Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: LUAHKAN PERASAAN


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:
RE: LUAHKAN PERASAAN


tak

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

payah

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

la

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

buat

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

contoh

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

cenggitu,




pasal......

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

nanti aku pun terikut2...



haa.. kan dah terikut..



aku pun dah lama nak buat, cumaaaa.........



aku tak nak je, sebab......













takut kena marah dengan bos2 gc..




heheeeeee......



semua2 jangan buat macam aku ngan ijoi, nanti korang kene banned...


__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Member

Status: Offline
Posts: 20
Date:

haha..kumbang bkn sekor..cari btl2..jmp ler nnt in shaa allah :)

__________________

Raja Alim Raja Disembah, Raja Zalim Raja Disanggah!



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Perkara yg kita ambil mudah.. Tapi bila ianya tak ada atau susah untuk didapati barulah kita sedar betapa pentingnya ia..

1# Ada tak org yg bersyukur sebab bernafas?.. Bila rasa susah sangat nak bernafas barulah terasa betapa pentingnya nikmat oksigen dan bernafas.. Nikmat Allah yg kita terlepas pandang..

2# Ada tak org yg bersyukur bila selesai membuang hajat?.. Ada tapi tak ramai, macam tak penting, cuba bila rasa nak buang hajat tapi tak dapat tak kira la apa sebabnya, barulah rasa syukurnya bila dapat melepaskan hajat tu.. Nikmat Allah yg ramai yg ambil mudah..

3# Ada tak org yg bersyukur bila dapat online?.. Selalu line ok, pernah tak ada org yg mengucapkan syukur bila semuanya ok?.. Tapi ramai yg menyumpah bila tiba2 tak dapat nak online sebab line takde.. Alhamdulillah sebab petang ni dapat online walaupun hujan, line ok..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

Alhamdulillah...ade dapat juga sedikit ilmu bila online dlm gc...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard