Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: anak yatim palestin lukis gambar ibu utk tidur di sisinya


Senior Member

Status: Offline
Posts: 251
Date:
anak yatim palestin lukis gambar ibu utk tidur di sisinya


gambar ibu.jpg

Tak boleh dibayangkan, berapa banyak titisan air mata anak ini tumpah untuk sekadar melukis gambar ibunya ini di lantai sebelum ia tidur. Hanya gambaran ibunya dalam benaknya saja, sebab gambar pun tak sempat ia simpan dan miliki, entah kemana tersebab perang. Tergambar wajah ibunya yang sedang tersenyum, sambil tertulis di samping gambarnya tulisan yang berbunyi, mama.

diberitakn yg ibunya meninggal akibat perang di palestin. Bayangkan betapa luluh hatinya masa dia lukis gambar ibunya ni! pasti dia terlalu merindukan belaian kasih sayang seorang ibu...nak merasa semula kasih syg ibunya, sampai mcm tu skli !!! korang perasan x dia lukis gmbar tu seolah tangan ibunya sedang mendukung memeluknya?

sayu x hati korang? kasih syg ibu memang tiada taranya..

Kawan2, apakah yg kita boleh bantu. jom lah kite berdoa utk saudara2 kita ni. x tahan la tgk kesedihan mereka.



Attachments
__________________

sebab aku x baik la aku nk perbaiki diri aku...

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 29
Date:

sedekahkn al fatihah kpd mereka2 di sana..
smoga saudar2 islam kita tabah mnghadapi dugaan..
bantulah mreka ya allah..
:(

__________________
~~kalau tak mampu buat baik,jangan buat jahat~~


Senior Member

Status: Offline
Posts: 161
Date:

cry

biggrin !JOM! *H*A*D*i*A*H* berjuta juta SURAH *F*A*T*I*H*A*H* Eksklusif untuk mereka & semua insyALLAH amin biggrin

Allah selamat kan kami ~

Allah selamat kan Kami ~

Allah selamatkan umat Baginda Rasullullah saw ~

Allah selamatkan kami

 

Malaysiah Boleh! Yeay biggrin



__________________

agIrLrEvoLutIoN* May God gve more 'Nur Cahya' into our heart..Amin



Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Ya Allah serta merta aku terbayang anak aku
besarnya lebih kurang aje
bergenang jap air mata ni
tiap2 mlm sebelum tido mst nk peluk ibu
budak2 memang dahagakan kasih sayang
tp ada makluk berhati syaitan dh merampas
hak2 budak ni
kesiannya
moga Allah terus melindunginya
dan arwah ibunya ditempatkan di syurga

__________________
Aku IBU si Comel...
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard