Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: BEBAS SEBENTAR =3


Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:
BEBAS SEBENTAR =3


Jyeah ... ! aku akhirnya (err x la akhirnye sgt) bebas sebentar dari belenggu TRIAL SPM ! wehee ! 

btw, soalan TRIAL memang lagi mengancam dari SPM SEBENAR an ?

tp.. ade sesetengah subjek yg aku buat, soalan nye senang ?

aku terdetik gak lam hati. agak2 nanti time SPM SEBENAR soalan dye susah gila gampang ke ??

aduh ! kena struggle lagi ler nie... 

 

BTW, doakan aku LULUS SPM 2013 =) aku harap sangat dpt mne2 U (U tu rsenye cm tade harapan nk masuk) ,

or KOLEJ , or POLI or paling teruk bg aku MATRIK...

 

hem, 

doakan aku, geng XD tenkiu ~



__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

nak menyibok nak menyibok .. ehem!

crita pasal SPM ni.. adik haku pun tahun ni SPM gak. haku tanya dia cakap lepas SPM dia nak sambung masuk U atau apa2 yg macam Ariesyaz tulis kat atas tu ..

jadik haku ingat nak belikan dia motor supaya senang cket dia nanti kalu ada kenderaan senirik..

tapi ok tak kalu camtu atau membazir aja,. ni haku nak tanya convenient tak kalu ada motor atau tak berapa guna utk pegi belajar camtu?..

maklumlah haku ni takde pengalaman belajar tinggi2 nih.. gi motong getah tinggi2 pakar laa heh..

adik haku perempuan so x risau sangat dia gi merempit.. so camne?.. ok x?..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

pendapat g freedom

memandangkan adik ko pompan benda yg penting klu nak bagi moto kena tau dulu adik ko boleh bawak moto n ade lesen...

Pas tu tanya dia berani tak bawak motok masa kat u nnt...

Kalu pompan rasa tak de masalah sangat klu bawak moto masa kat u...lagi senang nak berjalan d library (betul ke aku eja ni)

tapi klu asrama dlm kampus jalan kaki pun ok...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

Ijoi wrote:

nak menyibok nak menyibok .. ehem!

crita pasal SPM ni.. adik haku pun tahun ni SPM gak. haku tanya dia cakap lepas SPM dia nak sambung masuk U atau apa2 yg macam Ariesyaz tulis kat atas tu ..

jadik haku ingat nak belikan dia motor supaya senang cket dia nanti kalu ada kenderaan senirik..

tapi ok tak kalu camtu atau membazir aja,. ni haku nak tanya convenient tak kalu ada motor atau tak berapa guna utk pegi belajar camtu?..

maklumlah haku ni takde pengalaman belajar tinggi2 nih.. gi motong getah tinggi2 pakar laa heh..

adik haku perempuan so x risau sangat dia gi merempit.. so camne?.. ok x?..


Salam abang Ijoi.. Abang sihat ke hari nih? Abang dah makan? Kalau belum, meh la saya belanja makan. Kat forum ni ada sesapa kacau abang tak? Kalau ada, abang report kat saya, nescaya saya belasah budak tu cukup-cukup. Abang Ijoi jaga diri bebaik ye.. biggrin



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

pandangan freedom

ayat gab tak tahan...terus jadi abg adik dgn ijoi...takpe2 aku sokong ko gabriel...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

haa .... perkara cam gini laa yang aku riso ..

bukan ape abang Ijoi ... kolo nko sayang adik nko tu abang Ijoi ... nko jaga la betul2 yea

maklom laaa ... berabang beradik ngan GabRiEl nie ... memang meriso kan ...

beliau nie kanibal ..... kang adik nko jadik mangse ..

susah payah ibu bapa Abang Ijo membela memberanakkan adik Abang Ijoi ...

dah besar panjang ..... senang2 bute jer jadik mangse GabRiel si kanabilisma tu ... eeeeeee ...

 

(kanibal = makan rumput rampai ... lebih kuranhg cam kambeng laaa ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

aku setuju kita perlu sentiasa menjaga adat dan sopan dimana jua kita berada...penggunaan penggilan diri sebagai I n U semakin menular dalam masyarakat kita, apapun iainya tetap satu panggilan diri yang baik...dikesempatan ini juga aku ingin bertanyakan satu soklan...SPM tu apa???..n korang semua ni tgh sembang pasal U kan??..kan??..kan??..U tu awak, I tu saya..x gitu???

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

wei ... pape lh. klu aku kan, mmg tak lama lagi nak dpt motor. tapi kena bersabar sikit. tengah memiih dulu... hahaha

btol kata g freedom tu. kena tanya pendapat adik pompuan lu , berani ke bawak motor ?

and, cer kasi dye blaj bawak lu..

kalu pas, leh g wat lesen. cam aku nie XP

pastu, bru lh g belikan motor kalu dh lulus P ..

hem hem. pendapat aku laa ...

tp kalu bagi kat aku pun x pe. aku pun lambat lg kot nk dpt motor sendiri.

asyik guna motor mak ayah je..

nak belagak pun x boleh, sbb motor pinjaman =..="

hai laa... aku nak motor EGO LC bro ! weheeee XDDD

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

betul tu gigi_freedom.. aku pun sokong si gaybriel nih..

maklum lah dh lame bujang...

elok jugak di percepat kn majlis tuh...

agak2 lepas abis spm..terus lansung je...

haii... berbesan jugak ijoi ngan gaybriel..

hahahaha...

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

cikun ko agak2 gaybriel boleh tggu smpai abis spm ke...rasa mcm tak sempat smpai hari spm. ..beliau kan gelojoh org nya


__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ko jgn mudah terpengaruh ngan gabriel ni ijoii. beliau sungguh seorang yang rakus & gelojoh. kalo enko nak carik adik ipar carik la yg ada cop pengesahan SIRIM macam abam bob wuhu ke. sungguh pun beliau sudah beristri 5 tapi beliau seorang yang sangat berkaki lebar serta adil & saksama dalam memerintah sebuah rumah tangga.

err.. bab adik enko tuh, enko suh dia maik lesen dulu. pas tu tengok u mana dia masuk, cam ne peraturan kenderaan kat tpt tu. pasal seingat aku la ada sesetengah dulu yg tak bagi student bawak kenderaan paal diorang ada shuttle bas sendiri. ada sesetengha tpt tu pulak bagi student bawak tapi ada kuota pulak.

tapi pape hal pun ko suh dia mik lesen dulu, kalo pun tak bawak moto pi blaja kurang2 bley tolong nganto mak enko pi pasaq ka tak pun tolong anto aku gi keje. heheee...



-- Edited by cengkodok puteh on Monday 16th of September 2013 05:13:10 PM

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

nasihat yg berguna dari cekodok puteh ni...tapi yg paling best yg last tu...nak ngantor ko g koje...mahal tak gaji klu jadi driver ko cekodok...klu mahal aku nak apply jugak....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

uihhh mahal aku bayor pound sterling. enko nak? bley isi borang apply, pas tu meh datang interbiu.

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 144
Date:

GaBRiEL wrote:
Ijoi wrote:

nak menyibok nak menyibok .. ehem!

crita pasal SPM ni.. adik haku pun tahun ni SPM gak. haku tanya dia cakap lepas SPM dia nak sambung masuk U atau apa2 yg macam Ariesyaz tulis kat atas tu ..

jadik haku ingat nak belikan dia motor supaya senang cket dia nanti kalu ada kenderaan senirik..

tapi ok tak kalu camtu atau membazir aja,. ni haku nak tanya convenient tak kalu ada motor atau tak berapa guna utk pegi belajar camtu?..

maklumlah haku ni takde pengalaman belajar tinggi2 nih.. gi motong getah tinggi2 pakar laa heh..

adik haku perempuan so x risau sangat dia gi merempit.. so camne?.. ok x?..


Salam abang Ijoi.. Abang sihat ke hari nih? Abang dah makan? Kalau belum, meh la saya belanja makan. Kat forum ni ada sesapa kacau abang tak? Kalau ada, abang report kat saya, nescaya saya belasah budak tu cukup-cukup. Abang Ijoi jaga diri bebaik ye.. biggrin


 haissh..modestos dah potong linee furious  ~            ulat bulu dah naik daunn...~confuse ..



__________________

ingin ku cium pipi mu dengan tapak tangan ku...ohhh,indahnya~~~

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

GaBRiEL wrote:
Ijoi wrote:

nak menyibok nak menyibok .. ehem!

crita pasal SPM ni.. adik haku pun tahun ni SPM gak. haku tanya dia cakap lepas SPM dia nak sambung masuk U atau apa2 yg macam Ariesyaz tulis kat atas tu ..

jadik haku ingat nak belikan dia motor supaya senang cket dia nanti kalu ada kenderaan senirik..

tapi ok tak kalu camtu atau membazir aja,. ni haku nak tanya convenient tak kalu ada motor atau tak berapa guna utk pegi belajar camtu?..

maklumlah haku ni takde pengalaman belajar tinggi2 nih.. gi motong getah tinggi2 pakar laa heh..

adik haku perempuan so x risau sangat dia gi merempit.. so camne?.. ok x?..


Salam abang Ijoi.. Abang sihat ke hari nih? Abang dah makan? Kalau belum, meh la saya belanja makan. Kat forum ni ada sesapa kacau abang tak? Kalau ada, abang report kat saya, nescaya saya belasah budak tu cukup-cukup. Abang Ijoi jaga diri bebaik ye.. biggrin


 Alamak camne haku boleh terlepas pandang posting dubuk ni??..disbelief

Geli gelaman sungguh bulu idung dan kepala lutut haku membaca bila lelunut GaBRiEL ni memanggilkan dirinya sebagai adik..

GaBRiEL, adekah nko cuba nak mengurat adik perempuan haku?..  Jgn nak memandai, kan bini dah empat tak cukup lagi ke?.. Jgn ehh, haku rogol nko kang baru tau.biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Ijoi wrote:
GaBRiEL wrote:
Ijoi wrote:

nak menyibok nak menyibok .. ehem!

crita pasal SPM ni.. adik haku pun tahun ni SPM gak. haku tanya dia cakap lepas SPM dia nak sambung masuk U atau apa2 yg macam Ariesyaz tulis kat atas tu ..

jadik haku ingat nak belikan dia motor supaya senang cket dia nanti kalu ada kenderaan senirik..

tapi ok tak kalu camtu atau membazir aja,. ni haku nak tanya convenient tak kalu ada motor atau tak berapa guna utk pegi belajar camtu?..

maklumlah haku ni takde pengalaman belajar tinggi2 nih.. gi motong getah tinggi2 pakar laa heh..

adik haku perempuan so x risau sangat dia gi merempit.. so camne?.. ok x?..


Salam abang Ijoi.. Abang sihat ke hari nih? Abang dah makan? Kalau belum, meh la saya belanja makan. Kat forum ni ada sesapa kacau abang tak? Kalau ada, abang report kat saya, nescaya saya belasah budak tu cukup-cukup. Abang Ijoi jaga diri bebaik ye.. biggrin


 Alamak camne haku boleh terlepas pandang posting dubuk ni??..disbelief

Geli gelaman sungguh bulu idung dan kepala lutut haku membaca bila lelunut GaBRiEL ni memanggilkan dirinya sebagai adik..

GaBRiEL, adekah nko cuba nak mengurat adik perempuan haku?..  Jgn nak memandai, kan bini dah empat tak cukup lagi ke?.. Jgn ehh, haku rogol nko kang baru tau.biggrin


 

 

isk isk iskkk .... budak Ijoiiii nii .... satau aku ...belom sunat ..... mumayizzz pun x lagikkk ...

ada ati pulakkk nak merogol GabRieL tunyut tuu ...  geli lobang idong aku mendengor nyerr  ..... biggrin

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

ehhh.... apakah aku sudah terlalu jauh ke hadapan?


mengapa harus aku terlepas posting korang ni?


kenapa aku? kenapa aku?




jadi, oleh kerana negara kita telah mencapai kesepakatan untuk menaik taraf kereta kuda menjadi kenderaan rasmi di dalam sukan antara sekolah, marilah kita bersama2 mendoakan kesejahteraan ayam itik di reban supaya menjadi santapan yang menyihatkan semasa hari menuai .




-- Edited by cengkodok puteh on Sunday 24th of November 2013 06:28:39 PM

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ko ni kenape cekodok....stress je nampak...udah udah la merapu dan merepek tu....ape kata ko g pusing je blok opis ko tu...parcel berapa ye....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aaa... aku nak pusing2 naik ape nye? gi kojo pun hari2 naik bas je..


tu la pasal. aku mintak ko seponsor aku drebar sorang ko kedekut sangat.

bukan mahal sangat pun nak kena bayar takat bawak aku sorang naik beca.

sambil2 aku gi keje buleh jugak la aku menikmati keindahan panorama putrajaya yg dah makin botak sana sini ni.



weh.... mana selipar jamban aku?


takkan aku nak jenjalan kaki itik je...


p/s: ni semua pengaruh JAMBU.. apa pun tak buleh..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

tolong lantik moderator baru untuk jaga gc....aku dah bosan post ubat kuat

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

camane nak lantik mod? meh aku lantik ko..


ko jadik mod je la, kasi hantam itu sumer obat!!!!

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Wahhhh ramai tol diskus sal motor kat sni....

Maap ler lama dh tak menjenguk. Bila dh jenguk balik skg nie, bukan semua ruang aku masuk.
Beberapa je... Kalu dh bosan sesangat bru le menyemak..

Hihihi.. Skg nie spm dh lps.. Nunggu result je, peace peace.
Peace2 lh sgt, padehak aku rasa nk cr lobang nk nyoroj kalu rsult teruk. Aih...

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

owhh adik ariyas ariyos nak menyorok yea ..

kurang tapak tangan ... kulam kumbahan haku tadahkan ...

 

meh sini .. aku ade satu tempat yang best untuk nko nyorok adinda ariyas ariyoss ...

pssstt ... tp ... jgn bagik tau diorang ... kang nak tompang semangkuk plakk .... sapa yg susah? akuuu jugakk ..

aaa? kat mane?

meh sini ... kat lobang jamban ... humah aku ada 3 lobang jamban .....

nko pilih la mane satuuu ... ngeeeeeeee



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Hahahahaha. Tidak mengapalah wahai incik bebadda ku. Kt ghumah kita pun adaaaa...

Cantik lg. Kononnya. Hahaha.

Dh jumpa dh nk nyorok mana.. Nak p kelate. Tp bajet tak dok..

Hah, sume kat sini kaya2 kn...

Meh sini Rm500 sorg. Haaa senang hidup aku. Wahahahahaha

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

ariesyaz Iris wrote:

Hahahahaha. Tidak mengapalah wahai incik bebadda ku. Kt ghumah kita pun adaaaa...

Cantik lg. Kononnya. Hahaha.

Dh jumpa dh nk nyorok mana.. Nak p kelate. Tp bajet tak dok..

Hah, sume kat sini kaya2 kn...

Meh sini Rm500 sorg. Haaa senang hidup aku. Wahahahahaha


 

Hoh! Arisyazzz.. kalau nak mintak duit kann.. nah.. haku bagi.. dihari Jumaat yg mulia ni rasa nak buat sedekah sikit pulokk..biggrin

09-01-17_zimbabwe_money.jpg

100billion dollar Zimbabwe.. boleh laa ko beli 3 bijik telur..  tak cukup?

50bll.jpg

Ni aku tambah lagi 50juta, dapat beli pisang bape ketul..

zimbabwe-money-bread-boy-kid.jpg

Hoh! kayoo pakcik..  (gambau Ariesyaz bersama duit beliau.. gumbira bukan main ada duit banyak yee..biggrin)

 



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Hahahahaha!! Pakcik Ijoi oiii... duit2 tu kalu kat negara depa leh le gue.. ini kat malaysia mahu laku laaa...

Lagi, sy nie bukan botak mcm bdk lm gambar tuuu.. hahaga.

Lagi, telur2 dgn pisang tu mmg dh ada kat ghuma. Stok tak habis lagiiii.

Nt kalu dh habis bolehlah sy minx duit2 tu dr incik Ijoi, then sy fly lh kijap ke negara tu. Entah negara mne punya duit lah si incik ijoi nie bg contoh hahaha.



__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Bahagianya Ijoi
hidup sebagai warganegara Zimbabwe

jutawan ko rupanya yeop...
idak pulak teman tahu

confirm lagu kalau AKU KAYA
awie rafael tu meletop kat sna
pasal hari2 ko nyanyi dalam bilik air

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

nadia wrote:

Bahagianya Ijoi
hidup sebagai warganegara Zimbabwe

jutawan ko rupanya yeop...
idak pulak teman tahu

confirm lagu kalau AKU KAYA
awie rafael tu meletop kat sna
pasal hari2 ko nyanyi dalam bilik air


 Ini semua hasil dakyah mughalazah si GaBRiEL tu laa.

Dia laa yg cakap kalau duduk kat Zimbabwe senang jadik kayoo..no senang dapat duit billion2..

Tak pasal-pasal haku pun terikut gak.. 

Dia tak cakap nilai matawang Zimbabwe cam hampehh..no

Lelunut laut punya GaBRiEL.. 



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

betul ke ejaan haku tu?..

Tak kisah laa.. yang penting nak menunjukkan setiap apa yg keluar dari lubang idung GaBRiEL tu adalah najis semata-mata..

Insap laa Gab..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Senior Member

Status: Offline
Posts: 168
Date:

Kah kah kah. Yg den tau, zimbabwe tu org selalu main saham.

Eh eh. Adakah daku tersilap memberi maklumat.

Ampunkan cek no..

SPM dah habis.. Result pun dh keluar. Kah kah kah.

Jangan disoal secara public result daku beghapa..

Kerana rizak ku tidaklah secantik yg org rmai sangkakannn...........................................

__________________

AKU BERCITA-CITA MAHU MENJADI ORANG KAYA

DI DUNIA DAN DI AKHIRAT. INSYA ALLAH...

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard