Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Misteri sungguh..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:
Misteri sungguh..


Tahu tak, jumlah semut sungguh banyak, kalau ditimbang berat semua semut yg ada di dunia, sama beratnya dgn berat semua manusia yg ada di dunia..wink

 

Kenapa bila banjir, manusia mati, semut tak mati?..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 864
Date:

HURM......KUASE ALLAH

__________________

I'd RaTheR wasTe My LiFe pReTeNdiNg !

ThaN havE To FoRGeT you FoR oNe WhoLe MiNute !!

gaara.gif                



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 45
Date:


yeke..tak tahu plak....

msti ada sbb kan....



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

die masuk bawah busut kot..

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

sbb semut boleh terapung...

lalalala...btol x btol x..

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

Kalau banjir manusia mati ke??
mcm pelik persoalan disini..
takat banjir takat lutut takkan mati kot...

kalau mati pun, mesti bukan mati lemas..
kecuali bayi yang berusia bawah due tahun...

tak logik betul teka-teki nie...

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 414
Date:

hahaha.. Hai, sy bdk bru.. Nk minx tlg bleh x ? Mcm mne nk post stori eh ? X rti laa.. Minx tlg sgt2.. ='( psl smut tu. Waallahualamm..

__________________

AKU SUKA BACA KOMEN KORANG DARI CERITA..

TAPI AKU SUKA BACA CERITA KORANG DARI KOMEN...



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

ariesyaz wrote:

hahaha.. Hai, sy bdk bru.. Nk minx tlg bleh x ? Mcm mne nk post stori eh ? X rti laa.. Minx tlg sgt2.. ='( psl smut tu. Waallahualamm..


 

 

...............tu ko dh post ape......



__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

chikun wrote:
ariesyaz wrote:

hahaha.. Hai, sy bdk bru.. Nk minx tlg bleh x ? Mcm mne nk post stori eh ? X rti laa.. Minx tlg sgt2.. ='( psl smut tu. Waallahualamm..


 

 

...............tu ko dh post ape......


 OHH ABG CHIKUN KAU LAH PERMTA HATIKU...(TERIAK ARIESYAZ DI DALAM HATINYA YANG SEDANG BERBUNGA BAHAGIA..) biggrin



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 145
Date:

asalamualaikum (bgi salm dulu..)
nih pon bdk baru nih..x nk lyn ke??

__________________

GO GREEN GET LUCKY!!~!!~!!!! BHAHAHAHA.... -..-

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 414
Date:

hahaha. Bkn post sni ler.. Post stori kt mne2 ruang.. X rti lh.. Kn miss coklat ? Dr smlm lg try nk mnaip. Tp, ntah ler...
Mood: buntu

__________________

AKU SUKA BACA KOMEN KORANG DARI CERITA..

TAPI AKU SUKA BACA CERITA KORANG DARI KOMEN...



Senior Member

Status: Offline
Posts: 145
Date:

hahahahaa betul3


__________________

GO GREEN GET LUCKY!!~!!~!!!! BHAHAHAHA.... -..-

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 730
Date:

kalau ade teka teki je mest ade abg mat matematik, tapi ko ijaoy telah buat teka teki yg wat abg matematik pk 8 ari 8 mlm pon xleh jwb,, ko jgn memain ijoy abg matik tu juara teka teki GC,, hahahhahah

__________________

"mencari ketenangan"



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 57
Date:

"saya selesaikan halim.."

jawapannye, semut dah pegi tmpt tinggi masa ari baru nak ujan.
tak caya cer tengok kalo dah nak ujan or baru ujan, berpusu-pusu semut memanjat..

__________________

Hurt me if that is the only way that makes you happy

Yahoo Messenger: muyamiya



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

a ah...betul tuh...

arituh aku jumpa semut kt menara kl di tgkat 70...

aku turun je dh ujan lebat...

aku rasa semut tuh nek lif la kan...

hahaha.....

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Mat tHe MatiCs wrote:

Kalau banjir manusia mati ke??
mcm pelik persoalan disini..
takat banjir takat lutut takkan mati kot...

kalau mati pun, mesti bukan mati lemas..
kecuali bayi yang berusia bawah due tahun...

tak logik betul teka-teki nie...


Nak yg logik? Adaaa... Ni dia..wink

Sebuah objek seberat 340kg yg bergerak pada kelajuan 37000km/j, melanggar permukaan yg lemah daya gravitinya atau sifar graviti, umpama komet di angkasa, impaknya sama dgn letupan 5tan metrik TNT.

Kalau sebutir asteroid yg diameternya berkeluasan seperti negeri Texas, yg bergerak pada kelajuan 70,000km/j menghentam permukaan yg ada graviti seperti bumi, berapa kuat impak letupannya?..biggrin



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

iiizzzz  .. si Ijoi yang x berapa nak mumayiz nie ...

yang nko bagik niii ... bukan teka tekuk beb ....

nie soklan fizik ...

da ler aku nie ... fizik dapat 8 mase UPSR ... adoiiiiiiii .....

bagik ler soklan yg simple2 ...

macam ... da makan blom .. lauk apa .. iskkkk ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

badda2 wrote:

iiizzzz  .. si Ijoi yang x berapa nak mumayiz nie ...

yang nko bagik niii ... bukan teka tekuk beb ....

nie soklan fizik ...

da ler aku nie ... fizik dapat 8 mase UPSR ... adoiiiiiiii .....

bagik ler soklan yg simple2 ...

macam ... da makan blom .. lauk apa .. iskkkk ...


 tu la kan...

lauk apa?sambal petai ke sambal belacan..

ade ke soklan gini dibaginyer...mesti telebih minum ribena ni..ishhhbleh



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Member

Status: Offline
Posts: 22
Date:

hahaha . UPSR ade fizik ?? dahsyat toll .

__________________

hyouka-peace.gif

Maaf andai ada yang terkurang atau terlebih , peace no war ~



Senior Member

Status: Offline
Posts: 414
Date:

upsr ada fzk ? Slp tu. Fzikal kot. Fzikal mrk hrus d mntp kn spy akalan mrk dpt d majukn ke hdpn dn jgn mndur. Wah !

__________________

AKU SUKA BACA KOMEN KORANG DARI CERITA..

TAPI AKU SUKA BACA CERITA KORANG DARI KOMEN...



Member

Status: Offline
Posts: 7
Date:

last2 ape jawapan dia? dari bln bape xde jwpn ni... teka teki ape xde jwpn...????

__________________

Handsome sungguh aku ni.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

Sebab bila banjir, sarang semut masuk air, semut2 akan tumpang kejap kat rumah incik Mat the Nyahtics, tak lama, sebulan dua aja..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:

tu ke jwpan nye adk ijoi oiii...
kat sini ade beberape persoalan la..knape semut xtumpang umah ijoi je..xpun tumpang perut pak bada ke kan..
manusia lak mati,nape xtumpang mcm semut tu..
ish bertambah seram plak teke teki ni

__________________

                                            

                                                         ~i'm happy~



Senior Member

Status: Offline
Posts: 402
Date:

aku rasa sebab time banjir sebenarnya semut pun mati lemas jugak.
mungkin berat bangkai semut same dengan berat jenazah manusia..
cuma kita yang tak tahu sebab belum ada lagi PDRM, Bomba, RELA
buat operasi mencari semut lemas....

__________________

aku rasa nak makan buah duku laa. umah sape ada buah duku angkat tangan!!!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 414
Date:

ngahaha ! aku tau sbb ape, sbb umah ijoi tu, dah penuh dgn binatang2 lain tu yg semut2 tu x muat nak menumpang takut tenggelam pulak umh org tua tu..

hahahaha btol x ?



-- Edited by ariesyaz on Saturday 16th of February 2013 02:49:58 PM

__________________

AKU SUKA BACA KOMEN KORANG DARI CERITA..

TAPI AKU SUKA BACA CERITA KORANG DARI KOMEN...



Senior Member

Status: Offline
Posts: 110
Date:

2)sebab semut boleh terapung


__________________

I love my family,I love my friend,I lOVE ALL People in the world. ehh.......lupa pulak nak letak i love my self sorry lupe punye masalah

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard