Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: period


Senior Member

Status: Offline
Posts: 110
Date:
period


Sepasang pengantin yang baru berkahwin 4 bulan. pada suatu malam si
isteri memeluk leher suami dengan nada manja seraya berkata, " ayang,
period i dah lewat sebulan, tapi i tak boleh nak pastikan lagi sebab kita
kena gi check kat doktor."

Si suami yang teramat gembira tu pun berpakat dengan isterinya untuk
tidak memberitahu sesiapa pun tentang perkhabaran gembira ini sehingga
ianya benar2 pasti.

Pada suatu hari, pasangan ini di datangi oleh pegawai dari TNB kerana
terdapat tunggakkan dalam pembayaran bill elektrik rumah mereka. Pegawai
TNB tu pun berkata " ini rumah En. Mahpus ker?" "iya, saya ni isterinya.
ada apa encik"

Pegawai TNB tu pun berkata, " Puan, ni dah sebulan lewat, saya dah tak
boleh tunggu ni, nanti boss saya marah."

Dengan nada terkejut, si isteri itu pun membalas balik cakap pegawai TNB
tu." APA??? Macam mana pulak encik tahu yg saya ni sebulan lewat???"

Pegawai TNB tu pun dengan selamba menjawab " ala puan, ni kan zaman IT,
semua tu ada dalam komputer dan kita boleh check Online"

Kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si isteri tu lagi terkejut.
"APAAA????Saya lewat sebulan pun awak semua boleh tahuuu??? "

Pegawai TNB tu pun mententeramkan keadaan" Relek puan, puan ni baru lewat
sebulan, ada yg lagi teruk, lewat 5-6 bulan"

Si isteri yg terperanjat beruk dengan kenyataan pegawai tu pun berkata,
nanti saya bincang dengan suami saya..lalau pegawai TNB tu pun beredar
dari situ..

Keesokkan harinya, selepas si Mahphus ini di beritahu oleh isterinya, dia
pun naik berang dan terus ambik cuti dan pergi ke kedai TNB yg
berdekatan..

Dengan tanpa menghiraukan pegawai-pegawai TNB yg ramai di situ, dia pun
memekik seraya berkata "Apa korang ni, isteri saya sebulan lewat pun nak
heboh2 ke dalam internet. awak ni semua yg berkeluarga tak pernah lewat
sebulan kerrrr????!! bisness apa korang buat niii?? nak kena saman kerr???

Lalu pegawai yg datang kerumah si Mahphus ni berdiri dan mententeramkan
keadaan. "sabar encik, sabar encik. apa susah, kalau cik nak settlekan
perkara ni, bayar je..." kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si mahphus
naik berang.

"APAAA?? nak bayar korang? belahhhh lahh...."

Lalu pegawai TNB tu pun cakap " kalau macam tu, Kita terpaksa potong encik
punya....... ...."

Si Mahpus mencelah " apa??? potong??? abih tu isteri saya di rumah nak pakai
apaaaaaa???

Pegawai TNB tu pun cakap " nampak gayanye..ISTERI ENCIK KENA PAKAI LILIN
AJERRRLAAAAAAAA"

???????????? ???????.. ......... .........



__________________

I love my family,I love my friend,I lOVE ALL People in the world. ehh.......lupa pulak nak letak i love my self sorry lupe punye masalah



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 90
Date:

xtahulah lau org lain dah baca ke belum an.. sbb sy baru baca..awwawwaww hahahaha.. memang kelakar...



-- Edited by aerieqa on Wednesday 20th of August 2014 07:44:44 PM

__________________

semoga hidup akan sentiasa diberkati Allah swt yg maha esa... bermohonlah padaNYA kerana segala yg dimiliki kita di dunia ini adalah milikNYA... 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Posting bodoh

(Huh kasar tak?)

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

kasar sangat tu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Kikiki..
(cam haram tak posting ni?)

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

haram... haram jadah....
(main kasar bleh?)



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

haram... haram jadah....
(main kasar bleh?)



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eh.. apsal post aku kuar 2x?

ni memang haram....

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ala saje la tu cekodok...
saje nak tambah bilangan post...
(cam sama je dgn aku)

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

weii weeiii weeiii ... apa ni apa ni ...

haram?

alaaa ... haram tuu ... perkara atau perbuatan yang dibuat akan mendapat dosa .. '

dika ditinggalkan mendapat pahala ....

contoh? alahaiii ...... meh sini aku daftarkan darjah satu sekulah agama kat johor .. nak?

 

ehh .... aku saje jer respon umum .... x mensen kat sapa sapa ... hehehehehe ...

(gelak senirik ... sebab kaki yang terpelecuk dua minggu sudah .. dah nak baik .. huah huah huaaa ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Posting mutawasitah..(lebih murni bunyinya)

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Mana peginya sume nebie2 ni? Hari tu veteren2 perang senyap jap, rajin je diorg posting2..

Ni dah muka huduh aku, waknda, freedom dgn cengkodok dah muncul balik, diorg senyap je..

Tak sudi nak berjimba2 dgn otai2 ke nebie2 ni? Mentang2lah kitorang ni org tua, korang tanak join ye, apa ingat org2 tua macam kitorang ni tatau ke main gajet2 generasi y tu? Kitorang pun tau la!!

Waknda, jum main WhatsApp, eleh kitorang pun tau la.. WhatsApp tu main congkak kan.. Tak heran pong..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

tulahhhhhh ....

nubie nubie niii  .....  macam kuih badak berendam laaaa ...

sekejap tenggelam .. sekejap timbullll ..... nak cucuk badak berendam pong susah ... larik larik jer (kuih taw)

 

nie .. adinda Ijoiii .... kita taw jugak wasap wasap nii ...

tapi kan ... wasap ni bukan main congkak laaa dinda Ijoiii ...

wasap nii bersamaan  makan mee bandung sirap limau pekena lagik ngan kopi jantan .... kopi betina x mauu ...

hehehehehehe ........



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wei tolong skit ye kanda ijoi.....ko tu ye dah tua...aku freedom muda lagi ye....anak baru nak masuk dua....bukan cam badar n cekuduk tu....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

oiittt g preedem ....

aku amik pmr pon x lepas lepas niii ...

camna la nko buleh kata aku dah tua ...

waaaaa .... waaaaaaa .... waaaaaa ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eeh... sape tua? aku baru pas kursus kawen. tengok betapa mudanya aku smpai x dibenarkn menyertai kuraus perkahwinan.. bukan mcm ijul yg dh lapan blas kali gagal menghadirkn diri sbb takut pmpuan..

ke takut nk masuk jawi..... ngah ngah ngahhh.....

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

masuk jawi? hehehehehe ..... hehehehehehe .... hehehehehehe ..

ehh ... apasal aku sengeh x sudah sudah niii ........ biggrinbiggrinbiggrinbiggrin

bile si cengkuduk itam putih kelabu asap nii cakap ijoiii tu takut masuk jawi ..

otometik aku sengihh ... hehehehehehe ..... hehehehehehe ...

 

kenape? rahsieaaa ... hahahahahaha .....

(nie GC .. harap masing masing maklom al maklom yeaaa ... huah huah huah)

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

x paham la... tolong maklumn utk pemahaman aku bley x?

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Haku lagi lapanbelaskali tak paham ni.. Pening kepala lutut memikirkan maksudnya tu, kesian lutut ni pening, nak bagi makan panadol actifast takleh lak ni..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

errr .... entah ... aku pon tetiba pening jugakk ...

pening .... bukan kerana x paham ..

tapi pening ... sebab makan banyak sangat benda benda bergoreng ...

tu cam naik jerrr aku punya tekanan darah nii ...

tu pening tuu .. dari semalam lagi ...

 

ehh ... relevan x aku punye posting niihhh ...confuse



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1643
Date:

gigih aku baca. mana tahu kot2 ade penyakit kelamin ke...
ketuban pecah tak sempat nak tadah ke..
sirap berlinang2 ke ladang gandum ke..
alih2 bil tnb tertunggak. bil air aku tetunggak plak mcm mane?? macm mane???? arghhhh !
LOL

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

banyak gak bil si puteri bingka ni yg tertunggak...sape la yg nak bayarkan tu...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard