Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Teka-teki seram.


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Teka-teki seram.


Agaknya berapakah berat seekor pontianak?..

Bila pontianak nak tumpang motor atau kereta, selalunya bercc kecik, jadi terasa lembam jer..

Tapi kenapa pontianak tak nak tumpang kereta bercc besar macam Nissan GTR35 yg bercc 3800cc atau lori 5tan atau motor berkuasa tinggi macam ZX1000?..

Sebab tak cukup berat utk melembamkan kenderaan ni..

Rasanya seekor pontianak purata beratnya kurang dari 1 tan, kalau berat sangat tak boleh terbang..confuse...biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

berat dosa kot..

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 251
Date:

maybe cz lori/ treler/ kenderaan besar2 tu sume pikap lambat bila kt jln mendaki..so pontianak tu pun x nk lah naik sebab bdan dia dh la berat, namboh berat lg kt kenderaan

beso2 tuh..

hmm xtau la plak ponti x naek kenderaan mewah? mybe cz kenderaan mewah2 ni selalu plih jln highway x plih jln shortcut2 mcm jln kg yg keras..

die penat trbang kot..tu yg nompang kejap.

haa x pun sape berani bawa la penimbang suh ponti tu timbg berat bdan diebiggrin



-- Edited by hamba Allah_mbs on Thursday 2nd of May 2013 12:37:10 AM

__________________

sebab aku x baik la aku nk perbaiki diri aku...

 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard