luar tu,x payah lah risau dengan saiz korg tu. prempuan cari laki yang baik. Bkn yang bernafsu gilerr. Rumah tangga bahagia bkn sebab tutt. Tp sebab sikap dan ksh sayang pasangan suami isteri.
Bukan gitu pak cik baddak?

Lg 1,utk lelaki bujang. Jgn slalu "main sendiri" nanti muscle sepanjang tutt lembik,nanti mati pucuk.
Sape2 study biology tau laa tu.

Lebih teruk,jgn jumpa dukun. Dukun bkn Tuhan. Dah Tuhan cipta mcm tu,jgn nak ambil resiko.


__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

aku pun dah tak termampu nak buat ape lagi ijoi oi...nak biar sakit mata...

Betul tu ika sayang...kenapa nak ubah ubah ape yg telah diberikan...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

yup setujuh... tapi main senirik tu pe yeconfuse?? 



__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

main senirik la, ko tak tau ke?


main chess sorang2... atau orang jawa cakap ngenchesss..




__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

main sendiri tu...ala yg gitu gitu tu...paham tak?

Ala yg main dam ular tu...baling dadu...klu jalan sampai tangga boleh naik kena kat ular kena turun....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aik.... ada naik turun?


er... incik peedem.. buleh detail lagi tak? (adik otomen bertanya sambil buat muka gatal nak kena hambat dgn mangkuk hayun)

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

heeeee.... bro cekodok jangan mare ye...hehee.. larikkkk !.. xD ..

__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

mesti la ade naik turun klu tak...... mcmn nak menang...dah menang baru puas...puas hati...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 660
Date:

urrmmmm....ubattt ubat......

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

ika syg wrote:

Ewwwww.. Takut pula ika. Sape2 kat luar tu,x payah lah risau dengan saiz korg tu. prempuan cari laki yang baik. Bkn yang bernafsu gilerr. Rumah tangga bahagia bkn sebab tutt. Tp sebab sikap dan ksh sayang pasangan suami isteri.
Bukan gitu pak cik baddak?

Lg 1,utk lelaki bujang. Jgn slalu "main sendiri" nanti muscle sepanjang tutt lembik,nanti mati pucuk.
Sape2 study biology tau laa tu.

Lebih teruk,jgn jumpa dukun. Dukun bkn Tuhan. Dah Tuhan cipta mcm tu,jgn nak ambil resiko.


 Alamak Ika syg, disebabkan haku ni bujang, kalau setiap kali main, aku cuma main sorang2 aja.. Habis nak main dgn sapa lagi.??confuse  

Err Ika jom main dgn haku nak?.. wink

 

Main main main.. Main apa?..  Main PS3 lerr..biggrinbiggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

uihhhhh .... main senirik laaaaa ....!!!

aku pon main senirik jugak ..

dalam bilik ..... x da sapa kacau ,,,

best weiii ....

main game pou ....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

oltromen mega!!! ha3....adesh! porahhh laa ko. kih3.. main sendiri,bak kata ijoi. main game pun main sendiri2 juga. ha3..lucu betul laa ko. hak3

bab3 main ps3,chess,ika no 1 dr blakang. he2. kalau main masak2 pandai laa.. haaa ijoi,jum2 kita main sama2. main masak2 baru best. habis masak bolah makan. kalau main ps3,habis main bukan kasih kenyang. kan??

bersyukur je laa dengan diri korang seadanya. . x perlu ubah2.

"makin hari ika makin syg laa dengan korang. buka je gc,mesti ika ketawa sorang2. kih3.."

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard