Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Gfreedom kehilangan ibu


Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:
Gfreedom kehilangan ibu


Aku nk berkongsi berita sedih..bahawa kami (aku & freedom) bru kehilangan ibunda pd 1/9 jam 8-30mlm.....minta kawan2 doakan kesejahteraan arwaH disana..Alfatihah...



__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1005
Date:

al-Fatihah..

semoga roh nya di tempatkan di kalangan org2 yg beriman..

amin...

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2554
Date:

Innallillahi Wa'innailaihi Roji'un ...

Panggilan Ilahi tidak mengira usia ..

mudah-mudahan Allahyarhaman ditempatkan bersama orang-orang yang solihin ...

Amin Ya Rabballalamin ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 831
Date:

inna lillahi wa inna ilaihi rojiun... moga2 allahyarhamah di tempatkan di kalangan orang2 yang dikasihi Allah.

perginya tidak kembali, sesungguhnya kita juga akan menyusul nanti.

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1427
Date:

Al fatihah...moga roh beliau dicucuri rahmat..


lawak lawak jugak tiang agama jangan lupa pesanan utk semua yang membaca..

__________________

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=3541_14



Super Member

Status: Offline
Posts: 1644
Date:

Takziah nadia & freedom sekeluarga. Semoga roh arwah dicucuri rahmat. Al-Fatihah.

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2431
Date:

terima kasih pada yg sudi sedekahkan Al Fatihah untuk arwah walaupun kalian semua tidak mengenalinya...

Saya sayang ibu saya....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 1427
Date:

Untuk itu kita akan berkabung dengan tidak akan bahan cik freedom kite utk tempoh 3bulan..setuju rakan2...
ianya pergi tidak akan kembali...namun kite jua bakal menyusuli..banyakan ibadah dan amalan rakan2 sekalian...

__________________

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=3541_14



Super Member

Status: Offline
Posts: 2122
Date:

Takziah G Freedom atas kehilangan ibu yg dikasihi..

Bacalah ni dan niatkan pahalanya utk arwah ibunda yg Allah lebih mengetahui namanya.

surah al fatihah.jpg

Ikhlas dari Ijoi/Faizul.. 



Attachments
__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:

Thnks kawan2 suma terutama Ijoi sudi kongsi ilmu..
w/pun aku baru kehilangan ibu mertua y baru 5 tahun dikenali & bersamanya..
kehilangan amat terasa...apatah lagi bila ank tunggal kami selalu bertanya pasal arwah

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 659
Date:

takziah nadia n freedom....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2029
Date:

takziah nadia...freedom..

akakpun baru je kehilangan...
ibu meninggal pada 11 May 2013
ayah mertua pula pada 15 sep 2013

kitapun akan menyusuri mereka..moga kita akan ditemukan di Syurga kelak, Insyaallah..amin..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2554
Date:

ASsALAMUALAIKUM ...

 

 

AKU JUGA BARU KEHILANGAN IBU YANG SANGAT KUSAYANGI

IBU YANG SANGAT MEMANJAKAN AKU

IBU DAH UZUR DEKAT 7 TAHUN

DAN SANGAT UZUR SETAHUN KELEBELAKANGAN INI

IBU TELAH KEMBALI KE RAHMAHTULLAH

PADA AHAD MALAM ISNIN JAM 12.08 MALAM 16 SEPTEMEBER 2013

 

 

MOHON AHLI GENG CERITA SEDIKIT MASA UNTUK MEMBERI PAHALA MEMBACA AL FATIHAH KEPADA

ALLAHYARHAMAH IBUKU KAMSINAH BINTI AHMAD ASPAR

 

KITA AKAN MENYUSUL KEMUDIAN SUATU HARI NANTI

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2431
Date:

salam takziah...
Al Fatihah untuk arwah ibu badar yg tercinta...
Al Fatihah juga untuk arwah ibu dah ayah mertua cik puan gayah...
Moga semuanya di tempatkan di dlm golongan org yg di rahmati

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:

Takziah Badar &Gayah..
nampaknya tahun ni banyak dugaan utk kita semua
semoga terus tabah mengadapi hari mendatang
Al-Fatihah utk semua muslimin & muslimat yg telah pergi..
moga berada di dalam Rahmat yg Esa



-- Edited by nadia on Monday 30th of September 2013 08:13:13 PM

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 730
Date:

slm takziah kak nadia ngan en predom... al-fathihah....

__________________

"mencari ketenangan"

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard