Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Dragon baby...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:
Dragon baby...


kelakar plak aku tgk video nih...

walaupun edit kan..

 

 



__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

yg baby tu haku waktu kecik2 dlu...haaa...yg monster tu si chikun ciku..

haku mang ske belasah dia waktu kecik2 dlu...sbb suke curik lolipop haku...

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

ye..aku ngaku...

tuh mase kekecik mmg ko ske blasah aku...

skang bila dh besar nih... ko nak kat aku plak kan... ko ajak aku kawin kan..

tapi aku tolak ngan baik kan...

walaupun ko offer blasah ko balik kan...

kan..

haha...

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

ko takut kawin ngan haku sebab haku ni queen control kn...

ngaku je la ko tkot ngan haku dr dlu kini dan selamanya....

chikun ko la pengarang jantung dan ulu hati ku...

ko btol ni x nk jadi wife haku?????



__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

waaa .... sob sob ... waaaaa sob sob ...

nape yg aku nampak gelap jerk macam kulit  Cik Ciku Kunya niiii ...

 

beso mane drgon baby tuuu ....

 

(haku pun x tau ler .. skirn kat rumah nie .. apa pon yg di don lod .. seme x nampak... waaaaaaa)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

pak bada kalo x nmpak tu makne nye x lama la tu...3 kali jumaat je lg...

pas 3kali jumaat meletup la skrin komputer pak bada tu

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

oittt ... adik lolipopo binti abdul kulubbb ..

kolo nko nak ngorat incik cikun nii ponn ...''

pg laaaaa jaoh jaoh cikit ...

kat putrajaya ker ...'

nie kat GC ... alahaiiiii .. ape baranggg



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

cik lillopap... aku bukan takut...aku segan jek...

mane aku nak taruk bini2 aku yg lain nih...dh penuh list dah nih...

xpe..hayat lagi 1 aku jumpa ko ekkk...

haha...


pak baddaq... umah ko dekat ngan laut kan...

ape kate ko humban je mesin type ko tuh kt sane...

mane ade org pakai mesin type dh skang...

ishhhhhhhhh

ko sorang je.... patut lh xnampak...

kan...

haha....



-- Edited by chikun on Monday 12th of November 2012 05:24:18 AM

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

tu ler .. cik Ciku Kunya ... humah haku memang dikt ngan laottt niee ...'

masalah dan problemnyer ialahhhh ....

laot pon da cakap ... beliau x nak mesin type aku yg antikk nie ...

ape kate haku thred in jerk ngan nko .. '

alaaaa .. nko kan anak Tan Sri ... kompem nko banyak duitttt .... kan kan kan ..

 

 

adik lolipopor .... dpd ngko ngorat cik Ciku Kunya yg gelap ganda dua nie ...

baek ngko makan burger ngan aku kat mekdi ..

 nko belanje ...

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

adik lillo...

mmg haku nih itam... pak baddaq tuh putih...

tapi putih nih cepat kotor kan...

dh kotor sgt aku tgk pak baddaq nih...

xbasuh dh setaun...ishhhh...

kan...

haha...



__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

jom2 haku belanje ko makn burge pak bada

td haku baru je rembat duit ciku kunya uganda ni...



cikun kunya ko x kesah kn haku guna duit ko blanje pak bada yg da setahun x mkn ni kn..

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

adik lalipopo ....

wolo pon aku putih setaon x basuh ...

jap lagik aku cuci gune max kleennn ...

putih blik dah bersinar2 ...

 

tp kan adik lalaipopo ...

kolo da kulit gelap itam cam incik Chikun ..

kolo gune kolox yg super super pon ..

x buleh jadik putihh ...

yg putihhh ... GG beliau jerrrr ... ngan putih mate ... kih kih kih



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

perghhhhh!!!!

silau mata haku tengok pak bada ni

puteh berseri2 sejak beliau menggunakan max kleen



td haku egat kn haku nmpak hantu

rupe2nye cikun uganda lalu kt depan skrin komputer haku

mane x nye gigi ngan mata je nampak...kahkahkah

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

gigi aku pun itam la...

yg ko nampak putih tuh misai aku...

dah beruban..

hahaha...

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

laaaa ... gigi pon itam jugak ye cik Cikun ...

tit tit tit .. kesiannnn ...!!!!

niee ... musti terkena jangkitan kulit nko yg itam ganda dua tu kan ...

dasat betolll penyakit itam nko tu yerr ... ngeh ngeh ngeh



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

hari2 minum kopi gamak nye

tu pasal la itam beganda ganda sejak cikun ni jd penetap tetap pnduduk uganda...

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard